Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 1 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 9 Febbraiu 2025
Anonim
Alcune Persone Disabili anu sciaccatu 'Ochju Queer.' Ma Senza Parlà di Razza, Mancà u puntu - Salute
Alcune Persone Disabili anu sciaccatu 'Ochju Queer.' Ma Senza Parlà di Razza, Mancà u puntu - Salute

Cuntenutu

A nova stagione di a serie uriginale di Netflix "Queer Eye" hà pigliatu assai attenzioni recenti da a cumunità di disabilità, postu chì presenta un omu disattivatu di u neru chjamatu Wesley Hamilton da Kansas City, Missouri.

Wesley hà campatu una vita autodescritta di "gattivu zitellu" finu à chì hè statu sparatu in l'abdomen à 24 anni. Durante tuttu l'episodiu, Wesley spiega cumu a so vita è e so prospettive cambianu, cumpresu cumu vede u so corpu appena disattivatu.

Nantu à u corsu di 7 anni, Wesley hè andatu da "batte e so gambe perchè ùn valianu nunda" à creà u Disabled But Not Really senza scopu di lucro, una urganizazione chì offre prugrammi di nutrizione è fitness destinati à empowering i disabili.

Mentre fighjate l'episodiu di quasi 49 minuti, ùn pudete micca aiutà à apprezzà a personalità luminosa di Wesley.

Da u so surrisu è a so risata à a so vuluntà di pruvà cose nove, e cunnessione ch'ellu face cù i Fab Five mentre ognunu trasforma u so stile è a so casa eranu rinfrescanti da vede.


U vedemu sperimentà cun vestiti ch'ellu pensava ch'ellu ùn pudia micca purtà per via di a so sedia à rotelle; u fighjemu spartà stonde vulnerabili cù Tan è Karamo, sfidendu l'idee tipiche di una mascolinità stoica, senza emozioni.

Assistemu ancu à u sistema di supportu amorevule chì circonda Wesley, da a so mamma dispiacente è infinitamente fiera à a so figliola chì u vede cum'è u so Superman.

Per tutte queste ragioni è tanti altri, l'episodiu hè veramente cummuvente è sfida assai di i stereotipi chì Wesley - cum'è un Negru, disattivatu - hè di fronte à ogni ghjornu.

Pò esse difficiule à imaginà, perchè, questu episodiu hà suscitatu tanta cuntruversa trà i membri non-neri di a cumunità di disabilità.

Ci sò stati rumbuli chì anu messu in discussione u nome di l'urganizazione di Wesley, per esempiu, cun preoccupazione per cume questu episodiu puderia dannà a visione generale di a disabilità à un publicu micca disabile.

Queste critiche emergenu ancu prima di l'episodiu. Eppuru anu guadagnatu trazione nantu à i social media malgradu què.


Tuttavia, cume i membri disabili di a cumunità di u Negru anu cuminciatu à fighjà l'episodiu, parechji si sò resi contu di e "prese calde" emergenti nantu à e rete suciale ùn anu riesciutu à cunsiderà a cumplessità di esse à tempu Black è disabili.

Allora chì, esattamente, era statu mancatu? Aghju parlatu cù quattru voci prominenti in a cumunità di i disabili, chì anu cambiatu e cunversazioni intornu à "Queer Eye" da l'indignazione sbagliata à centrà l'esperienze di i disabili neri.

E so osservazioni ci ramentanu i numerosi modi, ancu in i spazii "prugressivi", in i quali i disabili neri sò spinti in più à i margini.

1. A rapidità (è a voglia) cù a quale hè statu chjamatu - è di quale sò venute quelle critiche - a dicia

Cum'è Keah Brown, autore è ghjurnalista spiega, "Hè interessante quantu rapidamente a comunità salta per a gola di i persone disabili neri invece di pensà à ... cumu deve esse u travagliu per mezu di u vostru propiu dubbitu è ​​di l'odiu."

U risultatu? E persone fora di a propria cumunità di Wesley (è per estensione, sperienza vissuta) avianu fattu ghjudizii nantu à u so travagliu è i so cuntributi, cancellendu e cumplessità chì vene cù a so identità razziale.


"C'eranu prominenti non-Neri di culore è membri di a cumunità bianca eccitati à l'uccasione di lampallu in fili in Twitter è Facebook", dice Keah. "Mi hà fattu interrugà cumu vedenu noi altri, a sai?"

2. E reazzioni accadenu prima chì Wesley puderia articulà e so propie sperienze

«A ghjente hà veramente saltatu a pistola. Eranu cusì rapidi à vilanizà st'omu prima ancu di vede l'episodiu ", dice Keah.

Gran parte di sta reattività hè venuta da critichi chì anu fattu assunzioni annantu à u nome di u prufittu di Wesley, Disabled But Not Really.

«Capiscu chì u nome di a so attività ùn hè micca ideale, ma à a superficia, dumanda a listessa cosa chì noi tutti dumandemu: indipendenza è rispettu. Mi hà veramente ricurdatu chì a cumunità hà tantu razzisimu da travaglià ", dice Keah.


Aghju avutu l'occasione di chjachjarà cun Wesley nantu à a reazione chì circonda u so travagliu è l'episodiu. Ciò chì aghju amparatu hè chì Wesley hè assai cusciente di u tumultu, ma ùn ne hè micca tribbulatu.

«Definiscu ciò chì hè Disattivatu Ma Micca Veramente. Aghju empowering people through fitness and nutrition perchè m'hà empowered ", dice.

Quandu Wesley hè diventatu disattivatu, hà capitu chì si limitava à ciò chì pensava chì era una persona disabile - senza dubbitu infurmatu da a mancanza di visibilità di e persone chì li parianu. U fitness è a nutrizione sò stati cumu hà guadagnatu a fiducia è u curaghju ch'ellu pussede avà 7 anni dopu quellu ghjornu fatidicu.

A so missione hè di creà un spaziu per l'altri disabili per truvà a cumunità attraversu quelli vie chì li permettenu di esse più còmode in a so pelle - un significatu chì era persu quandu e critiche eranu fatte bè prima ch'ellu pudia articulà quella visione per ellu stessu.

3. Nisun spaziu era tenutu per u viaghju d'accettazione di Wesley

L'incadramentu di disabilità di Wesley hè statu furmatu da cumu hà amparatu à amà u so corpu disattivatu Neri. Esse qualchissia chì avia acquistatu a so disabilità più tardi in a vita, a capiscitura di Wesley hè ancu in evoluzione, cume avemu vistu da u so propiu racontu in l'episodiu.


Maelee Johnson, fundatrice di ChronicLoaf è difensore di i diritti di disabilità, rimarca nantu à u viaghju chì Wesley hà fattu: "Quandu vedi qualcunu cum'è Wesley chì hè diventatu disattivatu dopu in a vita, duvete veramente pensà à e implicazioni di questu. Per esempiu, hà iniziatu a so attività mentre passava per un abilitismu internalizatu è u prucessu di accettà a so nova identità disabile ".

"U significatu di u so nome di cummerciale pò evoluzione è cresce cun ellu, è questu hè perfettamente bè è cumprendibile", cuntinua Maelee. "Avemu in a cumunità di disabili duvemu esse capiscenu di questu."

Heather Watkins, difensore di i diritti di disabilità, ribomba rimarche simili. "Wesley face parte ancu di circoli di difesa chì tendenu à cunnesse / intersecassi cù altre populazioni marginalizate, ciò chì mi dà l'impressione ch'ellu continuerà à allargà a cunniscenza di sè", nota. "Nisunu di a so lingua è di dubbitu limitatu di mè ùn m'hà datu alcun mumentu cringeworthy perchè hè in transitu in u viaghju."

4. I callouts anu cancellatu i modi eccezziunali chì l'omi neri sò riprisentati in questu episodiu

E scene chì si distinguevanu per parechji di noi eranu quelle quandu l'omi neri esprimianu e so verità trà di elli.


L'interazioni trà Karamo è Wesley in particulare anu datu una visione putente di a mascolinità è di a vulnerabilità di i Neri. Karamo hà creatu un spaziu sicuru per Wesley di sparte nantu à a so ferita, a so guarigione, è diventendu un megliu ellu, è li hà datu a capacità di cunfrontà l'omu chì l'ha sparatu.

A vulnerabilità visualizata hè purtroppu pocu cumuna in televisione trà dui omi neri, un avvenimentu chì meritemu di vede di più nantu à u picculu schermu.

Per André Daughtry, un streamer Twitch, i scambii trà l'omi neri in u spettaculu eranu un visu di guarigione. "L'interazione trà Wesley è Karamo era una rivelazione", dice. "[Hè] era bellu è toccu di vede. A so forza tranquilla è u so ligame hè u pianu per tutti l'omi neri à seguità. "

Heather ribomba dinò stu sintimu, è u so putere di trasfurmazione. "A cunversazione chì Karamo hà facilitatu puderia esse un spettaculu sanu per ellu stessu. Hè stata una cunvucazione sensibile, [è] hè stata abbastanza cungeniale - è l'HA PRAZU ", dice Heather. "Hà [ancu espressu] cuscenza nantu à a piena responsabilità per a so vita è e so circustanze. Questu hè enormu; hè ghjustizia riparativa. Hè stata guarita ".

5. U significatu di u sustegnu di a so mamma era sbagliatu di divorziu di l'esperienze di e donne chì curanu e donne di culore neru

A mamma di Wesley avia avutu un rolu impurtante in a so ripresa è vulia esse certa chì Wesley avia l'utili ch'ellu avia bisognu per campà di manera indipendente.

À a fine di l'episodiu, Wesley hà ringraziatu a so mamma. Mentre alcune persone pensavanu chì u so focus nantu à l'indipendenza implicava chì a cura era un pesu - è chì Wesley l'avia rinfurzatu ringraziandula - queste persone mancavanu esattamente perchè quelle scene eranu cruciale per e famiglie nere.

Heather spiega e lacune: "Da a mo perspettiva cum'è mamma è caregiver per un genitore anzianu, è sapendu chì e donne nere spessu ùn sò micca annunziate o sò etichettate cum'è" forti ", cum'è se ùn avessimu mai pause o avemu u dolore, questu si sentia cum'è dolce gratitudine . "

"A volte un simplice ringraziu pienu di un" Sò chì avete avutu a mo schiena è avete datu assai di voi stessu, u tempu è l'attenzione per me "pò esse a pace è un cuscinu per ripusà", dice.

6. L'episodiu hè statu cruciale per i babbi neri, in particulare i babbi disabili neri

Hè incredibilmente raru quandu a disabilità è a paternità sò visibili à tutti, in particulare quelli momenti chì implicanu omi disabili Neri.

André s'insegna di cumu vede Wesley esse babbu li dà speranza: "Videndu à Wesley cù a so figliola, Nevaeh, ùn aghju vistu nunda, ma pussibulità chì un ghjornu avessi a furtuna di avè figlioli.

«Vecu chì si pò uttene è micca luntanu. A paternità disabile merita esse normalizata è elevata ".

Heather spiega perchè a visualizazione di u babbu-figlia esse normalizata era putente per sè. "Esse un babbu neru disattivatu chì a so figliola u vede cum'è u so eroe [era] cusì cunfortuosu, [ùn era micca] à u cuntrariu di parechje riprisentazioni strazianti di babbu-figliola".

In questu sensu, l'episodiu presenta babbi disabili neri cum'è Wesley micca cum'è Altru, ma esattamente cume sò: genitori incredibili è amatori.

7. L'impattu di questu episodiu (è callout) hà avutu nantu à i disabili neri ùn hè statu cunsideratu

Cum'è una donna disabilità nera, aghju vistu assai di l'omi disabili neri chì aghju cresciutu in Wesley. Omi chì circavanu di capisce se stessi in un mondu induve puderebbenu crede chì a so versione di a mascolinità Nera era sbilanciata perchè eranu disabili.

Quelli omi mancavanu di a visibilità di a mascolinità disabilita di u Neru chì puderia avè fattu nasce u sensu di fiertà ch'elli avianu bisognu per esse fiduciosi in i corpi è e menti ch'elli pussedenu.

André spiega perchè vede Wesley nantu à "Queer Eye" era impurtante per ellu in questa tappa di a vita: "Mi sò ligatu à a lotta di Wesley per ritruvassi in un mare d'identità nera è di masculinità tossica. Aghju ligatu à i so alti è bassi è u sensu di rializazione quandu hà cuminciatu à truvà a so voce ".

Quand'ellu hè dumandatu ciò ch'ellu diceria à Wesley in quantu à a reazione, André l'incuragisce à "ignurà quelli chì ùn capiscenu micca a so andatura di vita. Face bè à capì a so rilazione cù a disabilità è a cumunità, è a so Nigrità è a so paternità. Nunda di questu hè faciule o vene cun una guida passo-passo nantu à chì fà. "

Quandu aghju parlatu cun Wesley, l'aghju dumandatu chì parolle avia per l'omi disabili neri. A so risposta? "Truvatevi in ​​quale site".

Cum'ellu hè statu dimustratu da a so apparizione in "Queer Eye", Wesley vede chì i disabili neri pussedenu una forza tremenda. Da u so travagliu, ghjunghje à una cumunità di disabili chì parechji spazii ignuranu o simplicemente ùn ponu micca ghjunghje.

"Aghju campatu quella notte per una ragione", dice Wesley. Questa prospettiva hà influenzatu significativamente a manera chì vede a so vita, u so corpu disattivatu Neri, è l'impattu ch'ellu vole avè nantu à una cumunità chì hè trascurata è sottorepresentata.

Questu episodiu "Ochju Queer" hà apertu a porta per una conversazione tantu necessaria per accadere nantu à l'antinigrazia, l'intersezionalità è u centru di e prospettive disabili di u neru.

Speremu chì noi sàvii è ùn seguitemu micca à soprascrive o cancellà segmenti di a nostra cumunità quandu duverebbe esse a so voce - iè, voci esattamente cum'è quella di Wesley - in prima linea.

Vilissa Thompson, LMSW, hè un travagliadore suciale macro-minded da South Carolina. Rampate a Vostra Voce! hè a so urganizazione induve discute i prublemi chì li contanu cum'è una donna disabilita nera, cumprese l'intersezionalità, u razzismu, a pulitica, è perchè face unapologèticamente boni prublemi. Truvatela in Twitter @VilissaThompson, @RampYourVoice, è @WheelDealPod.

Populari Nantu À U Portale

Cume succhi un limone per uttene ogni ultima goccia

Cume succhi un limone per uttene ogni ultima goccia

Ch'ella fe i barette di limone o ze ting per un'in alata, eccu u modu u più faciule per prime l'agrumi per ottene l'ultimu pezzu di uchju da elli.Ciò chì avete bi ognu: ...
Perchè Duvete Pianificà un Viaghju in a Regione Algarve di u Portugallu

Perchè Duvete Pianificà un Viaghju in a Regione Algarve di u Portugallu

Prontu per u vo tru pro imu viaghju gattivu? Andate ver u a regione più meridiunale di u Portugallu, l'Algarve, chì hè piena d'uppurtunità per l'avventura attiva, cumpr...