Racecadotrila (Tiorfan): À chì serve è cumu aduprà

Cuntenutu
Tiorfan hà racecadotril in a so cumpusizioni, chì hè una sustanza indicata per u trattamentu di a diarrea acuta in adulti è zitelli. Racecadotril agisce inibendu l'encefaline in u trattu digestivu, permettendu à l'encefaline di esercità a so azzione, riducendu l'ipersecrezione di l'acqua è elettroliti in l'intestinu, rendendu e feci più solide.
Questa medicina pò esse acquistata in farmacie per un prezzu di circa 15 à 40 reai, chì dipenderà da a forma farmaceutica è da a dimensione di l'imballu è pò esse venduta solu dopu a presentazione di una ricetta.

Cumu aduprà
A dosa dipende da a forma di dosaggio chì a persona utilizza:
1. Puddulu granulatu
I granuli ponu esse sciolti in acqua, in una piccula quantità di cibu o postu direttamente in bocca. A dosa cutidiana raccomandata dipende da u pesu di a persona, essendu cunsigliata 1,5 mg di medicina per kg di pesu, 3 volte à ghjornu, à intervalli regulari. Dui dosi diffirenti di polvere di Tiorfan granulatu, 10 mg è 30 mg, sò dispunibili:
- I zitelli da 3 à 9 mesi: 1 sachet di Tiorfan 10 mg, 3 volte à ghjornu;
- I zitelli da 10 à 35 mesi: 2 sacchetti di Tiorfan 10 mg, 3 volte à ghjornu;
- I zitelli da 3 à 9 anni: 1 sachet di Tiorfan 30 mg, 3 volte à ghjornu;
- I zitelli più di 9 anni: 2 sacchetti di Tiorfan 30 mg, 3 volte à ghjornu.
U trattamentu deve esse effettuatu finu à chì a diarrea fermi o per u periodu di tempu raccomandatu da u duttore, tuttavia ùn deve micca supera i 7 ghjorni di trattamentu.
2. Capsule
A dosa raccomandata di capsule Tiorfan hè una capsula di 100 mg ogni 8 ore finu à chì a diarrea si fermi, per ùn superà i 7 ghjorni di trattamentu.
Quale ùn deve micca aduprà
Tiorfan hè contraindicatu in e persone chì sò ipersensibili à qualsiasi cumpunenti di a formula. Inoltre, qualsiasi presentazione di Tiorfan hè contraindicata per i zitelli di menu di 3 mesi, Tiorfan 30 mg hè contraindicata per i zitelli di menu di 3 anni è Tiorfan 100 mg ùn deve esse adupratu in i zitelli di menu di 9 anni.
Prima di piglià Tiorfan, u duttore deve esse informatu se a persona hà sangue in i so feci o soffre di diarrea cronica o causata da trattamentu antibioticu, hà vomitu prolungatu o incontrollatu, hà una malattia renale o epatica, hà intolleranza à u lattosiu o avete diabete.
Questa medicina ùn deve ancu esse aduprata in donne incinte o donne chì allattanu.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari più cumuni chì ponu accade cù l'usu di racecadotril sò u mal di testa è u rossu di a pelle.