E Persone Nere Cum'è Me sò Fiascate da u Sistema di Salute Mentale. Eccu Cumu
Cuntenutu
- Mi sò avutu l'impressione di soffocami in a sala d'attesa, sempre cusì ansiosu per esse vulnerabile è circà aiutu
- Tuttavia, u mo saltu di fede hè statu accoltu cun un fracassante sensu di delusione
- I prufessiunali di a salute mentale ùn sanu micca cumu diagnosticà i Neri
- Per i Neri chì trattanu di malatie mentali, in particulare quelli chì ùn stereotipanu micca "in forma", questi sò seri ostaculi à u nostru benessere
- Oltre à i cambiamenti in u campu psichiatricu stessu, chì ponu fà i pazienti neri per abilità si di fronte à questu anti-Blackness medicale?
- Tenendu i nostri fornitori responsabili sembra diversu per diverse persone
I misdiagnosi razziali accadenu troppu spessu. Hè ora di piglià i fornitori à compitu.
Cumu vedemu u mondu forma quale sceglimu di esse - è spartendu sperienze convincenti pò inquadrà u modu in cui ci trattemu, per u megliu. Questa hè una prospettiva putente.
M'arricordu di prima marchja in l'uffiziu sterile di u mo psichiatra durante u mo primu annu di l'università, prontu à apre a mo battaglia secreta di parechji anni cù sintomi di un disordine alimentariu seriu è di u disordine ossessivu-compulsivu (TOC).
Mi sò avutu l'impressione di soffocami in a sala d'attesa, sempre cusì ansiosu per esse vulnerabile è circà aiutu
Ùn l'avia micca dettu à i mo genitori, alcunu membru di a famiglia, o amichi. Queste eranu e prime persone chì sapianu ciò chì stava passendu. Pudia à pena articulà e mo sperienze perchè eru cunsumatu da u mo monologu internu di vergogna è autodubitu.
In ogni casu, aghju sfidatu me stessu è aghju cercatu supportu da u centru di cunsigliu di a scola perchè a mo vita era diventata veramente ingestibile. Eru isolatu da l'amichi di u campus, manghjendu à pena è esercitendu costantemente, è debilitatu da a mo propria auto-odiu, depressione è paura.
Eru prontu à passà cù a mo vita è ancu avè un sensu di diagnosi confusi chì avessi ricevutu da prufessiunali prima.
Tuttavia, u mo saltu di fede hè statu accoltu cun un fracassante sensu di delusione
Mentre aghju provatu à riceve trattamentu per queste malattie, i prufessiunali di a salute mentale à i quali aghju affidatu a mo cura mi anu ingannatu.
U mo disordine alimentariu hè statu diagnosticatu cum'è disordine di regolazione. U mo umore, un risultatu direttu di a malnutrizione, hè statu cunfusu per un grave squilibriu chimicu - disordine bipolare - è una reazione à un cambiamentu di vita stressante.
U mo OCD, cù una ossessione estrema intornu à a pulizia è e compulsioni per gestisce e mo paure intornu à a morte, hè diventatu disordine di a personalità paranoica.
Avia apertu nantu à alcuni di i più grandi secreti di a mo vita solu per esse chjamatu "paranoico" è "disadattatu". Ùn possu micca imaginà parechji altri scenarii chì avarianu sentutu cum'è un tradimentu.
Malgradu à pena di presentà i sintomi di alcuna di queste diagnosi, i prufessiunali cù i quali aghju interagitu ùn avianu micca prublemi à accatastà nant'à etichette solu ligeramente cunnessi à i mo veri prublemi.
È nimu hà avutu prublemi à scaccià e ricette - Abilify è altri antipsicotici - per prublemi chì ùn avia micca, tuttu mentre u mo disordine alimentariu è u TOC mi uccidianu.
I prufessiunali di a salute mentale ùn sanu micca cumu diagnosticà i Neri
U prucessu di esse diagnosticatu ripetutamente male hè frustrante è spaventosu, ma micca raru per i Neri.
Ancu quandu mostremu chjaramente segni di povera salute mentale o di una malattia mentale specifica, a nostra salute mentale continua à esse mal capita - cun cunsequenze fatali.
U misdiagnosticu razziale ùn hè micca un fenomenu recente. Ci hè una longa tradizione di i Negri chì ùn anu micca soddisfattu i so bisogni di salute mentale.
Dapoi decennii, l'omi neri sò stati mal diagnosticati è overdiagnosed cun schizophrenia cum'è e so emozioni sò lette cum'è psicotiche.
L'adulescenti neri sò 50 per centu più prubabili cà i so pari bianchi di presentà segni di bulimia, ma sò diagnosticati assai menu, ancu s'elli anu sintomi identichi.
E mamme nere sò in più risicu per a depressione postpartum, ma sò menu propensi à riceve trattamentu.
Ancu se i mo sintomi per entrambe e malatie eranu standard, i mo diagnostichi eranu sfocati da a mo Nigrità.
Ùn sò micca a donna magra, ricca, bianca, chì parechji prufessiunali bianchi di salute mentale imaginanu quandu pensanu à qualchissia cù un disordine alimentariu. E persone nere sò raramente cunsiderate cum'è una dimugrafia chì tratta di OCD. E nostre sperienze sò dimenticate o ignorate.
Per i Neri chì trattanu di malatie mentali, in particulare quelli chì ùn stereotipanu micca "in forma", questi sò seri ostaculi à u nostru benessere
In quantu à mè, u mo disordine alimentariu hè statu attivu per più di cinque anni. U mo OCD hà scalatu finu à u puntu induve ùn pudia micca toccu letteralmente i pomelli di a porta, i buttoni di l'ascensore, o a mo propria faccia.
Ùn hè micca finu à quandu aghju cuminciatu à travaglià cù un terapista di culore chì aghju ricevutu u diagnosticu chì mi hà salvatu a vita è mi hà messu in trattamentu.
Ma sò luntanu da l'unica persona chì hè stata falluta da u sistema di salute mentale.
I fatti sò stupefacenti. E persone nere sò 20 per centu più prubabile di sperimentà prublemi di salute mentale paragunatu cù u restu di a pupulazione.
I zitelli neri di menu di 13 anni sò duie volte più propensi à more per suicidiu paragunatu à i so pari bianchi. L'adulescenti neri sò ancu più propensi à pruvà di suicidiu cà l'adulescenti bianchi.
Cum'è e persone nere sò colpite sproporziunatamente da prublemi di salute mentale, ci vole à fà di più per assicurà chì ricevimu u trattamentu necessariu. Meritemu d'avè i nostri bisogni di salute mentale trattati cun precisione è seriu.
Ovviamente, una parte di a soluzione hè a furmazione di prufessiunali di salute mentale nantu à cumu si tratta di malatie mentali nere. Inoltre, più prufessiunali di salute mentale neri, chì sò menu propensi à sbaglià l'emozioni per i disordini psichiatrici, anu da esse assunti.
Oltre à i cambiamenti in u campu psichiatricu stessu, chì ponu fà i pazienti neri per abilità si di fronte à questu anti-Blackness medicale?
Per pruteggervi contr'à u diagnosticu razziale, i pazienti neri anu bisognu di continuà à dumandà di più da i nostri praticanti.
Cum'è una donna nera, soprattuttu à l'iniziu di a mo guarigione, ùn aghju mai avutu a sensazione di pudè dumandà più di u minimu indispensabile da i fornitori.
Ùn aghju mai interrugatu i mo duttori quand'elli mi sò precipitati fora di appuntamenti. Ùn aghju mai dumandatu di risponde à e mo dumande o di parlà per mè sè un duttore hà dettu qualcosa chì aghju trovu problematicu.
Vuliu esse un paziente "faciule" è micca scuzzulà a barca.
Tuttavia, quandu ùn tengu micca i mo fornitori responsabili, continueranu solu à riplicà a so trascuranza è u so comportamentu anti-Nero nantu à l'altri. Eiu è l'altri populi neri avemu u dirittu di senteci cum'è rispettatu è curatu cum'è qualsiasi altru.
Ci hè permessu di dumandà infurmazione nantu à i medicazione è di dumandà esse fatte e prove. Ci hè permessu di interrugà - è di riferisce - retorica anti-Nera da i nostri fornitori è praticanti. Avemu bisognu di cuntinuà à dichjarà ciò chì avemu bisognu è dumandà dumande in quantu à a nostra cura.
Tenendu i nostri fornitori responsabili sembra diversu per diverse persone
Per parechji, in particulare i Negri grassi, questu pò esse continuamente dumandendu à i duttori di testà per prublemi di salute paragunatu à a solita assunzione chì i sintomi sò attribuiti à u pesu.
Per altri, pò significà dumandà chì i duttori documentanu è ghjustificanu quandu ricusanu testi medichi o rinvii, specificamente per prublemi di salute irrisolvuti.
Puderia significà cambià di fornitore più di una volta o pruvà una cumbinazione di trattamenti fora di a medicina occidentale.
Per tutti i Neri continuamente delusi da a nostra attuale cura di salute mentale, significa un rifiutu di stabilisce o compromettere a nostra cura à a cunvenzione di i duttori chì anu bisognu di fà megliu.
E persone nere meritanu di sentesi bè. E persone nere meritanu di stà bè. A cumunità medica hà bisognu di capisce cume capisce, diagnosticà è curà i nostri bisogni di salute mentale.
A priorità di a nostra salute mentale cum'è noi importa - perchè sì.
Gloria Oladipo hè una donna nera è scrittore freelance, riflettendu nantu à tutte e cose di razza, salute mentale, sessu, arte, è altri temi. Pudete leghje più di i so penseri divertenti è opinioni seri in Twitter.