Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Reazzioni à u Vaccinu Influenza è ciò chì si deve fà - Salute
Reazzioni à u Vaccinu Influenza è ciò chì si deve fà - Salute

Cuntenutu

U vaccinu contra a gripe hè generalmente ben tolleratu è l'effetti secundarii i più cumuni, cum'è a frebba, u musculu è a cefalea, a sudazione è e reazzione à u situ di l'iniezione, sò di solitu lievi è transitori, micca una causa di preoccupazione.

Tuttavia, reazioni allergiche gravi o cambiamenti neurologichi, per esempiu, ancu se assai rari, sò causa di preoccupazione è richiedenu assistenza medica urgente.

Reazzioni cumuni

E reazzioni più cumuni chì ponu esse causate da u vaccinu contra a gripe sò:

1. Cefalea, musculi è articulazioni

Alcune persone ponu sperimentà fatica, dolore corporeu è mal di testa, chì ponu apparì circa 6 à 12 ore dopu a vaccinazione.

Cosa da fà: Sì questi sintomi si presentanu, se hè pussibule, duvete riposà è beie assai liquidi. Se u dulore hè severu, si ponu piglià analgesici, cum'è paracetamol o dipyrone, per esempiu.


2. Febbre, brividi è sudazione eccessiva

Alcune persone ponu avè febbre è brividi, è sudanu più di u normale, ma sò di solitu sintomi transitori, chì parenu 6 à 12 ore dopu a vaccinazione, è spariscenu in circa 2 ghjorni.

Cosa da fà:Per alleviare questi sintomi, s'ellu provoca assai disagiu, a persona pò piglià analgesici è antipiretici, cum'è paracetamol o dipyrone, per esempiu.

3. Reazzioni à u situ di l'amministrazione

Una di e reazzioni avverse più cumune chì ponu accade cù l'amministrazione di u vaccinu contra a gripe sò reazzioni à u situ di amministrazione di u vaccinu, cum'è u dolore, l'eritema è l'indurazione in u situ di applicazione.

Cosa da fà: Per alleviare u dolore, l'eritema è l'infiammazione, u ghiacciu deve esse applicatu à a zona. Se ci sò ferite assai ampie o un muvimentu limitatu, vedi subitu un duttore.

Reazzioni rare

Ancu s'ellu hè assai raru, in certi casi, e seguenti reazioni avverse ponu accade:


1. Reazzioni allergii gravi

L'anafilassi hè una reazione allergica assai seria, chì, ancu se rara, pò accade in certe persone chì ricevenu u vaccinu. Alcuni di i sintomi caratteristici di una reazione allergica severa sò pressione bassa, shock è angioedema.

Cosa da fà: In vista di sti sintomi, unu deve andà urgentemente à l'urgenza medica. Sapete chì fà in casu di scossa anafilattica.

2. Cambiamenti neurologichi

I cambiamenti neurologichi, cum'è l'encefalomielite, a neurite è u sindrome di Guillain-Barré sò reazzione chì, ancu se rare, sò assai gravi. Scuprite in chì cunsiste u sindrome di Guillain-Barré.

Cosa da fà: Queste situazioni richiedenu assistenza medica urgente, allora se a persona sospetta chì soffre di un disordine neurologicu, duverebbe andà à u duttore u più prestu pussibule.

3. Disturbi di u sangue

Un altru effetti secundariu chì pò accade hè un cambiamentu in u sangue o in u sistema linfaticu, cum'è una riduzione di u numeru di piastrine è gonfiore di i nodi linfatichi, chì sò generalmente sintomi transitori.


Cosa da fà: Questi sintomi di solitu spariscenu in pochi ghjorni. Altrimenti, duvete andà à u duttore.

4. Vasculite

A vasculite hè caratterizata da una infiammazione di i vini sanguini, cumprese quelle presenti in i reni, i pulmoni è u core, chì influenzanu u funziunamentu di questi organi. I sintomi di vasculite ponu variare secondu u tippu è a gravità, ma di solitu causanu malessere, stanchezza, frebba, perdita di l'appetitu è ​​perdita di pesu.

Cosa da fà: Se sperimentate i sintomi di vasculite sopra menzionati, duvete andà immediatamente à u duttore.

Sovieticu

Trè Ragioni Ingannevuli I Vostri Livelli A1c Fluttuanu

Trè Ragioni Ingannevuli I Vostri Livelli A1c Fluttuanu

Quandu avete campatu cù a diabete di tip 2 per un pezzu, diventate un prufe iunale à ge ti ce i vo tri livelli di gluco iu. apete chì hè megliu à limità i carbuidrati, e ...
Malaria

Malaria

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. Chì ghj...