6 Beneficii sorprendenti di l'acitu di vinu russu
Cuntenutu
- 1. Puderà calà i livelli di zuccheru in sangue
- 2. Pò prutege a to pelle
- 3. Pò aiutà a perdita di pesu
- 4. Contene antioxidanti putenti
- 5. Pò rinfurzà a salute di u core
- 6. Incredibilmente versatile
- U cunsumu eccessivu pò avè effetti avversi
- U fondu
L'aceti sò fatti fermentendu una fonte di carboidrati in alcolu. Acetobacter i batteri trasformanu tandu l'alcolu in acidu aceticu, ciò chì dà à l'aceti i so forti aromi ().
L'acitu di vinu rossu hè fattu fermentendu u vinu rossu, po filtrandu è imbottigliandulu. Hè spessu invechjatu prima di l'imbuttigliatura per riduce l'intensità di u gustu.
Parechje persone amanu aduprà l'acitu di vinu russu in ricette, ancu s'ellu pò ancu avè altri usi domestichi.
Eccu 6 benefici per a salute è a nutrizione di l'acitu di vinu russu.
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
1. Puderà calà i livelli di zuccheru in sangue
L'acidu aceticu in l'acitu di vinu russu è altri aceti pò aiutà à calà i livelli di zuccheru in sangue.
Sembra rallentà a vostra digestione di carboidrati è aumentà a vostra assorbimentu di glucosiu, un tipu di zuccheru, resultendu in menu glucosiu in u sangue (,,,).
Un studiu in adulti cù resistenza à l'insulina hà trovu chì bere 2 cucchiai (30 ml) di acetu prima di un pastu riccu in carboidrati hà calatu u zuccherinu in sangue di 64% è hà aumentatu a sensibilità à l'insulina di 34%, paragunatu à un gruppu placebo (,).
In un altru studiu, piglià 2 cucchiai (30 ml) di acitu di sidru di mela à dorme per 2 ghjorni hà riduttu i livelli di zuccheru in sangue à digiunu finu à 6% in e persone cun diabete di tip 2 ().
Quandu hè adupratu per fà certi piatti, l'acitu di vinu russu pò calà l'indici glicemicu (IG) di sti cibi. U GI hè un sistema di classamentu chì marca quant'è un alimentu alza u zuccherinu in sangue ().
Un studiu hà nutatu chì a sustituzione di i cucumari cù i sottaceti fatti cù l'acitu hà calatu l'IG di un pastu di più di 30%. Un altru studiu hà dimustratu chì aghjunghjendu l'acitu o l'alimenti sottaceti fatti cù l'acitu à u risu hà calatu l'IG di u pastu di 20-35% (,).
Riassuntu L'acidu aceticu, una cumpunente principale di l'acitu, pò aiutà à calà i livelli di zuccheru in sangue. L'acitu di vinu russu pò ancu riduce l'IG di l'alimenti.2. Pò prutege a to pelle
L'acitu di vinu rossu vanta antioxidanti chì ponu luttà contr'à infezioni batteriche è danni à a pelle. Si tratta principalmente di antocianine - pigmenti chì danu à i frutti è ligumi i so culori turchini, rossi è purpuri (,).
Un studiu in provetta hà determinatu chì u cuntenutu di antocianine di l'acitu di vinu russu dipende da u tippu è a qualità di u vinu rossu adupratu per fabricallu. L'aceti fatti cù u Cabernet Sauvignon tendenu à offre u più, furnendu sin'à 20 cumposti antocianini (12).
L'acitu di vinu russu cuntene ancu resveratrol, un antioxidante chì pò luttà contr'à u cancheru di a pelle, cum'è u melanoma (,).
Per esempiu, un studiu in provette hà trovu chì u resveratrolu hà tombu e cellule di u cancheru di a pelle è hà rallentatu significativamente a crescita di e nuove cellule di u cancheru ().
Inoltre, l'acidu aceticu in l'acitu di vinu rossu pò luttà contr'à e infezioni di a pelle. In fattu, l'acidu aceticu hè statu adupratu medicinale da più di 6.000 anni per trattà e ferite è l'infezioni di u torace, di l'arechja è di e vie urinarie (,).
In un studiu di provette, l'acidu aceticu hà impeditu a crescita di batteri, cume Acinetobacter baumannii, chì spessu causanu infezioni in i pazienti brusgiati ().
Tuttavia, più ricerche sò necessarie per determinà i migliori usi di l'acitu per a cura di a pelle. Ogni tipu d'acitu deve esse diluitu cù l'acqua prima di esse appiicatu à a vostra pelle per riduce a so acidità, chì l'acitu micca diluitu pò causà irritazioni significative o ancu brusgiature ().
Riassuntu L'acidu aceticu è l'antioxidanti in l'acitu di vinu rossu ponu esse terapeutichi per infezioni batteriche è altre cundizione di a pelle cum'è brusgiature. Eppuru, hè necessaria più ricerca.
3. Pò aiutà a perdita di pesu
L'acidu aceticu in l'acitu di vinu rossu pò sustene a perdita di pesu.
L'acidu aceticu hè statu dimustratu per riduce u almacenamentu di grassu, aumentà a combustione di grassu, è riduce l'appetitu (,,,).
In più, mantene l'alimentu in u stomacu più longu. Questu ritarda a liberazione di ghrelin, un ormone di a fame, chì pò impedisce l'alimentazione eccessiva ().
In un studiu, l'adulti obesi anu betu una bevanda da 17 once (500-ml) cù 15 ml, 30 ml, o 0 ml di acetu ogni ghjornu. Dopu à 12 settimane, i gruppi di acetu avianu pesi significativamente più bassi è menu grassu di u ventre chè u gruppu di cuntrollu ().
In un altru studiu in 12 persone, quelli chì anu cunsumatu l'acitu cù quantità più elevate di acidu aceticu accantu à a so colazione di pane di granu biancu anu segnalatu una pienezza aumentata paragunatu à quelli chì anu cunsumatu acetu à pocu aceticu ().
Riassuntu L'acitu di vinu russu pò sustene a perdita di pesu aumentendu i sentimenti di pienezza è ritardendu a liberazione di ormoni di a fame.4. Contene antioxidanti putenti
U vinu russu, l'ingredientu primariu in l'acitu di vinu russu, vanta putenti antioxidanti polifenoli, cumpresu u resveratrolu. U vinu russu cuntene ancu pigmenti antioxidanti chjamati antocianini ().
L'antioxidanti impediscenu i danni cellulari causati da molecule cunnisciute cum'è radicali liberi, chì altrimente ponu purtà à malatie croniche cum'è u cancheru, u diabete è e malatie cardiache ().
L'antioxidanti in u vinu rossu sò ancu prisenti in u so acetu, ancu se in quantità più chjuche. U prucessu di fermentazione pò riduce u cuntenutu di antocianine finu à u 91% ().
Riassuntu L'acitu di vinu russu cuntene putenti antioxidanti cunnisciuti per aiutà à prevene e malatie croniche. Tuttavia, gran parte di u cuntenutu antioxidante originale in u vinu russu si perde durante u prucessu di fermentazione.5. Pò rinfurzà a salute di u core
L'acitu di vinu russu pò migliurà a salute di u vostru core.
U so acidu aceticu è u resveratrol ponu aiutà à prevene i coaguli di sangue è à calà u colesterolu, l'infiammazione è a pressione sanguigna (,).
Ancu se a maiò parte di i studii esaminanu u vinu russu, u so acitu cuntene i listessi antioxidanti - solu in quantità assai più chjuche.
Un studiu di 4 settimane in 60 adulti cù pressione sanguigna alta hà trovu chì piglià un estrattu di vinu rossu hà calatu significativamente a pressione sanguigna paragunatu à l'estratto di uva, chì ùn hà avutu alcun effettu ().
I polifenoli cum'è u resveratrolu in l'acitu di vinu rossu rilassanu i vostri vini sanguini è aumentanu a quantità di calciu in e vostre cellule, chì migliora a circulazione è riduce a pressione sanguigna (,,,).
L'acidu aceticu pò avè effetti simili. Studi di roditori indicanu chì l'acidu aceticu abbassa a pressione sanguigna aumentendu l'assorbimentu di calciu è alterendu l'ormoni chì controllanu a pressione sanguigna, è ancu u bilanciu di fluidi è elettroliti ().
Un studiu hà rivelatu chì i topi alimentati à l'acidu aceticu o à l'acetu anu avutu una riduzzione significativa di a pressione sanguigna paragunatu à i topi nutriti solu d'acqua (,).
Inoltre, sia l'acidu aceticu sia u resveratrol ponu abbassà i trigliceridi è u colesterolu, alti livelli chì sò fattori di risicu potenziali per e malatie cardiache (,).
L'acidu aceticu hè statu dimustratu per abbassà u colesterolu tutale è i trigliceridi in i topi. E dosi elevate anu ancu calatu u colesterolu LDL (cattivu) in i cunigli alimentati cù una dieta alta in colesterolu (,).
Riassuntu L'acidu aceticu è i polifenoli in l'acitu di vinu russu ponu aiutà à calà u colesterolu tutale, a pressione sanguigna è i trigliceridi, alti livelli chì ponu esse fattori di risicu per e malatie cardiache.6. Incredibilmente versatile
L'acitu di vinu russu hè adupratu assai in cucina ma pò avè ancu altre applicazioni.
Hè spessu un ingrediente in insalate, marinate, è riduzioni. L'acitu di vinu russu s'accoppia bè cù cibi ricchi cum'è carne di maiale, manzo è verdura.
Mentre chì l'acitu biancu hè spessu riservatu per a pulizia di a casa, l'acitu di vinu russu pò esse adupratu per a cura personale.
Per esempiu, pudete diluisce l'acitu di vinu russu cù l'acqua in una proporzione 1: 2 è aduprà cum'è toner facciale.
Inoltre, aghjunghje 2-3 cucchiai (30-45 ml) di acetu di vinu russu à u to bagnu cù u sale Epsom è a lavanda pò calmà a to pelle. Alcune persone trovanu ancu chì l'acitu di vinu rossu diluitu aiuta à guarisce e brusgiole solari.
Riassuntu L'acitu di vinu russu hè più spessu adupratu in insalate è marinate per piatti di carne è di verdura. Dittu chistu, pò ancu esse adupratu per a cura personale.U cunsumu eccessivu pò avè effetti avversi
L'acitu di vinu russu pò avè uni pochi aspetti negativi.
U cunsumu cutidianu annantu à parechji anni hè statu dimustratu per aumentà u vostru risicu di effetti negativi ().
Per esempiu, beie troppu acetu pò aggravà i sintomi digestivi, cum'è nausea, indigestione, è bruci di stomacu. Pò ancu influenzà certi medicinali per a pressione sanguigna è per u core abbassendu i livelli di potassiu, chì pò ancu riduce a pressione sanguigna (,).
Inoltre, e soluzioni acide cum'è l'acitu ponu dannà l'esmalte di i denti, allora assicuratevi di risciacquà a bocca cù acqua dopu avè guditu di cibi o bevande chì cuntenenu l'acitu (,).
Riassuntu U cunsumu à longu andà di acetu di vinu rossu pò purtà à indigestione è nausea, interagisce negativamente cù certi medicinali per a pressione sanguigna, è danneghje u smaltu di i denti.U fondu
L'acitu di vinu russu hà una mansa di benefici, frà i quali u zuccherinu in sangue, a pressione sanguigna è u colesterolu. Cumu hè derivatu da u vinu russu, vanta ancu una quantità di antioxidanti.
Bere o usà st'acetu cù moderazione hè sicuru ma puderebbe esse dannusu se pigliatu in eccessu o accantu à certi medicinali.
Sè site curiosu di st'ingredientu pulivalente è acru, pudete facilmente cumprà in a vostra buttrega lucale o in ligna.