U megliu modu per riduce i vostri sintomi di PMS, secondu a scienza
Cuntenutu
- Caricà nantu à omega-3.
- Evite l'alimenti trasfurmati.
- Dì om.
- Andate à lettu prestu.
- Pruvate l'agopuntura.
- Pigliate in palestra.
- Fighjate u vostru assunzione di carboidrati.
- Pruvate un novu trattamentu.
- Rivista per
Trà a pancia gonfia, crampi paralizzanti, è lacrime chì spuntanu cum'è s'è tù fussi un rifiutatuBachelor cuncurrente, PMS si sente spessu chì a Mamma Natura vi batte cù tuttu in u so arsenale. Ma u vostru utru ùn hè micca solu culpevule per i vostri peghju guai PMS - l'infiammazione è e fluttuazioni ormonali ponu ancu causà i vostri sintomi fisici è emotivi, secondu una nova ricerca.
Circadori à l'Università di California, Davis anu guardatu i dati da un sondaghju naziunale di più di 3000 donne è anu trovu quelli chì avianu livelli più alti di un marcatore infiammatorio cunnisciutu cum'è proteina C-reattiva (CRP) eranu 26 à 41 per centu più propensi à soffre di u i sintomi premenstruali più cumuni, cumpresi i cambiamenti di l'umore, i crampi addominali, u mal di schiena, i brami alimentari, l'aumentu di pisu, i gonfiori è u dolore di u pettu. In fattu, l'unicu sintumu PMS micca assuciatu à l'infiammazione era u mal di testa. Mentre chì stu studiu ùn pò micca pruvucà quale vene prima, l'infiammazione o i sintomi, questi risultati sò sempre una bona cosa: significanu chì affruntà un unicu delincutore pò aiutà à allevà a maiò parte di i vostri dolori di u periodu. (Psst... Eccu 10 Alimenti chì causanu inflamazioni.)
Se sì senza dolore, ma si trasforma in un rancore mentre Zia Flo visita, pudete esse capace di culpà i sintomi di l'umore nantu à e fluttuazioni ormonali chì permettenu à certi neuroni in u nostru cervellu di parlà più facilmente, secondu un studiu in a rivista.Tendenze in Neuroscienze.Una megliu cumunicazione sona cum'è una bona cosa, ma porta à una reazione aumentata à u stress è l'emozioni negative, dicenu i ricercatori.
Fortunatamente, a scienza hà ancu scupertu novi modi per uniformà i vostri livelli ormonali è riduce l'infiammazione, chì a sua volta calma u vostru cervellu, ammorbidisce u vostru umore, è speremu di riduce u vostru miserabile dolore. Eccu cumu si dice addiu PMS una volta per tutte.
Caricà nantu à omega-3.
L'Omega-3 aumentanu u nùmeru di proteine chì allevianu l'infiammazione è riducenu simultaneamente e proteine chì prumove l'infiammazione, dice Keri Peterson, MD, internista è cunsultante di New York per a piattaforma di salute digitale Zocdoc. Riempite u vostru piattu cù salmone, tonu, noci, semi di lino, è oliu d'oliva o fate un supplementu d'oliu di pesce.
Evite l'alimenti trasfurmati.
I grassi trans, u zuccheru, i carboidrati raffinati è i cibi chì cuntenenu glutine sò stati assai ligati à l'infiammazione di u corpu tutale. E postu chì questi è altri additivi ponu esse difficiuli da distingue, a vostra megliu scumessa hè di optà per u più manghjà frescu è micca trasfurmatu pussibule. U duttore Peterson raccomanda di focalizassi nantu à e proteine magre, cum'è u pesciu, è ancu i frutti è ligumi, chì cuntenenu fitonutrienti protettivi chì fermanu l'infiammazione.
Dì om.
L'eserciziu hè un ottimu modu per cuntrastà u stress, diminuendu cusì i livelli di infiammazione, dice u Duttore Peterson. Ma l'allenamenti chì si focalizanu nantu à a respirazione profonda in particulare, cum'è yoga è Pilates, portanu i benefici per alleviare u stress à u prossimu livello. (Più più quì: 7 Allenamenti chì allevanu u Stress)
Andate à lettu prestu.
Uttene un riposu solidu di notte - circa sette à nove ore - dà à u vostru corpu u tempu di ristabilisce si da l'attività è e richieste di u ghjornu. Ùn sottovalutate micca i tempi di fermu; quandu u vostru corpu manca u sonnu cutidianu chì hà bisognu, sì più suscettibile à l'infiammazione, dice u duttore Peterson. (Vede: Perchè u sonnu hè a cosa più impurtante per a vostra salute)
Pruvate l'agopuntura.
L'agopuntura pò alleviare a gravità di i sintomi PMS, una recensione recente inBiblioteca Cochrane mostra. A terapia pò riduce l'infiammazione è aumentà a produzzione di u corpu di i so antidolorifici, entrambi chì ponu aiutà à alleviare l'irritabilità premenstruale è l'ansietà, dice Mike Armor, Ph.D., unu di l'autori di u studiu. Micca un fanàticu di l'aghi? L'acupressure funziona ancu, dice.
Pigliate in palestra.
U travagliu fora rilascia endorfine, chì ti facenu senta più felice è menu stressatu. "Ciò pò aiutà à cuntrastà l'effetti negativi di u PMS", dice Jennifer Ashton, MD, un ginecologu è l'autore diA suluzione d'autocura.
E donne chì travaglianu regularmente ponu esse menu prubabile di sperienze PMS, dice Karen Duncan, MD, prufissore di ostetricia-ginecologia in NYU Langone Health in New York. Hè perchè l'esercitu pò aiutà à mantene i livelli di l'hormone equilibrati, a ricerca mostra. A maiò parte di i studii anu guardatu l'entrenamentu aerobicu, ma u duttore Ashton dice chì u yoga è u pesu di furmazione pò ancu avè un effettu simili. (Uttenite ancu più benefici per a salute mentale da travaglià.)
Fighjate u vostru assunzione di carboidrati.
Pruvate cù tagliu di carbuidrati, in particulari carbuidrati raffinati cum'è u pane biancu, a pasta è u risu circa una settimana prima di u vostru periodu. "I carboidrati causanu picchi di zuccheru chì per alcune donne ponu aggravà l'umore è u gonfiore, dui di i sintomi PMS più cumuni", dice Dr. Ashton. (Eccu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i carboidrati sani.)
Ella suggerisce di manghjà grassi sani è proteine magre invece. O avè qualchì fruttu. In un studiu di giovani donne, quelli chì manghjavanu assai frutti eranu 66 per centu menu propensi à sviluppà sintomi PMS paragunatu à quelli chì manghjavanu un pocu, u ghjurnaleNutrientiraporti. I bacchi, i meloni è l'agrumi sò ricchi di fibra, antioxidanti è altri composti chì ponu prutege contra PMS. (Più quì: Quanti carboidrati avete bisognu à manghjà per ghjornu?)
Pruvate un novu trattamentu.
Se i vostri sintomi sò intensi, cunzidira à dumandà à u vostru duttore nantu à i contraceptivi hormonali, chì ponu mantene i livelli di l'hormone più bassu in generale è più fermu in tuttu u mese, Dr Duncan dice. Un'altra opzione hè l'antidepressivi, dice. Puderanu mantene i vostri neurotrasmettitori equilibrati è u vostru umore fermu.