Rimediu casanu per brusgià l'ochji
Cuntenutu
- 1. Applica una compressa calda
- 2. Lavate l'ochju cù u shampoo di i zitelli
- 3. Applica una fetta di pepino
Unu di i migliori rimedii casani per alleviare a sensazione di brusgiu in l'ochji hè u lavatu cù soluzione salina, perchè oltre à esse eccellente per rimuovere ogni speck chì causa l'irritazione di l'ochju, ùn hà ancu alcun aghjuntu chimicu, causendu micca peghju di i sintomi.
Per lavà cù salina, duvete:
- Lavate a faccia è caccià ogni tipu di trucco chì pò esiste intornu à l'ochju;
- Inclinate a testa in daretu è apre e palpebre cù una manu;
- Gocciolate 1 à 2 gocce di siero in u cantonu internu di l'ochju;
- Chiudite l'ochju è girate cù palpebra chjusa;
- Aprite l'ochju è ripetite torna u prucessu se a combustione ùn hè micca miglioratu.
U sieru pò ancu esse rimpiazzatu cù gocce idratanti o acqua. Tuttavia, l'acqua deve esse filtrata per evità l'usu di l'acqua contaminata, chì pò purtà à un peghju di a situazione. Stu lavatu hè specialmente efficace ogni volta chì a sensazione di brusgiu nasce dopu chì qualcosa entre in cuntattu direttu cù l'ochju o s'ella nasce dopu esse stata davanti à l'urdinatore per un bellu pezzu, tavuletta o telefuninu, soprattuttu di notte. Sapete chì precauzioni devenu esse prese per prevene i vostri ochji da brusgia.
Se u lavatu cù u seru ùn funziona micca, ci sò ancu altre tecniche fatte in casa chì ponu esse aduprate è chì sò sicure, cume:
1. Applica una compressa calda
Questa hè una tecnica chì pò esse aduprata dopu lavatu cù u seru, per alleviare l'irritazione di l'ochji è eliminà più rapidamente a sensazione di brusgiu è u rossu.
Per fà questu, basta immersa una compressa pulita in acqua calda è poi caccià l'acqua in eccessu è applicà sopra l'ochju chjusu per circa 5 minuti. A cumpressa pò esse applicata parechje volte à u ghjornu, ogni volta chì hè necessariu.
2. Lavate l'ochju cù u shampoo di i zitelli
U shampoo per i zitelli hè di solitu fattu cù sustanzi chì ùn causanu micca irritazione di l'ochji è, dunque, pò esse una bona opzione ogni volta chì a sensazione di brusgiatura ùn migliora micca dopu lavatu cù u siero. Sta tecnica permette di pulisce e ghiandole palpebrule, è ancu di caccià e pussibili macchie chì ponu esse in l'ochju.
Per fà questu lavatu, mischjà un pocu d'acqua calda cù 1 o 2 gocce di shampoo per i zitelli è dopu, cù a punta di una cumpressa, passate u mischju in a regione di a basa di a palpebra in un muvimentu unicu.
3. Applica una fetta di pepino
Simile à a cumpressa d'acqua calda, a fetta di cetriolu aiuta ancu à riduce l'infiammazione di l'ochju. Per fà questu, tagliate una fetta fina è cetriolu è applica nantu à l'ochju chjusu per 5 à 10 minuti. Sta tecnica pò esse ripetuta parechje volte à u ghjornu.
Sta tecnica funziona ancu cù fette di patata, una cucchiaia se suppa ghiacciata o un sachet di tè ghiacciatu. In u casu di aduprà un saccu di tè, una bona opzione hè di sceglie u tè di camomilla, chì hà proprietà calmanti.
Cunnosce e cause principali di l'ochji brucianti è cosa fà in ogni casu.