Rimedi casani per ogni tipu di pelle pruriginosa
Cuntenutu
Ci sò picculi gesti chì ponu aiutà à alleviare a prurito di a pelle, cume lavà a zona pruriginosa cù acqua fredda, mette un ghiaia di ghiacciu o applicà una soluzione calmante, per esempiu.
A pelle pruriginosa hè un sintomu chì pò esse ligatu à una quantità di fattori, cum'è morsi d'insetti, allergie o secchezza di a pelle, per esempiu, è per risolve la, hè ancu impurtante di sapè quale hè a so causa. Sì ancu dopu aduprendu sti rimedii casani u pruritu persiste, duvete andà à un medicu generale o dermatistu.
Eccu alcuni rimedii casani per e cause più cumuni di a prurigazione di a pelle:
1. Picculu d'insetti
Dopu à u morsu di un insettu, cum'è una zanzara o una pulga, per esempiu, a pelle pò esse leggermente gonfia, rossa è pruriginosa. In questu casu ciò chì pudete fà hè:
- Lavate a zona cun acqua fredda è sapone liquidu è asciugate dopu;
- Applica un ghiaia di ghiacciu, per anestetizà è sbuffà a zona, allevendu immediatamente a prurigazione;
- Pone 1 o 2 gocce di propolis in u locu esattu di u morsu, per guarisce più veloce è aiutà à alleviare u pruritu;
- Imbulighjate un cucchiainu d'argilla cusmetica cun abbastanza acqua per pruduce una pasta è aghjunghje trè gocce d'oliu essenziale di menta piperita è applica u mischju à u morsu.
Ùn hè micca cunsigliatu per lavà a zona di sting cù acqua calda, chì tende à intensificà u pruritu è l'infiammazione di a pelle.
2. Pelle secca
Un'altra causa assai cumuna di prurito di a pelle, soprattuttu vicinu à i gomiti o e gambe, hè a pelle secca o disidratata, chì sò regioni induve a pelle pò diventà biancastra è pò ancu sbuccia. In questu casu a megliu strategia hè:
- Doccia cù acqua fredda o calda;
- Exfoliate a vostra pelle cun un mischju di schiacciati 100 g di fiocchi d'avena, 35 g d'amandule, 1 cucchiaio di calendula secca, 1 cucchiaio di petali di rosa secchi è mezzo cucchiaino d'oliu d'amanduli, massaggia è risciacqua à a fine;
- Applica un stratu di crema idratante nantu à a pelle secca. Pudete mischjà qualchì goccia d'oliu d'amanduli dolci in a crema, per avè un effettu megliu.
L'esfoliazione si deve fà almenu duie volte à settimana.
3. Dopu l'epilazione
In i ghjorni seguenti di rasatura, i capelli di solitu cumincianu à cresce, rompendu a barriera di a pelle, causendu pruriti intensi in e zone rasate. In questu casu hè cunsigliatu:
- Doccia cù acqua fredda o calda;
- Esfoliate a vostra pelle sfregendu un mischju di farina di granu è di lozione idratante in i lochi pruriginosi;
- Applica u tè freddo di camomilla, chì hè una bella soluzione per calmà a pelle irritata dopu l'epilazione, chì a camomilla hà proprietà antiinflamatorie è calmanti. In alternativa, i sacchetti di tè di camomilla ponu esse aduprati direttamente in e regioni irritate;
- Applica un gel d'arnica o aloe.
Per prevene i capelli incarnati, a persona pò ancu esfolià prima di l'epilazione.
4. Dopu u cuntattu cù l'animali
Qualchissia chì hè allergicu à l'animali cù u pelu, cum'è i cani o i misgi, di solitu mostra segni respiratorii cum'è un nasu chì corre, tossu è starnutitu, per esempiu. Ma queste persone ponu ancu sperimentà prurito è sfaldatura di a pelle dopu avè dormitu vicinu à una moquette o un materasso pienu di acari. In questu casu, hè cunsigliatu:
- Fate una duscia cù acqua fredda o calda;
- Fate un cataplasma di foglie di malva in i lochi pruriginosi, chì pò esse preparatu sfracellendu una manata di queste foglie nantu à un pannu pulitu, chì pò esse appiicatu in a regione, permettendu di agisce per circa 15 minuti.
Vede cumu sapè se sì allergicu à l'animali è chì fà.