Rimediu casanu per mancanza di fiatu
Cuntenutu
Un grande rimediu casanu per a mancanza di respiru chì pò esse adupratu durante u trattamentu di l'influenza o di u raffreddore hè u sciroppu di crescione.
Sicondu alcuni studii fatti cù a pianta in i persone cù l'asma è infezioni respiratorii [1] [2], u crescione pare avè una forte azione analgésica, antibiotica è antiinflamatoria nantu à e vie respiratorie, è pò esse aduprata per alleviare a tosse è a sensazione di mancanza di respiru in prublemi cumuni cum'è influenza o raffreddori.
Ancu cusì, a mancanza di fiatu hè un sintimu cunsideratu seriu, dunque, tutti i casi di mancanza di fiatu devenu esse valutati da un duttore, è u trattamentu clinicu ùn deve esse rimpiazzatu da l'usu di stu rimediu casanu.
Cumu fà u sciroppu di crescione
Ingredienti
- 500 g di crescione
- 300 g di mele
- 300 ml d'acqua
Modu di preparazione
Purtate tutti l'ingredienti à un focu finu è agite finu à chì bolle. Spinghje u focu, lasciate rinfriscà è pigliate 1 cucchiaia 4 volte à ghjornu. Cum'è un modu per prevene i prublemi respiratorii, stu sciroppu pò esse ingeritu soprattuttu durante a stagione è tuttu l'inguernu.
Ciò chì provoca mancanza di respiru
Hè impurtante identificà ciò chì causa a mancanza di respiru, per evità complicazioni cum'è cambiamenti di pressione sanguigna, vertigini è soffocazione cù perdita di cuscenza. Dunque, se a mancanza di respiru hè accumpagnata da vertigini è stanchezza o diventa una situazione frequente, hè cunsigliatu un cunsultu medicu.
Cunnosce e cause principali di mancanza di respiru è cosa fà in ogni situazione.
Mancanza di fiatu in gravidanza
Sensazione di fiatu cortu durante a gravidanza hè una situazione normale, è questu hè duvuta à a crescita di l'utru, chì riduce u spaziu di i pulmoni, chì trovanu più difficiule à espansione quandu a donna incinta inala.
In questu casu, si deve evità i sforzi è pruvà à calmassi, respirendu u più prufondu pussibule per qualchì minutu. Vede di più nantu à a sensazione di mancanza di respiro in gravidanza è ciò chì si deve fà per alleviale.