4 rimedii casani per l'infezzione vaginale
Cuntenutu
- 1. Tè aromaticu
- 2. Tè di camomilla
- 3. Tè di malva
- 4. Oliu d'arburu di tè
- Cumu hè u trattamentu per l'infezzione vaginale
I rimedii casani per l'infezzione vaginale anu pruprietà antisettiche è antiinflamatorie, chì aiutanu à eliminà u microorganismu chì provoca l'infezzione è à alleviare i sintomi. Questi rimedii ponu esse aduprati cum'è cumplementu à u trattamentu indicatu da u ginecologu.
L'infezzione vaginale currisponde à qualsiasi infezzione o infiammazione chì tocca a vulva, u vaginu o u cervice, essendu causata principalmente da Candida sp., Gardnerella vaginalis è Trichomonas vaginalis, per esempiu. I sintomi più cumuni di l'infezioni vaginali sò u dolore è a brucia quandu urinate, u dolore pelvicu, u dolore durante u rapportu sessuale è u scaricamentu, per esempiu.
1. Tè aromaticu
U mastice hè una pianta medicinale chì pò esse aduprata per trattà l'infezioni vaginali perchè hà pruprietà antiinfiammatorie è antimicrobiche, cumbatte u microorganismu rispunsevule di l'infezzione è allevia i sintomi. Sta pianta pò esse aduprata internamente o esternamente in forma di lavati genitali o in forma di tè.
Malgradu u benefiziu in u trattamentu di e infezioni in a vagina, l'usu di mastice è altri rimedii naturali ùn deve micca escludisce a cunsultazione cù u ginecologu nè rimpiazzà u trattamentu indicatu da u duttore.
Ingredienti
- 1 litru d'acqua bullente;
- 100 g di bucce di mastice.
Modu di preparazione
Per fà u tè mastice, basta à mette e bucce di mastice in 1 litru d'acqua bollente è lasciate circa 5 minuti. Allora strain è lasciate rinfriscà un pocu. Stu tè pò esse adupratu per lavà l'area genitale è pò esse cunsumatu finu à 3 volte à ghjornu.
2. Tè di camomilla
A camomilla hà proprietà calmanti è antimicrobiali, è pò esse cunsumata cum'è tè o in u bagnu di sitz per alleviare i sintomi è luttà cù l'infezioni vaginali.
Ingredienti
- 3 cucchiaini di fiori secchi di Camomilla;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Per fà u tè, basta à mette i fiori secchi di camomile in a tazza d'acqua bullente è lasciate per 5 minuti. Poi filtrà è beie.
3. Tè di malva
A malva hè una pianta medicinale chì hà proprietà antiinflamatorie è pò esse aduprata per alleviare i sintomi di l'infezione vaginale.
Ingredienti
- 2 cucchiai di foglie secche di malva;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
U tè di malva si face mettendu e foglie di malva in l'acqua bollente è lascendu per circa 10 minuti. Poi filtrà è beie almenu 3 volte à ghjornu.
4. Oliu d'arburu di tè
L'oliu di l'arburu da tè hà proprietà antisettiche è pò esse adupratu per eliminà u microorganismu rispunsevule di l'infezzione è diminuisce i sintomi. Questu oliu pò esse adupratu per fà un bagnu di sitz è, per quessa, 5 gocce d'oliu devenu esse piazzate in 1 litru d'acqua calda in un bacinu è pusà in u bacinu per 20 à 30 minuti.
Cumu hè u trattamentu per l'infezzione vaginale
U trattamentu dipenderà da u microorganismu implicatu, ma deve esse fattu sottu guida medica è cù l'usu di medicazione cum'è Metronidazole, Ketoconazole o Clindamycin, per esempiu. Hè cunsigliatu, prima di inizià u trattamentu antidroga, di fà u diagnosticu di laburatoriu per identificà l'agente causativu è, dunque, aduprà a droga chì u megliu cumbatte. Amparate à identificà è trattà l'infezzione vaginale.