Rimedi casani per l'inflamazioni di l'utru
Cuntenutu
Un rimediu eccellente per aiutà à trattà l'infiammazione di l'utru, a metrite hè u tè da foglie di piantaggiu, Plantago più grande. Questa erba hà pruprietà anti-infiammatorie, antibatteriche è curative assai potenti, è hè ancu indicata medicinale in casi di tonsillite o altre infiammazioni.
Inflammazione di l'utru pò esse causata da ferite, l'usu di metudi d'abusu abusivi, o cumportamentu sessuale risicatu. I sintomi principali sò fuglii vaginali fetidi è purulenti, mal di testa, vertigini, vomitu è disregulazione di u ciclu menstruale. Scuprite cumu u vostru trattamentu hè fattu quì.
1. Tè di piantagione
Ingredienti
- 20 g di foglie di pianu
- 1 litru d'acqua
Modu di preparazione
Fate bollire l'acqua in una padedda è dopu aghjunghje u pianu. Copre è lascia riposà qualchì minutu. Bei 4 tazze di tè à ghjornu, finu à chì l'infiammazione si calma.
Stu tè ùn deve esse pigliatu durante a gravidanza è da e persone chì anu pressione di u sangue alta incontrollata.
2. Tè Jurubeba
Jurubeba hè ancu indicatu in casu d'infiammazione uterina perchè agisce cum'è tonicu chì aiuta à a ripresa di sta regione.
Ingredienti
- 2 cucchiai di foglie, frutti o fiori di jurubeba
- 1 litru d'acqua
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'acqua bollente sopra e foglie è lasciate riposà per 10 minuti. Poi filtrà è beie 3 tazze di tè caldu à u ghjornu, senza zuccherà.
Ancu se sò un ottimu modu per trattà i disordini uterini in modu naturale, sti tè devenu esse ingeriti cù a cunniscenza di u duttore è ùn escludenu micca a necessità di trattamentu clinicu, essendu solu un modu per cumplementà stu trattamentu.