Rimedi casani per avvelenamentu alimentariu
Cuntenutu
- Tè Ginger per avvelenamentu alimentariu
- Acqua di coccu per avvelenamentu alimentariu
- Vede cumu deve esse l'alimentu in: Cosa manghjà per trattà l'avvelenamentu alimentariu.
Un grande rimediu casanu per trattà i sintomi di avvelenamentu alimentariu hè u tè à u zenzeru, è l'acqua di coccu, chì u zenzeru aiuta à riduce u vomitu è l'acqua di noce di coccu per rifornisce i fluidi persi da vomitu è diarrea.
L'avvelenamentu alimentariu hè causatu da manghjà cibu contaminatu da microorganismi, causendu sintomi cum'è malessere, nausea, vomitu o diarrea chì di solitu duranu 2 ghjorni. Durante u trattamentu per l'avvelenamentu alimentariu, u riposu è l'assunzione di fluidi sò raccomandati per chì l'individuu ùn si disidratassi.
Tè Ginger per avvelenamentu alimentariu
U tè di zenzeru hè una suluzione naturale eccellente per riduce u vomitu è, dunque, u dolore di stomacu, caratteristicu di l'avvelenamentu alimentariu.
Ingredienti
- 1 pezzu di circa 2 cm di zenzero
- 1 tazza d'acqua
Modu di preparazione
Mette l'ingredienti in una padella è bollite per circa 5 minuti. Coperta, lasciate rinfriscà è beie finu à 3 tazze di tè à ghjornu.
Acqua di coccu per avvelenamentu alimentariu
L'acqua di coconut hè un ottimu rimediu casanu per l'avvelenamentu alimentariu, postu chì hè ricca in sali minerali, rimpiazzendu i fluidi persi da vomitu è diarrea è aiutendu u corpu à ricuperà più rapidamente.
L'acqua di noce di coccu pò esse cunsumata liberamente, soprattuttu dopu chì i singuli vomiti o evacuati, sempre in a listessa proporzione. Per evità u risicu di vomitu, hè più cunsigliatu di beie acqua fredda di coccu è micca di cunsumà quelle industrializate, chì ùn anu micca listessu effettu.
In più di sti rimedii casani per l'avvelenamentu alimentariu, hè impurtante di beie assai acqua è seguità una dieta ligera, ricca in frutti è ligumi cotti, secondu a tolleranza. E carni più adatte sò u pullastru, u tacchinu, u cunigliulu è a carne magra grigliata o bistecca. Ùn hè micca cunsigliatu di passà più di 4 ore senza manghjà è dopu à un episodiu di vomitu duvete aspittà almenu 30 minuti è manghjà un fruttu o 2 à 3 biscotti Maria o Cream Cracker.
Di solitu, l'avvelenamentu alimentariu si passa in circa 2 à 3 ghjorni, ma sì i sintomi persistenu, hè cunsigliatu di cunsultà un duttore.