Rimedii Naturali per a Menopausa
Cuntenutu
- Vitamina di soia cù ovomaltina
- Vitamina da papaia cù semi di lino
- Tè di trifogliu
- Tè di San Kitts è di San Giovanni
- Oliu è semi di lino
Per cumbattà i sintomi di a menopausa hè cunsigliatu di aumentà u cunsumu di cibi à base di soia perchè anu fitoormoni simili à quelli produtti da l'ovari, essendu assai efficienti in a lotta contr'à u calore tipicu di a ménopause. Tuttavia, in più di a soia ci sò ancu altri alimenti chì sò ancu fitoormoni chì sò indicati per sta tappa di a vita di una donna. Verificate e ricette.
Vitamina di soia cù ovomaltina
Ingredienti
- 1 tazza di latte di soia
- 1 banana ghjalata
- 2 cucchiai di ovomaltina o carruba
Modu di preparazione
Battite l'ingredienti in un frullatore è poi piglialli. Oltre à esse deliziosu, ristabilisce l'energia, è cuntene fitoormoni chì aiutanu cù a regolazione ormonale. 250 ml di latte di soia offre circa 10 mg di isoflavoni.
Vitamina da papaia cù semi di lino
Ingredienti
- 1 tazza di yogurt di soia
- 1/2 papaia papaia
- zuccaru à gustu
- 1 cucchiaia di semi di lino macinati
Modu di preparazione
Battite u yogurt è a papaia in un frullatore è poi inzuccarà è tastà è aghjunghje u lino macinatu.
Tè di trifogliu
Un bon rimediu casanu per a menopausa hè di beie tè da fiori di trifogliu (Trifolium pratense) perchè cuntenenu alti livelli di isoflavoni estrogeni chì aiutanu cù l'autoregulazione ormonale. Un'altra pussibilità hè di piglià e capsule di trifogliu ogni ghjornu, sottu cunsiglii medichi, essendu una forma naturale di rimpiazzamentu ormonale. Questa medicina vegetale aiuta à riduce u disagiu causatu da i cambiamenti ormonali in a menopausa è aiuta à rinfurzà l'osse.
Ingredienti
- 2 cucchiai di fiori di trifogliu seccu
- 1 tazza d'acqua
Modu di preparazione
Bollire l'acqua è dopu aghjunghje a pianta. Coperta, lasciate scaldà, colate è beie dopu. Hè cunsigliatu di piglià stu tè ogni ghjornu per cumbatte i sintomi di a menopausa.
L'ingestione di 20 à 40 mg di trifogliu per ghjornu hè capace di fà cresce u pesu ossu di u femur è di a tibia in e donne. Si crede chì questu hè pussibule perchè sta pianta diminuisce l'attività di l'osteoclasti, chì sò una di e cellule rispunsevuli di a resorzione ossea chì accade sempre in u corpu, ma chì pò esse mudificata durante a menopausa.
Tè di San Kitts è di San Giovanni
A cumbinazione di l'erba di San Ghjuvanni cù l'erba di San Ghjuvanni hè stata dimustrata per diminuisce e vampate di calore è l'ansietà tipiche di a menopausa, è pò esse presa in forma di tè, ma un'altra pussibilità hè di parlà cù u duttore è valutà a pussibilità di piglià una medicina vegetale preparata cù ste duie piante medicinali in una farmacia di manipulazione.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di foglie secche di erbe cristovao
- 1 cucchiaia di foglie secche di erba di San Giovanni
- 1 tazza d'acqua
Preparazione
Fate bollire l'acqua è poi aghjunghje e piante lascendu riposà per 5 minuti. Strain and take it warm, ogni ghjornu.
Oliu è semi di lino
L'oliu di lino hè riccu in fitoestrogeni è hè un bonu modu naturale per truvà benessere durante a menopausa. Parechji studii sò stati realizati nantu à u so effettu nantu à u climattericu, ma una quantità ideale chì deve esse ingerita ogni ghjornu ùn hè ancu stata raggiunta, ancu se hè statu cunfirmatu chì hè beneficu è pò aiutà in a lotta contr'à e vampate per via di a so capacità per agisce nantu à i vini sanguini
Cume aduprà oliu di lino: A cosa megliu hè di aduprà oliu di semi di lino in piccule quantità, solu per cucinà è staghjunà l'insalata è e verdure, per esempiu, perchè hè un oliu chì cuntene 9 calorie per gramma è cum'è in a ménopause l'aumentu di pesu hè cumunu, in particulare l'accumulazione di grassu. in u ventre, ùn hè micca cunsigliatu di manghjà una grande quantità.
I graneddi di lino sò ancu una bella opzione perchè anu ancu lignani, un fitoestrogenu simile à quelli chì ùn sò più prudutti da l'ovari è dunque hè assai efficace in a lotta contr'à e vampate di calore è altri sintomi chì apparsu in a menopausa.
Cumu aduprà semi di lino: A dosa raccomandata hè 40g di semi di lino macinati, circa 4 cucchiai, per ghjornu cume una forma di sostituzione ormonale naturale. Alcuni suggerimenti per u menu sò:
- Sprinkle 1 tablespoon of flaxseed on the lunch plate and another on the dinner plate;
- Pigliate 1 vetru di suchju d'aranciu battutu cù 1 salsa di crescione è poi aghjunghjite u linu macinatu è
- Aghjunghje 1 cucchiaia di semi di lino macinati in un vasettu di yogurt o in una suppera di cereali cù latte, per esempiu.
Semi di lino devenu esse cunsumati ogni ghjornu per un periodu di circa 2 mesi per valutà u so effetti nantu à i sintomi di a menopausa. Ma attenti, sta quantità di semi di lino deve esse aduprata solu per e donne chì ùn sò micca sottumesse à una terapia di rimpiazzamentu ormonale cù medicinali, chì pò causà un grande aumentu di ormoni in u sangue è questu pò esse dannosu per a salute.