Cumu aduprà shampoo di pidocchi
Cuntenutu
- Cumu aduprà shampoo di pidocchi
- Rimedii Naturali per i Pidocchi
- 1. Cù olii essenziali
- 2. Cù farina di granu
- 3. Cù u timu
Per eliminà i pidocchi in modu efficace, hè impurtante di lavà i capelli cù shampoo adatti, hè cunsigliatu di dà preferenza à i shampoo chì cuntenenu permetrina in a so formula, perchè sta sustanza hè capace di prumove a morte di u pidochju. Alcuni esempi di shampoo per eliminà i pidocchi chì ponu esse indicati da un pediatre o dermatologu è chì si trovanu facilmente in farmacie sò:
- Kwell;
- Sanasar
- Escabin;
- Deltacid;
- Stop pidochji;
- Del-prestà;
- Pedider;
- Keltrine.
Oltre à i shampoo, ci sò ancu droghe anti-parasitiche, in forma di pillole, chì ponu prumove a morte di i pidocchi, cum'è Ivermectina, per esempiu. Tuttavia, u so usu deve esse raccomandatu da u dermatologu o pediatricu per evità possibili effetti collaterali relativi à alte dosi di questu medicamentu.
Cumu aduprà shampoo di pidocchi
L'applicazione varieghja assai secondu u shampoo chì hè adupratu è, dunque, si consiglia di leghje prima l'etichetta di shampoo per identificà u modu d'usu più adattu. In generale, l'usu di shampoo duveria accade cusì:
- Applica u pruduttu nantu à i capelli secchi, hè perchè in questu modu hè pussibule prumove a morte di u pidochju per l'asfissia. Se u pruduttu hè appiicatu à i capelli bagnati, u pidochju pò chjode i so buchi di respirazione è prutegge si da l'azzione di u pruduttu. Malgradu questu, alcuni shampoo ponu esse aduprati nantu à i capelli bagnati cum'è indicazione è, dunque, hè impurtante chì l'etichetta sia letta prima chì l'applicazione sia fatta;
- Sparite u pruduttu bè nantu à i fili è lasciate agisce da 10 à 20 minuti o secondu e indicazioni di u fabbricante;
- Risciacqua a testa, caccendu u shampoo cumpletamente, è pettine cù un pettine finu per caccià i pidochji morti è i pidocchi. Per fà più faciule, pudete dividisce i capelli in fili, chì in questu modu pudete esse sicuru chì u pettine serà passatu per tutti i capelli;
- Poi lavate a testa normalmente, aduprendu u shampoo è u condizionatore preferibilmente.
Cum'è u pidochju pò campà finu à 30 ghjorni, cambiendu da pidocchie à pidochji adulti in circa 12 ghjorni, hè cunsigliatu di applicà u shampoo per i pidocchi di novu una seconda volta dopu à 7 ghjorni di a prima applicazione.
Scuprite questi è altri suggerimenti in u video seguente:
Rimedii Naturali per i Pidocchi
Per cumbatte l'infestazione di pidocchi è pidocchi, pudete ancu scumette nantu à ingredienti naturali cum'è l'olii essenziali, ma hè ancu pussibule di tumbà i pidocchi cù u farinaghju di farina di granu chì si mette nantu à u scalp, impedendu à i pidochji di respirà. Una altra suluzione naturale contr'à i pidochji è i pidocchi hè di scumette nantu à l'oliu di timu chì deve esse mischiatu in u shampoo.
Eccu cumu preparà ognuna di queste ricette:
1. Cù olii essenziali
Un ottimu rimediu naturale per sbarrazzassi di i pidocchi è di i pidocchi per u bonu hè lavà i capelli cù olii essenziali è oliu d'oliva, perchè l'oliu impedisce chì i pidocchi si appicchinu à i vostri capelli, rendendu più faciule da rimuovere cù un pettinu finu.
Inoltre, l'oliu essenziale di malaleuca hà proprietà ripellenti chì impediscenu più infestazione di pidocchi. L'olii essenziali di rosmarinu è lavanda sò aduprati per cumplementà u trattamentu, calmendu l'irritazione di u scalp è allevendu i pruriti.
Ingredienti
- 30 ml d'oliu d'aliva;
- 10 gocce d'oliu essenziale di rosmarinu;
- 10 gocce d'oliu essenziale di lavanda;
- 10 gocce d'oliu essenziale di malaleuca.
Modu di preparazione
Imbulighjate l'ingredienti in un cuntainer finu à ottene un mischju omogeneu. Dopu, aduprendu un tampone di cuttone, applicate a medicina in tuttu u cuoio capellutu, strofinendula soprattuttu à a radice di i capelli. Poi copre cù un tappu è aspettà da 2 à 3 ore per tumbà tutti i pidocchi è e lendine, prima di lavà i capelli cù un shampoo per capelli grassi.
Dopu avè lavatu i capelli, aduprate un pettinu finu, filu per filu. Trà ogni passata di u pettine hè assai impurtante di verificà s'ellu ci hè pidochji attaccati à u pettine è, s'ellu ci hè, deve esse cacciatu prima di ripettà i capelli.
Attenti:Stu rimediu casanu deve esse adupratu solu dopu à 2 anni, postu chì l'oliu essenziale di malaleuca ùn deve esse adupratu nantu à i zitelli. Siccomu l'ova di pidochju ponu piglià finu à 7 ghjorni per schiuppà, hè impurtante d'utilizà stu rimediu naturale ogni 3 ghjorni durante almenu 4 settimane.
2. Cù farina di granu
Un trattamentu naturale eccellente per i pidocchi in i capelli hè u mischju di farina di granu è di rue, chì sò piante medicinali cù pruprietà chì aiutanu à tumbà i vermi, cum'è i pidocchi, è calanu u scalp, riducendu i pruriti.
Ingredienti
- 1 manata di rue;
- 1 manata di farina di granu;
- 4 tazze d'acqua.
Modu di preparazione
Aghjunghjite a rue à l'acqua bullente è lasciate bollire per circa 5 minuti. Allora aghjunghjite a farina di granu è agite bè, evitendu chì si formanu grumi. Quandu u mischju hà a cunsistenza di u porridge, hè prontu per esse adupratu.
Lasciate u mischju rinfriscà è applica longu à i fili è nantu à u cuoio capellutu. Allora avvolge i capelli in un cappucciu è lasciate u medicamentu travaglià per circa un'ora. Dopu u tempu determinatu, i capelli devenu esse lavati cù molta acqua è shampoo neutru. Per una migliore efficacità, si raccomanda di aduprà un pettine finu per rimuovere i pidocchi morti è i letti.
3. Cù u timu
Un'altra eccellente soluzione naturale per i pidocchi è i lendini hè u shampoo fattu in casa da timu, chì hè una pianta medicinale cù una putente pruprietà insetticida.
Ingredienti
- Oliu essenziale di timu;
- Shampoo cun amarezza.
Metudu di preparazione
Aghjunghjite 3 gocce di l'oliu essenziale di timu à u shampoo shamrock è mischjate bè. Poi, applica u mischiu à i capelli bagnati cun un liggeru massaggio, lascialu agisce per 5 minuti. Dopu u tempu determinatu, risciacquate bè i capelli cù acqua calda è aduprate un pettinu finu per caccià i pidochji è e linde morte.
U timu pò esse irritante per a pelle di u scalp, è ùn duverete mai superà a quantità raccomandata o aduprà senza esse diluitu.