Principali rimedii aduprati per u reflux gastroesofagicu
Cuntenutu
- 1. Antiacidi
- 2. Inibitori di a pruduzzione àcida
- Inibitori di a pompa di protoni
- Antagonisti di u receptore Histamina H2
- 3. Acceleratori di svuotamentu gastricu
- 4. Prutettori gastrichi
Unu di i modi per trattà u reflux gastroesofagicu hè di diminuisce l'acidità di u cuntenutu di u stomacu, in modu chì ùn danneghja micca l'esofago. Allora se u reflux hè menu acidu bruscherà menu è causerà menu sintomi.
I farmaci chì ponu esse aduprati sò antiacidi, inibitori di a produzione di acidi, prutettori di u stomacu è acceleratori di u svuotamentu gastricu.
1. Antiacidi
L'antiacidi più cumunimenti usati per neutralizà l'acidu cloridrico in u stomacu sò l'idrossidu di alluminiu, l'idrossidu di magnesiu è u bicarbonatu di sodiu. Questi rimedii sò basi chì reagiscenu cù l'acidi, riducendu u so putenziale tossicu è dendu origine à l'acqua è u sale.
L'antiacidi ùn sò micca usati cusì spessu perchè ùn sò micca cusì efficienti è perchè ci hè a pussibilità di un effettu di rimbalzu, vale à dì, a persona migliora subitu ma poi ci pò esse un peghju.
L'effetti secundarii più cumuni di queste droghe sò a stinzia, chì sò causate da sali di alluminiu, o diarrea causata da antiacidi chì cuntenenu magnesiu, chì causanu un effettu osmoticu in l'intestinu. Per minimizà questi effetti collaterali, l'antiacidi più aduprati sò cumbinazioni di idrossidu di magnesiu è alluminiu.
2. Inibitori di a pruduzzione àcida
Inibitori di a produzzione àcida sò i rimedii i più aduprati in u trattamentu di u reflux gastroesofagicu, è ponu inibisce sta pruduzzione in dui modi:
Inibitori di a pompa di protoni
Quessi sò i principali rimedii aduprati per trattà e malatie relative à l'aumentata secrezione d'acidu gastricu. I più aduprati sò omeprazole, pantoprazole, esomeprazole è rabeprazole, chì interferiscenu cù a pompa di protoni, inibendu a produzzione di acidu cloridrico in u stomacu.
L'effetti avversi più cumuni chì ponu accade cù l'usu di sti medicazione sò mal di testa, diarrea, eruzioni cutanee, dolore addominale, flatulenza, nausea è stinzia.
Antagonisti di u receptore Histamina H2
Queste droghe inibiscenu a secrezione acida indotta da istamina è gastrina è i più aduprati sò cimetidina, nizatidina è famotidina.
L'effetti avversi più cumuni causati da l'usu di sti farmaci sò diarrea, mal di testa, sonnolenza, stanchezza, dolore musculare è stinzia
3. Acceleratori di svuotamentu gastricu
Quandu u stomacu hè assai pienu, u reflux gastroesofagicu hè più propensu à accade.Dunque, per evità questu, a motilità gastrointestinale pò esse stimulata cù rimedi procinetici cum'è metoclopramide, domperidone o cisapride chì aiutanu à u svuotamentu gastricu, diminuendu cusì u tempu chì l'alimentu resta in u stomacu, impedendu u reflux.
L'effetti secundarii più cumuni chì ponu accade cù l'usu di metoclopramide sò sonnolenza, sensazione di debolezza, agitazione, pressione bassa è diarrea. Inoltre, ancu raramente, i disordini gastrointestinali ponu accade cù l'usu di domperidone è cisapride.
4. Prutettori gastrichi
I prutettori gastrici ponu ancu esse aduprati per trattà u reflux gastroesofagicu, chì prutegge l'esofago, impedendu a brusgiata quandu u cuntenutu in u stomacu passa in l'esofago.
Generalmente, l'organisimu hà un meccanismu in u quale produce un mucus chì prutege u rivestimentu di u stomacu, impedendu à l'acidu di attaccallu, ma in certi stati patologichi è cù l'usu di alcuni medicamenti, a produzzione di questu mucus pò diminuisce è furnisce l'agressione di a mucosa. I prutettori gastrichi chì ponu esse aduprati per rimpiazzà stu mucus sò i sucralfati è i sali di bismutu chì aumentanu i meccanismi di difesa di u stomacu è formanu una barriera protettiva in u stomacu è l'esofago.
L'effetti avversi più cumuni causati da i sali di bismutu sò l'oscurità di e feci, vertigini, mal di testa, nausea, vomitu, diarrea è disordini psicotici.
U Sucralfate hè generalmente ben tolleratu è u so effettu negativu principale hè a stinzia. Tuttavia, pò ancu causà bocca secca, nausea, vomitu, mal di testa è eruzioni cutanee.
Ci hè ancu rimedii casani chì ponu cuntribuisce à un trattamentu riesciutu. Scopri quali sò i più aduprati.