Scale Riggiate? Cumu l'alimenti interi puderia sovraccaricate
Cuntenutu
Se avete mai sbuchjulatu quandu u vostru alimentariu tutale hà lampatu nantu à u schermu in Whole Foods, ùn site definitivamente micca solu. (A catena alimentaria di a salute ùn hà micca guadagnatu u soprannomu "Pagamentu sanu" per nunda!) In fattu, u Dipartimentu di l'Affari di u Cunsumatore hà apertu un'inchiesta chì circava l'allegazioni chì Whole Foods hè "accidentalmente" sovraccaricata assai persone, assai u tempu-è finu à avà, trovanu chì a maiò parte di e lagnanze sò vere.
Ma prima di dì "Addiu, Felicia" à u mercatu pupulare, sappiate chì ùn hè micca solu Whole Foods. L'investigazione di i cumpratori di l'alimentarii sottumessi anu truvatu prublemi simili à u 73 per centu di i buttreghi chì anu verificatu, chì mostra chì i prublemi di prezzi sò endemici à l'industria alimentaria. Eppuru, l'investigatori anu dettu chì Whole Foods era u peghju trasgressore di a lista.
U prublema vene soprattuttu da articuli pre-pesati è pre-prezzu cum'è quelli di e sezzioni di salumeria, prudutti è alimenti à l'ingrossu. Dopu à numerosi reclami di i clienti in tutta a cità, a DCA hà decisu di fà una "operazione di sting" è di pruvà di scuperta i prudutti. Pisanu 80 articuli sfarenti da ottu lochi in New York è anu trovu chì i pesi, è dunque i prezzi, stampati nantu à i pacchetti per esse imprecisi esattamente u 100 per centu di u tempu, cù a maggior parte di l'errori micca in favore di u cliente. (Un pacchettu di gamberetti di gastronomia era caru di $ 14!) (Usate questi trucchi per risparmià soldi nantu à l'alimenti sani).
U Daily News hà dettu chì l'ottu magazzini Whole Foods di a cità di New York anu ricevutu più di 800 violazioni di prezzi durante 107 ispezioni separati da u 2010, per un totale di più di $ 58,000 in ammende.
U portavoce di Whole Foods, Michael Sinatra, hà dettu à u situ di nutizie chì a catena basata in Texas "ùn hà mai usatu intenzionalmente pratiche ingannevuli per incaricà di manera incorretta i clienti" è prevede di difendesi cun vigore contr'à queste accuse. Hà aghjustatu chì u magazinu hè più cà felice di rimbursà soldi per articuli à prezzu incorrettu. Forse hè ora di vende in scala alimentare?
Eppuru, ancu s'ellu hè digià infuriosu chì e so bacche costanu u doppiu di u prezzu di a spesa d'angulu (ancu s'elle sò biologiche è ne valenu a pena!), Hè impurtante di arricurdassi di tutti i boni cambiamenti chì Whole Foods hà purtatu à l'industria di l'alimentariu. Pigliate, per esempiu, a so più recente iniziativa per vende prudutti "cultivati in modu responsabile" - un prugramma chì vulemu chì tutte e catene di alimentari adoprinu. Pesemu solu noi stessi quelli meli cultivati in u locu, grazie mille.