Cunnosce i Rischi di l'Abdominoplastia

Cuntenutu
- Principali risichi di abdominoplastia
- 1. Accumulazione di fluidu nantu à a cicatrice
- 2. Scarred o eccessivamente scarred
- 3. Contusioni annantu à l'addome
- 4. Formazione di fibrosi
- 5. Infezzione di ferita chirurgica
- 6. Perdita di sensibilità
- 7. Trombosi o embolia pulmonaria
- I segni d'avvertimentu per andà à u duttore
L'Abdominoplastia hè una chirurgia plastica nantu à u ventre realizata cù l'obiettivu di rimuovere a grassa è l'eccessu di a pelle, aiutendu à riduce a flaccabilità di u ventre è lasciandola liscia, dura è senza cicatrici è verghe, se ne hè.
Cum'è cù qualsiasi cirurgia, l'abdominoplastia presenta risichi, soprattuttu quandu hè realizatu cù altri tippi di procedure chirurgiche, cum'è liposuzione o mammoplastia, per esempiu. Capite cumu hè fatta l'abdominoplastia.
Principali risichi di abdominoplastia
I risichi principali di l'abdominoplastia includenu:
1. Accumulazione di fluidu nantu à a cicatrice
L'accumulazione di fluidu in a cicatrice hè chjamata seroma è di solitu accade quandu a persona ùn utilizza micca u rinforzu, ciò chì rende u corpu più difficiule per drenà l'eccessu di fluidi produtti naturalmente dopu a chirurgia plastica.
Cosa da fà: Hè cunsigliatu di aduprà a parentesi per u tempu indicatu da u duttore, chì hè di solitu 2 mesi, è durante stu periodu a parentesi deve esse rimossa solu per bagnassi, è poi rimpiazzata di novu. Duvete ancu marchjà cù u to troncu inclinatu in avanti è dorme sempre nantu à e spalle.
Inoltre, duvete ancu fà circa 30 sessioni di drenaje linfaticu manuale per eliminà cumpletamente i fluidi in eccessu. Hè nurmale à u principiu di uttene una quantità più grande di fluidi, chì si ponu vede à ochju nudu, ma cù u tempu a quantità diminuirà, ma u risultatu di a cirurgia serà sempre megliu dopu à queste 30 sessioni.
2. Scarred o eccessivamente scarred
Questu hè strettamente ligatu à l'esperienza di u chirurgu è a più sperienza ch'ellu hà, minore hè u risicu di avè una cicculata brutta o assai visibile.
Cosa da fà: Hè cunsigliatu di sceglie un bon chirurgu plasticu, raccomandatu da persone strette chì anu dighjà effettuatu a procedura è hè di primura chì sia accreditatu da a Società Brasiliana di Chirurgia Plastica, se a procedura hè eseguita in Brasile.
3. Contusioni annantu à l'addome
A presenza di contusioni annantu à l'addome hè più cumuna quandu si face abdominoplastia è liposuzione inseme, perchè u passaghju di a cannula sottu à a pelle pò rompe picculi vasi sanguigni, chì li permettenu di fughje, furmendu e tracce viole chì diventanu assai visibili nantu à a pelle. a pelle di certe persone.
Cosa da fà: Hè nurmale per u corpu stessu di caccià i segni purpurini per via di a liposuzione, ma u duttore pò prescrive qualchì unguentu da appiecà in i lochi i più dulurosi.
4. Formazione di fibrosi
A fibrosi hè quandu si forma un tissutu induritu in i lochi induve a cannula di liposuzione hè passata, essendu una forma di difesa di u corpu. Stu tissutu induritu pò formà un aspettu di piccule elevazioni in l'addome, cumprumettendu u risultatu di a chirurgia plastica.
Cosa da fà: Per prevene chì si formi, u drenaje linfaticu dopu a cirurgia hè essenziale, ma dopu chì questu tissutu hè digià furmatu, hè necessariu sottumessu trattamentu cù fisioterapia dermatofunziunale, cù dispositivi cum'è microcurrenti, radiofrequenza è terapia manuale per uniformà a pelle è rompe a fibrosi siti.
5. Infezzione di ferita chirurgica
L'infezzione di a ferita chirurgica hè una complicazione più rara di a chirurgia plastica, chì si verifica quandu u duttore, l'infermiere o u paziente ùn avianu micca l'igiene necessaria per curà a cicatrice, permettendu l'entrata è a proliferazione di germi. U situ deve furmà pus è avè un forte odore, compromettendu u risultatu di a chirurgia.
Cosa da fà: Se u situ di tagliu hè rossu, cù pus o un cattivu odore, duvete andà à u duttore u più prestu pussibule per risolve l'infezzione cù l'usu di antibiotici.
Vede in u video seguente cumu manghjà per migliurà a vostra guarigione:
6. Perdita di sensibilità
Hè assai cumunu dopu ogni chirurgia chì a persona abbia una sensibilità più bassa di a pelle à u toccu in i lochi vicinu à a cicatrice è induve a cannula di liposuzione hè passata. Tuttavia, cù i mesi a sensibilità torna à a normalità.
Cosa da fà: I massaggi in i lochi cù menu sensibilità sò una bona strategia per risolve stu prublema, è ponu esse fatti cù tecniche cum'è impastatu, pizzicà, picculi pattini o variazioni di temperatura, per esempiu.
7. Trombosi o embolia pulmonaria
A trombosi è l'embolismi pulmonari sò cunsiderati i più gravi rischi è cumplicazioni di qualsiasi chirurgia è accadenu quandu un coagulu di sangue si forma in una vena è poi passa per i vasi sanguigni è ghjunghje in u core o in u pulmone, impedendu l'arrivu di l'aria in quellu locu.
Cosa da fà: Per evità a furmazione di trombi, hè raccomandatu chì a donna smette di piglià contraccettivi 2 mesi prima di l'operazione è dopu l'operazione deve piglià anticoagulanti, cume Fraxiparina 8 ore dopu a chirurgia, per almenu 1 settimana è muvà sempre i so pedi quandu hè stesu o sedutu, durante u periodu di riposu. Per evità a trombosi è altri sanguinamenti, duvete ancu smette di piglià certe farmacie è rimedi naturali prima di a chirurgia. Vede ciò chì sò questi rimedii chì ùn pudete micca piglià prima di l'abdominoplastia.
I segni d'avvertimentu per andà à u duttore
Hè cunsigliatu d'andà à u duttore se avete i seguenti segni o sintomi:
- Difficultà à respirà;
- Frebba;
- U dulore ùn si ne và cù i antidolorifici indicati da u duttore;
- Hà u vestitu cumpletamente macchiatu di sangue o hè giallu o bagnatu;
- Hà u drenu pienu di liquidu;
- Sensazione di dolore in a cicatrice o sì puzza male;
- Se u situ di chirurgia hè caldu, gonfiu, rossu o dolente;
- Esse pallidu, senza forza è sentiti sempre stancu.
Hè di primura cunsultà u duttore, postu chì pò sviluppà una seria complicazione chì puderia mette in periculu a sicurezza è a vita di u paziente.