Rischi di lipocavitazione è contraindicazioni
Cuntenutu
A lipocavitazione hè cunsiderata una prucedura sicura, senza risichi per a salute, tuttavia, chì hè una prucedura in a quale l'attrezzatura chì emette onde ultrasoniche hè aduprata, pò esse associata à alcuni rischi quandu l'apparecchiatura ùn hè micca calibrata currettamente o hè aduprata da un non-furmatu prufessiunale.
Cusì, quandu a prucedura ùn hè micca eseguita currettamente, hè pussibule chì l'onde ultrasoniche chì sò emesse da l'attrezzatura causanu danni à l'organi più profondi è brusgiature superficiali, in più di ùn ci pò ancu esse u risultatu attendu di u trattamentu.
Cusì, per prevene i risichi di lipocavitazione, hè impurtante chì stu trattamentu esteticu sia effettuatu in una clinica specializata è certificata è da un prufessiunale furmatu, è pò esse fattu da un esteticista, un fisioterapeuta dermatofunzionale o un dermatologu. Capite cumu si face a lipocavitazione.
Contraindicazioni per lipocavitazione
Oltre à i rischi di lipocavitazione in relazione à a mancanza di calibrazione di l'attrezzatura o di eseguisce a procedura cù prufessiunali pocu qualificati, a lipocavitazione pò ancu avè qualchì risicu quandu si face in persone chì facenu parte di u gruppu di contraindicazioni, chì sò:
- Durante a gravidanza, perchè per mancanza di evidenze scientifiche ùn si sà se a prucedura hè periculosa per u fetu, ancu se hè statu dimustratu chì aumenta a temperatura di a regione trattata;
- Malatie cardiache, perchè l'attrezzatura pò generà arritmia cardiaca in certe persone;
- Obesità, chì ùn hè micca una prucedura per perde u pesu, solu per mudellà regioni specifiche di u corpu;
- Epilessia, postu chì ci hè un risicu di sequestru durante a prucedura;
- Quandu ci sò ferite o prucessi infizziosi in a regione da trattà;
- In casu di protesi, placche, viti metalliche o DIU in u corpu, chì u metalu pò scaldà durante u trattamentu;
- Quandu ci sò varicesi o vini dilatati in a regione da trattà, postu chì ci hè un risicu di trattamentu chì aggrava e vene varicose.
Inoltre, stu trattamentu esteticu ùn deve ancu esse realizatu da pazienti cun malatie di reni o di fegatu, senza prima cunsultà u duttore.