Ronda Rousey Hà Sfracicatu MMA Opponents Dapoi u Ghjornu 1-è Stu Video Amatoriale Pruvede
Cuntenutu
Nimu ùn oserebbe liticà contr'à a badasseria di Ronda Rousey. U cummattente UFC hà sfracellatu assolutamente u so ultimu avversariu, Bethe Correia, in una partita in gabbia di 34 seconde, è hà ghjuratu di pudè batte u campione di boxe regnu di u mondu, Floyd Mayweather (ci piacerebbe ringhiere, ringraziemu) in un partitu di sparring in i social media chì era quasi divertente cum'è un attuale match.
Ma se pensate chì stu tipu di fiducia sia qualcosa chì hà sviluppatu annantu à a so carriera MMA di 15 anni, vi sbagliate. (Hè per quessa ch'ella hè una di ste 12 Donne Forte chì Cambianu u Visu di u Potere di e Ragazze Cum'è a Sapemu.)
Recentemente, u video di Rousey hè ritruvutu in u so partitu MMA amatoriale di debut, è ella - cumu si dicenu ? - Assolutamente mette u smackdown à u so cuncurrente, Autumn Richardson. Puderà assai prubabilmente attribuisce a vittoria à a so precedente carriera vincitrice di medaglie olimpiche in judo, ma pensemu chì si tratta più di quella fiducia assassina cù quale hè chjaramente nata. Mi sentu abbastanza male, hè stata una bona ghjurnata ", hà dettu in una intervista dopu à a lotta. È quandu u MC li hà dumandatu finu à quandu serà pronta à diventà prufessiunale, a so risposta hè stata simplice:" Appena pussibule. "A zitella sà ciò chì vole, è si mette dopu. Cumu hè chì per l'adattazione?
Fighjate u clip sottu per fighjà u ghjovanu Rousey in azzione.