Cosa hè u Tè Rose? Benefici è Usi
Cuntenutu
- Naturalmente senza caffeina
- Benefici per l'idratazione è a perdita di pesu
- Riccu in antioxidanti
- Pò alleviare u dolore menstruale
- Altri benefici rivendicati
- Cumu fà
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
E rose sò state aduprate à scopi culturali è medicinali per migliaia d'anni.
A famiglia di e rose conta più di 130 spezie è millaie di cultivari. Tutte e rose sò cumestibili è ponu esse aduprate in tè, ma alcune varietà sò dolci mentre chì altre sò più amare (1).
U tè rose hè una bevanda aromatica à base di erbe fatta da i petali fragranti è i germogli di fiori di rosa.
Hè dichjaratu chì offre numerosi benefici per a salute, ancu se parechji di questi ùn sò micca bè supportati da a scienza.
Questu articulu vi dice tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u tè rosa, cumprese i so benefici potenziali è l'usi.
Naturalmente senza caffeina
Parechje bevande calde famose, cumprese u caffè, u tè, è ancu a cicculata calda, cuntenenu caffeina.
Ancu se a caffeina offre assai effetti pusitivi, cumprese una fatica ridutta è una maggiore vigilanza è livelli di energia, alcune persone preferiscenu evitàla o ùn sò micca capaci di tollerà i so effetti collaterali (,).
Per esempiu, a caffeina pò aumentà a pressione sanguigna è causà sentimenti d'ansietà in alcune persone (4,).
U tè rosatu hè naturalmente privu di caffeina è pò dunque esse un grande rimpiazzamentu per alcune di e bevande calde più cumune cù caffeina.
Eppuru, tenite à mente chì alcuni tisane di rosa sò un mischju di tè caffeinatu regulare è petali di rosa, allora sì andate senza caffeina, assicuratevi di sceglie 100% tè à petali di rosa.
RiassuntuU tè rosatu hè senza caffeina è una bella opzione di bevanda calda per quelli chì vogliono o anu bisognu di evità a caffeina.
Benefici per l'idratazione è a perdita di pesu
U tè rose hè principalmente cumpostu di acqua. Per questa ragione, beie una o più tazze à ghjornu pò cuntribuisce significativamente à a vostra assunzione d'acqua totale.
Ùn beie abbastanza acqua pò purtà à a disidratazione, chì pò causà fatica, mal di testa, prublemi di pelle, crampi musculari, pressione bassa, è frequenza cardiaca rapida ().
Cusì, hè impurtante uttene abbastanza acqua per tutta a ghjurnata manghjendu cibi ricchi d'acqua è bevendu acqua pianura, tè, caffè è altre bevande.
Inoltre, l'acqua pò aiutà a perdita di pesu aumentendu u vostru metabolismu. In fatti, e ricerche anu dimustratu chì bere 17 once (500 ml) d'acqua pò fà cresce u vostru metabolismu finu à u 30% ().
In più, certe evidenze suggerenu chì l'acqua potabile prima di manghjà pò aiutà a perdita di pesu fendu chì vi sentiate più pienu è riducendu a vostra assunzione di calorie ().
Infine, un ingaghjamentu adeguatu d'acqua pò aiutà à prevene i calcoli renali ().
RiassuntuStà idratatu hè a chjave per una bona salute. U tè à a rosula hè cumpostu principalmente d'acqua, è u bere hè un bonu modu per aumentà a vostra assunzione di fluidi, chì pò ancu aiutà a perdita di pesu.
Riccu in antioxidanti
L'antioxidanti sò cumposti chì aiutanu à cumbattà l'effetti di i radicali liberi. Si tratta di molecule reattive chì causanu danni cellulari è portanu à u stress ossidativu, chì hè assuciatu à parechje malatie è invechjamentu prematuru ().
E fonti principali di antioxidanti in u tè rose sò i polifenoli.
Si pensa chì e diete ricche in polifenoli riducenu u risicu di certi tipi di cancheru, malatie cardiache è diabete di tippu 2, è prutegge u vostru cervellu da malattie degenerative (,,).
Un studiu di 12 cultivari di rose hà trovu chì u cuntenutu di fenolu è l'attività antioxidante di u tè di rose sò uguali o più grandi di quelli di u tè verde (4).
U tè rose hè particularmente riccu in acidu gallicu. Stu cumpostu antioxidante conta per 10-55% di u cuntenutu tutale di fenolu di u tè è hè cunnisciutu per avè effetti anticanceri, antimicrobici, antiinflamatori è analgesici (4).
U tè hè ancu riccu in antocianine, chì cuntenenu finu à u 10% di u so cuntenutu tutale di fenolu. Si tratta di pigmenti culuriti chì sò assuciati à una bona salute di l'urinariu è di l'ochji, una memoria migliurata, un invechjamentu sanu, è un risicu più bassu di alcuni tumori (4,, 15, 16,).
Altri fenoli chì contribuiscenu à l'attività antioxidante in u tè rose includenu kaempferol è quercetina.
Tuttavia, hè impurtante nutà chì l'acqua calda hè incapace di estrarre tutti l'antioxidanti in i petali di rosa. In fattu, l'estratti di petali di rosa vantanu 30-50% più attività antioxidante di u tè di rosa (4).
RiassuntuU tè rose hè riccu in polifenoli, cum'è l'acidu gallicu, antocianine, kaempferol è quercetina. Questi antioxidanti aiutanu à neutralizà i radicali liberi è cuntribuiscenu à una bona salute.
Pò alleviare u dolore menstruale
U dolore menstruale affetta circa u 50% di e donne è di e donne, alcune di e quali sperimentanu vomitu, fatica, mal di schiena, mal di testa, vertigini è diarrea durante a menstruazione (,).
Parechje donne preferenu metudi alternativi di cuntrollu di u dolore nantu à u medicamentu per u dolore regulare ().
Per esempiu, u tè di rose fattu da i germogli o foglie Rosa gallica hè stata aduprata in a medicina tradiziunale chinesa per trattà u dolore menstruale.
Un studiu hà investigatu l'effetti di u tè rose in 130 studenti adolescenti in Taiwan. I participanti sò stati urdinati di beie 2 tazze di tè à a rosula ogni ghjornu per 12 ghjorni, partendu da 1 settimana prima di u so periodu è per 6 cicli menstruali ().
Quelli chì anu bevutu tè à a rosa anu riferitu menu dolore è un megliu benessere psicologicu di quelli chì ùn anu micca bevutu u tè. Questu suggerisce chì u tè rosatu pò esse un modu adattatu per trattà u dolore menstruale ().
Tuttavia, i risultati sò solu da un studiu è anu da esse cunfirmati per mezu di più ricerche prima di pudè tirà conclusioni definitive.
RiassuntuBevi tè à a rosula prima è durante un periodu menstruale pò riduce u dolore è i sintomi psiculogichi, ma sò necessarie più ricerche.
Altri benefici rivendicati
Parechje rivendicazioni sanitarie addiziunali sò state fatte nantu à u tè rose. Tuttavia, sò basati nantu à ricerche chì anu utilizatu estratti assai potenti.
I so presunti benefici includenu:
- benefici mentali, cume per trattà a demenza è i crisi (,)
- rilassamentu, riduzzione di u stress, è effetti antidepressivi (,,)
- ridutta severità di e reazzioni allergiche ()
- pruprietà antibatteriche (26, 27,)
- migliurà a resistenza à l'insulina è a salute di u core (,)
- trattamentu di malatie di fegatu ()
- effetti lassativi (,)
- proprietà antiinflamatorie è anti-artritiche (,,,)
- effetti anticanceru (,,)
Mentre chì alcuni risultati di studii sò prometenti, solu l'effetti di l'estratti di rose, isolati è olii di spezie assai specifiche sò stati testati. Cusì, i risultati ùn ponu micca esse attribuiti à u tè di rosa in generale.
In più, tutti i studii sò stati cundutti in provette o annantu à animali - micca nantu à l'omu.
Inoltre, alcuni di i vantaggi rivendicati di u tè di rosa chì circulanu in linea si riferiscenu veramente à u tè di rosa canina è micca à u tè di petali di rosa. Per esempiu, u tè di rosa canina hè riccu in vitamina C, ma nisuna evidenza suggerisce chì u tè di petali di rosa hè riccu in sta vitamina.
Hè impurtante di ùn cunfonde sti dui tè. E mosche rose sò u fruttu di a pianta di rose. Mentre anu assai benefici per a salute, sò distinti da i petali di rosa.
A causa di ricerche limitate è cunfusione nantu à i tè fatti da diverse parti di a pianta di rosa, hè megliu esse prudenti di e rivendicazioni eccessive o esagerate nantu à i benefici per a salute di u tè rose.
RiassuntuParechje rivendicazioni di salute nantu à u tè rose sò basate nantu à provette è studii animali chì anu utilizatu estratti di rosa assai potenti. Mentre chì alcuni di sti studii sò interessanti, i so risultati probabilmente ùn si applicanu micca à u tè di rose stessu.
Cumu fà
A Food and Drug Administration (FDA) ricunnosce quattru spezie di rose cum'è generalmente sicure in forma estratta - R. alba, R. centifolia, R. damascena, è R. gallica (36)
Inoltre, in a medicina tradiziunale cinese, a spezia Rosa rugosa, chì si chjama Mei Gui Hua, hè comunemente adupratu per curà una varietà di malatie ().
Eppuru, fora di queste spezie, parechje altre cultivare sò aduprate in tè è in altre preparazione di rose, cumpresi olii essenziali, acqua di rose, liquori, estratti è polveri.
Preparà u tè rosatu hè incredibilmente simplice.
Pudete aduprà petali freschi o secchi. In i dui casi, assicuratevi chì i petali sianu liberi di pesticidi. Hè generalmente cunsigliatu di ùn aduprà rosi da fioristi o viveri, chì sò spessu trattati.
Se fate u tè da petali freschi, avete bisognu di circa 2 tazzi di petali lavati. Solu bollite cù 3 tazze (700 ml) d'acqua per circa 5 minuti. Una volta finitu, stinza u tè in tazze è gode.
Sè vo aduprate petali secchi o boccioli, mette 1 cucchiaia di una in una tazza è ripideli in acqua bollente per 10-20 minuti. Diverse marche ponu cunsiglià temperature specifiche di l'acqua è tempi di birra.
U tè si pò beie chjaru o zuccheratu cù un pocu di mele. U gustu hè leggeru, sutile è fiurali è pò andà da amaru à dolce secondu a varietà.
RiassuntuU tè di rosula pò esse preparatu tramandendu petali freschi o secchi o boccioli di fiori in acqua calda. Sè aduprate fiori freschi, assicuratevi chì sò liberi di pesticidi.
U fondu
U tè rose hè fattu da i petali è i germogli di u cespugliu di rose.
Hè naturalmente senza caffeina, una bona fonte di idratazione, ricca in antioxidanti, è pò aiutà à alleviare u dolore menstruale.
Ancu se parechje altre affirmazioni di salute circundanu u tè à a rosa, a maiò parte sò sustenute da poche prove o basate nantu à studii di estratti di rosa piuttostu chè di tè à a rosa.
In ogni casu, hè una bevanda deliziosa, leggera è rinfrescante chì si pò gode cum'è parte di una dieta sana.
Se ùn pudete micca aduprà petali freschi, micca trattati da u vostru cortile o da un'altra fonte, u tè di petali di rosa hè dispunibule in magazini specializati è in linea.