Cunsiglii di Corsa da u Trainer di Maratona di Katie Holmes
Cuntenutu
Da i triathloni à i maratoni, i sporti di resistenza sò diventati una sfida populari per celebrità cum'è Jennifer Lopez è Oprah Winfrey. Benintesa aiuta à avè un allenatore di prima qualità per guidà vi. Wes Okerson hà amparatu è corse cun alcune di e stelle più brillanti di Hollywood, cumprese Katie Holmes, chì hà preparatu per a Maratona di New York di l'annu passatu. Ci dice cumu prepara i so famosi clienti per u ghjornu di a corsa è ciò chì pudete fà per rializà i vostri scopi di furmazione.
Q. Cumu preparanu i clienti per maratoni ?
A. "Aghju trattatu cù e persone chì anu pocu o nimu di sperienza in a corsa di longa distanza, chì hè a prima sfida. Quandu si preparanu per una maratona, si tratta principalmente di custruì u chilometru finu à un puntu induve u vostru corpu-è a mente-pudendu manighjà 26. Dopu à un paru di mesi di aumentà u vostru chilometru, vi cunsigliu di fà duie corse brevi (da 4 à 5 miglia), duie corse intermedie (da 6 à 8 miglia) è una longa (da 10 à eventualmente 18 miglia) à settimana. 50 miles à settimana vi mette in traccia ".
Q. Chì suggerimenti avete per adattà a furmazione in un pianu impegnatu?
A. "Mapping out un calendariu ogni settimana hè cruciale. Sceglite un ghjornu di a settimana quandu sapete chì ùn site micca occupatu è fate quellu quandu fate a vostra longa corsa. Dumenica hè di solitu bonu perchè a ghjente hè fora di u travagliu. Fate un sforzu. per adattà in curretti o intermedi prima o dopu à u travagliu, ma assicuratevi di spazzàli per ùn esse micca currendu tardi à a sera, è dopu à a matina dopu, vulete dà à u vostru corpu circa 24 ore per ricuperà trà e sessioni. "
Q. Chì dite à quelli chì ùn pensanu micca di pudè finisce una maratona?
A. "Hè hè fattibile. Per i primi, a corsa di 26 milla sona cum'è una eternità, ma u vostru corpu ghjunghje à u puntu chì a corsa diventa a seconda natura. Sè site sanu è dispostu à furmà per questu, voi pò fa la."
Q. Chì sbaglii cumuni di furmazione facenu a ghjente?
A. "Ùn correnu micca abbastanza luntanu. Se avete fattu solu 12 o 14 chilometri, avete da avè prublemi à compie 26. À l'altra parte di u spettru, ci sò persone chì facenu troppu modu. Anu Re abusu di i so corpi è uttene ferite in overuse. Ùn avete micca bisognu di fà una quantità eccessiva di chilometraje. Sempre chì avete un pianu in u locu è viaghjate quattru à sei ghjorni à settimana è riposendu almenu una volta à settimana, duvete andate bè ".
Q. Chì tipu di furmazione cross-training vi ricumandemu?
A. "A furmazione trasversale hè vitale perchè vi permette di dà un riposu à i vostri musculi chì correnu è di aduprà u vostru corpu in modu differente. Cù a corsa, vi muvite solu in un pianu cù un muvimentu è pò esse assai stressante nantu à e articulazioni. Ùn importa micca l'attività chì fate per a furmazione trasversale, sempre chì mantene a freccia di u core à u 60 à u 70 per centu di u vostru massimu. Dicu à a ghjente s'ellu si natà o ghjucanu sport per cuntinuà à fà, ma micca in U locu di corsa. À a fine di u ghjornu, si tratta di custruì chilometri, per quessa, ùn deve micca fà cross-train più di un paru di volte à settimana ".
Q. Cumu evitate di "chjappà à u muru?"
A. "U muru hè quellu puntu induve si sentenu chì fisicamente ùn pò micca andà. Di solitu hè un prublema di nutrimentu. I vostri musculi guardanu abbastanza carburante per circa duie ore di attività fisica è quandu hè utilizatu, avete bisognu di una altra fonte d'energia. Duvete cunsumà l'alimentariu ogni ottu chilometri è beie acqua o mezza tazza di Gatorade ogni pochi chilometri. I gel d'energia sò fantastichi perchè u vostru corpu l'assorbe assai più veloce di l'alimenti solidi. Se avete carbuidrati a notte prima è beie è manghja durante u ghjornu. corsa, duvete avè abbastanza carburante lasciatu in u tank per finisce ".
Q. Chì cunsiglii avete per stà à u ritmu durante a corsa?
A. "Quandu a corsa principia, site veramente amperatu. Ci sò tanti corridori intornu à voi, tutti si movenu à diverse velocità è ci sò sempre persone chì vi passanu. Ùn fate micca l'errore di sorte troppu veloce. Ti ricumandu di ottene un monitoru di a frequenza cardiaca, chì pudete truvà in ogni magazinu di sport, per avè un'idea di quantu si travaglia duru à varie velocità durante e vostre corse. Duvete allenà à un ritmu chì mantene a vostra frequenza cardiaca da 60 à 70 per centu di u vostru massimu . S'ellu hè sopra o sottu questa zona durante a maratona, saprete chì site fora di u ritmu. "
Q. Avete qualchì cunsigliu per trattà cun dolori?
A. "A maratona hè una corsa divertenti, ma certamente batterà u vostru corpu. Hè un muvimentu estremamente ripetitivu per i ghjinochje è i turmidi. Sè avete principiatu à sentu dulore durante a vostra furmazione, ghiacciate e vostre articuli una volta à ghjornu per 20 minuti dopu à u vostru. allenamentu per mantene a inflamazioni. Assicuratevi di piglià cura di sè stessu ".