Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 2 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Febbraiu 2025
Anonim
Cumu prevene l'apparizione di u bollore - Salute
Cumu prevene l'apparizione di u bollore - Salute

Cuntenutu

Per prevene l'apparizione di u furunculu, hè impurtante di mantene a pelle pulita è secca, mantene e ferite coperte è lavate e mani spessu, chì cusì si pò evità l'infezioni à a radice di i capelli è l'accumulazione di pus sottu à u pelle, evitendu cusì a furmazione di ebullizione.

Perchè hè una infezzjoni, e furculite sò più cumuni in e persone cun prublemi di salute, soprattuttu quandu u sistema immunitariu hè influenzatu, cum'è in u casu di a diabete, l'infezione da HIV o u cancer, per esempiu. L'accumulazione di pus sottu à a pelle pò purtà à l'apparizione di alcuni sintomi cum'è u dulore severu à u toccu, rossi è gonfi Cunnosce altri segni è sintomi chì indicanu furuncule.

Dunque, per evità u bollore hè assai impurtante di riduce u numeru di batteri nantu à a pelle è pruvà à rinfurzà u sistema immunitariu. Alcuni suggerimenti includenu:


1. Lavate e mani spessu

E mani sò unu di i lochi di u corpu chì ponu più spessu diventà pieni di batteri, cume toccanu vari oggetti contaminati durante a ghjurnata. Inoltre, e mani entranu in cuntattu cù parechje altre regioni di a pelle, ciò chì facilita a contaminazione di picculi tagli, pruvucendu i batteri à ghjunghje à i capelli è causanu furunche.

2. Mantene e ferite cuperte

E ferite agiscenu cum'è porte in a pelle chì permettenu à numerosi batteri di entre in u corpu. Dunque, quandu avete una ferita, in più di avè u trattamentu adattatu, hè assai impurtante di fà un vestitu, almenu mentre a ferita hè aperta è a pelle ùn si hè sviluppata. Eccu cumu guarì una ferita.

3. Mantene a vostra pelle pulita è secca

Un altru modu faciule per tene a vostra pelle libera di batteri hè di bagnassi almenu una volta à u ghjornu. Tuttavia, si deve evità di aduprà acqua assai calda, chì secca a pelle, è si deve ancu evità di aduprà saponi antimicrobici, postu chì, oltre i cattivi batteri, eliminanu ancu i batteri chì aiutanu à mantene l'equilibriu di a pelle.


Inoltre, tene a pelle sempre secca hè ancu assai impurtante, postu chì l'umidità, cù u calore di u corpu, ponu facilità a crescita di i batteri. Unu di i principali culpevuli di l'umidità di a pelle hè u sudore è, dunque, una bona punta hè di purtà sempre vestiti cunfurtevuli è cuttuni, postu chì permette à a pelle di respirà megliu.

4. Diminuisce u cunsumu di zuccheru

L'alimenti cù assai zuccheru, cum'è dolci, gelati o prudutti industrializati in generale, furniscenu un ambiente ottimale per u sviluppu di e batterie, postu chì sti microorganismi anu bisognu di zuccheru per cresce.

Cusì, riducendu u cunsumu di zuccheru abbassa i livelli di zuccheru in sangue è, di cunsiguenza, impedisce u sviluppu di batteri nantu à a pelle è riduce u risicu di furuncule. Vede 3 passi simplici per riduce u zuccheru in a vostra dieta.

5. Cunsuma alimenti cù vitamina C

A vitamina C hè unu di i nutrienti più impurtanti per u mantenimentu di u sistema immune chì funziona currettamente, eliminendu l'eccessu di batteri è impedendu l'apparizione di furuncule. Perchè hè una tecnica naturale, u cunsumu di vitamina C per aumentà u sistema immunitariu pò ancu esse adupratu da e persone cun malatie autoimmune.


Dunque, cunsumà più aranciu, mandarina, fragole o kiwi pò aiutà à prevene chì furunculi apparischinu cusì spessu. Scuprite altri cunsiglii per migliurà l'immunità.

Circà

Puderia U Toe Doloroso Pinnutu Serà Ruttu, O Hè Qualcosa Altru?

Puderia U Toe Doloroso Pinnutu Serà Ruttu, O Hè Qualcosa Altru?

U to toe ro atu pò e e chjucu - ma 'ellu i feri ce pò feri ce grande. U dulore in u quintu toe hè in realtà a ai cumunu è pò avè parechje cau e, cumpre e una rot...
A Cause Latticini o Prevene u Cancer? Un sguardu ughjettivu

A Cause Latticini o Prevene u Cancer? Un sguardu ughjettivu

U ri icu di u cancheru hè fortemente influenzatu da a dieta.Parechji tudii anu e aminatu a relazione trà u cun umu di latti è u cancheru.Alcuni tudii indicanu chì i latticini ponu ...