Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 2 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Lugliu 2025
Anonim
Cumu prevene l'apparizione di u bollore - Salute
Cumu prevene l'apparizione di u bollore - Salute

Cuntenutu

Per prevene l'apparizione di u furunculu, hè impurtante di mantene a pelle pulita è secca, mantene e ferite coperte è lavate e mani spessu, chì cusì si pò evità l'infezioni à a radice di i capelli è l'accumulazione di pus sottu à u pelle, evitendu cusì a furmazione di ebullizione.

Perchè hè una infezzjoni, e furculite sò più cumuni in e persone cun prublemi di salute, soprattuttu quandu u sistema immunitariu hè influenzatu, cum'è in u casu di a diabete, l'infezione da HIV o u cancer, per esempiu. L'accumulazione di pus sottu à a pelle pò purtà à l'apparizione di alcuni sintomi cum'è u dulore severu à u toccu, rossi è gonfi Cunnosce altri segni è sintomi chì indicanu furuncule.

Dunque, per evità u bollore hè assai impurtante di riduce u numeru di batteri nantu à a pelle è pruvà à rinfurzà u sistema immunitariu. Alcuni suggerimenti includenu:


1. Lavate e mani spessu

E mani sò unu di i lochi di u corpu chì ponu più spessu diventà pieni di batteri, cume toccanu vari oggetti contaminati durante a ghjurnata. Inoltre, e mani entranu in cuntattu cù parechje altre regioni di a pelle, ciò chì facilita a contaminazione di picculi tagli, pruvucendu i batteri à ghjunghje à i capelli è causanu furunche.

2. Mantene e ferite cuperte

E ferite agiscenu cum'è porte in a pelle chì permettenu à numerosi batteri di entre in u corpu. Dunque, quandu avete una ferita, in più di avè u trattamentu adattatu, hè assai impurtante di fà un vestitu, almenu mentre a ferita hè aperta è a pelle ùn si hè sviluppata. Eccu cumu guarì una ferita.

3. Mantene a vostra pelle pulita è secca

Un altru modu faciule per tene a vostra pelle libera di batteri hè di bagnassi almenu una volta à u ghjornu. Tuttavia, si deve evità di aduprà acqua assai calda, chì secca a pelle, è si deve ancu evità di aduprà saponi antimicrobici, postu chì, oltre i cattivi batteri, eliminanu ancu i batteri chì aiutanu à mantene l'equilibriu di a pelle.


Inoltre, tene a pelle sempre secca hè ancu assai impurtante, postu chì l'umidità, cù u calore di u corpu, ponu facilità a crescita di i batteri. Unu di i principali culpevuli di l'umidità di a pelle hè u sudore è, dunque, una bona punta hè di purtà sempre vestiti cunfurtevuli è cuttuni, postu chì permette à a pelle di respirà megliu.

4. Diminuisce u cunsumu di zuccheru

L'alimenti cù assai zuccheru, cum'è dolci, gelati o prudutti industrializati in generale, furniscenu un ambiente ottimale per u sviluppu di e batterie, postu chì sti microorganismi anu bisognu di zuccheru per cresce.

Cusì, riducendu u cunsumu di zuccheru abbassa i livelli di zuccheru in sangue è, di cunsiguenza, impedisce u sviluppu di batteri nantu à a pelle è riduce u risicu di furuncule. Vede 3 passi simplici per riduce u zuccheru in a vostra dieta.

5. Cunsuma alimenti cù vitamina C

A vitamina C hè unu di i nutrienti più impurtanti per u mantenimentu di u sistema immune chì funziona currettamente, eliminendu l'eccessu di batteri è impedendu l'apparizione di furuncule. Perchè hè una tecnica naturale, u cunsumu di vitamina C per aumentà u sistema immunitariu pò ancu esse adupratu da e persone cun malatie autoimmune.


Dunque, cunsumà più aranciu, mandarina, fragole o kiwi pò aiutà à prevene chì furunculi apparischinu cusì spessu. Scuprite altri cunsiglii per migliurà l'immunità.

Avemu Cunsigliatu

Cosa hè u terrore di notte, i sintomi, chì fà è cume prevene

Cosa hè u terrore di notte, i sintomi, chì fà è cume prevene

U terrore notturnu hè un di ordine di u onnu induve u zitellu pienghje o urla durante a notte, ma enza vegliar i è i face più pe u in i zitelli di 3 à 7 anni. Durante un epi odiu d...
Cumu migliurà l'assorbimentu di ferru per luttà contr'à l'anemia

Cumu migliurà l'assorbimentu di ferru per luttà contr'à l'anemia

Per migliurà l'a orbimentu di ferru in l'inte tinu, trategie cum'è manghjà agrumi cum'è aranciu, anana è acerola devenu e e aduprate, in eme cù alimenti r...