Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 17 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Cosa hè u terrore di notte, i sintomi, chì fà è cume prevene - Salute
Cosa hè u terrore di notte, i sintomi, chì fà è cume prevene - Salute

Cuntenutu

U terrore notturnu hè un disordine di u sonnu induve u zitellu pienghje o urla durante a notte, ma senza svegliarsi è si face più spessu in i zitelli di 3 à 7 anni. Durante un episodiu di terrore notturnu, i genitori devenu stà calmi, prutege u zitellu da risichi pussibuli, cum'è cascà da u lettu, è aspettà chì a situazione finischi in circa 10 à 20 minuti.

Stu tipu di disordine ùn hè micca listessa cosa chì un incubo, postu chì hè cunsideratu una parasomnia, chì hè l'inseme di i disordini di u sonnu in a zitellina, per via di i cambiamenti di cumpurtamentu chì si producenu in l'episodi. U terrore notturnu pò nasce in ogni tappa di u sonnu, ma hè più cumunu accade in u statu di transizione trà u sonnu è a vigilia.

E cause di u terrore di notte ùn sò micca ben definite, ma ponu esse ligate à prublemi di salute, cum'è febbre, attività fisica eccessiva, stress emozionale o cunsumu di alimenti eccitanti, cum'è u caffè. Stu disordine pò esse diagnosticatu da un pediatre o psichiatra è ùn hà micca trattamentu specificu, cù e rutine di riduzzione di u sonnu è di u stress chì sò i migliori modi per migliurà u terrore di notte.


Sintomi di terrore di notte

L'episodi di terrore di notte tendenu à durà una media di 15 minuti è à u mumentu di u terrore di notte, u zitellu ùn risponde micca à ciò chì dicenu i genitori, ùn reagisce micca quandu sò cunsulati è alcuni zitelli ponu alzassi è corre. U lindumane, i zitelli ùn si ricordanu di solitu di ciò chì hè accadutu. Altri sintomi chì sò indicativi di u terrore di notte sò:

  • Agitazione;
  • Ochji spalancati, ancu s'ellu ùn sò micca svegli;
  • Stridi;
  • Zitellu cunfusu è spaventatu;
  • Cori acceleratu;
  • Sudore fretu;
  • Respirazione rapida;
  • Aghju pisatu nantu à u lettu.

Quandu questi episodi di terrore di notte sò assai frequenti è duranu per un bellu pezzu, hè impurtante cunsultà un pediatra o psichiatra per cunfirmà u diagnosticu. U duttore pò urdinà testi per escludere chì u zitellu abbia altre malatie, cum'è crisi o narcolepsia, chì hè un disordine di u sonnu in cui a persona pò dorme tranquillamente à ogni mumentu di a ghjurnata. Amparate più nantu à ciò chì hè a narcolepsia è quali sò i sintomi.


Cause pussibili

Ùn ci hè micca una ragione specifica per l'apparizione di u terrore di notte è di stu disordine è a maiò parte di u tempu ùn face micca male à u zitellu è ùn causa micca prublemi di salute. L'emergenza di u terrore di notte ùn hè ancu in leia cù u spirituisimu o a religione, hè in realtà un disordine di u sonnu di u zitellu, cunnisciutu cum'è parasomnia.

Tuttavia, alcune situazioni ponu cuntribuisce à aggravà episodi di terrore notturnu cum'è febbre, attività fisica eccessiva, cunsumu di alimenti ricchi di caffeina, stress emozionale è depressione.

Cosa da fà per alleviare

Per alleviare u terrore di a notte di i zitelli, i genitori anu bisognu di stà tranquilli è ùn devenu micca svegliarlu, postu chì u zitellu ùn sà micca ciò chì accade è pò ùn ricunnosce micca i genitori, diventendu più spaventati è agitati. Dunque, u più impurtante hè di mantene l'ambiente sicuru è d'aspittà chì u zitellu si calmi è si torna à addurmintà.

Dopu chì u terrore di notte hè finitu, i genitori ponu svegliare u zitellu, purtendulu in bagnu per fà pipì, evitendu di parlà di ciò chì hè accadutu perchè u zitellu ùn si ricorda di nunda. U lindumane, i genitori duverianu avè una cunversazione cù u zitellu per pruvà à sapè s'ellu ci hè qualcosa chì li rende preoccupati o stressati.


Cumu prevene l'episodi

Per prevene l'episodi di terrore notturnu hè impurtante sapè se ci hè una situazione in a vita di u zitellu chì provoca stress è pruvucassi un tipu di cunflittu internu, è se accade questu hè raccomandatu di cercà aiutu da un psicologu di i zitelli, cum'è questu prufessiunale pò aiutà cù a terapia è e tecniche adattate à u zitellu.

Inoltre, hè impurtante di creà una rutina di sonnu rilassante prima di andà à dorme, cume piglià una doccia calda, leghje una storia è sunà musica tranquilla, chì aiuta à migliurà a qualità di u sonnu di u to figliolu. I medicinali devenu esse aduprati solu cù cunsiglii medichi è sò generalmente aduprati solu quandu u zitellu hà qualchì altru disordine emotivu assuciatu.

Ultimi Posti

Tantu Più Di Stancu: 3 Modi per Spiegà Cume hè veramente a Fatica Cronica

Tantu Più Di Stancu: 3 Modi per Spiegà Cume hè veramente a Fatica Cronica

Ùn hè micca li te a en azione ch'è d'e e tancu quandu ite anu. alute è bene ere toccanu ognunu di noi in modu diver u. Que ta hè a toria di una per ona.«Avemu tut...
Cardiomiopatia

Cardiomiopatia

A cardiomiopatia hè una malattia prugre iva di u miocardiu, o mu culu di u core. In a maiò parte di i ca i, u mu culu di u core i indebuli ce è ùn pò micca pompà u angue ...