Sandy Zimmerman hè diventata a prima mamma à compie un Corsu di Guerrieri Ninja americani
Cuntenutu
Ieri Guerriero Ninja Americanu l'episodiu ùn hà micca deluso. Storia di u chitarrista principale di l'annu, Ryan Phillips hà cuncorsu, è Jessie Graff hà fattu un successu ritornu dopu à piglià una pausa per esse stuntperson per Wonder Woman. Ma u momentu u più bellu hè statu quandu Sandy Zimmerman, un maestru di ginnastica di 42 anni di Washington, hè diventatu a prima mamma à compie u percorsu d'ostaculi. (Relazionatu: Cume u Guerriero Ninja Americanu Jessie Graff Trains U Upper Body)
"Vogliu chjappà quellu buzzer per tutte e mamme quì fora, micca solu per mè, ma mi sentu cum'è un" noi ", disse prima di a so corsa di successu. "Avemu cusì spessu mette tuttu per noi nantu à u backburner".
Zimmerman hà fattu un inseme brutale di ostaculi faciuli faciuli. Una volta ghjunta à l'ultimu ostaculu, u muru deformatu, l'hà scalata à a so seconda prova (ognunu riceve trè prove à u muru) è si hè fermata per flettere per i so fan prima di colpisce u buzzer è di fà storia. (In cunnessione: L'allenamentu di a spiaggia di Jessie Graff Dimustra ch'ella hè l'umana a più gattiva di sempre)
Sè ùn site micca pràticu ANW, I corsi sò cuncepiti per esse estremamente duri, ancu per e persone di talentu chì si presentanu à u spettaculu. È ogni corsu diventa di più in più sfida à misura chì a stagione passa. (L'episodiu di a notte passata era un qualificatore di cità per l'area di Seattle-Tacoma.) Una sola persona, Isaac Caldiero, hà mai vintu. Guerriero Ninja Americanu attraversendu l'ultimu giru. (Relativu: Stu Allenamentu in Stile di Corsu d'Ostaculi pò aiutà vi furmà per qualsiasi avvenimentu)
Allora ié, era un BFD chì Zimmerman hà compiu u corsu, soprattuttu perchè ùn avia mai superatu u so secondu ostaculu in i tentativi precedenti. À u listessu tempu, ùn hè micca troppu scioccante datu a so storia atletica. In più di esse unu di i prufessori di gimnastica più brutti di u nostru tempu, Zimmerman hè un campionu di judo è ex ghjucatore di basket per l'Università Gonzaga. Hè una mamma di trè figlioli, è dui di i so figlioli, Brett è Lindsey, anu cuncorsu in American Ninja Warrior Junior. Parlate di #MomGoals.