Principali cause di sangue in e feci di u zitellu (è cosa fà)
Cuntenutu
- 1. Strainu
- 2. Fissura anale
- 3. Allergia alimentaria
- 4. Rash di pannolinu
- 5. Crepa in i capezzoli di a mamma
- 6. Diarrea cù sangue
- 7. Mini menstruazione
- I segni d'avvertimentu per andà immediatamente à u duttore
A causa più cumuna è menu grave di un culore rossu o assai scuru in e fece di u zitellu hè in leia cù u cunsumu di alimenti cum'è alimenti rossu cum'è a barbabietola, i pumati è a gelatina. A culurazione di sti cibi pò lascià à e feci un culore rossu, ma ùn hè micca liata à a presenza di sangue, ancu se pò cunfonde i genitori.
In generale, truvà sangue in e feci di u zitellu ùn hè micca una situazione seria, ma se u zitellu hà una diarrea sanguinosa o hà una frebba di 38 ° C o più, duvete chjamà u pediatru subitu, postu chì pò esse qualcosa di più seriu è e prove ponu esse esse dumandatu.
U sangue in e feci di u to zitellu pò ancu esse causatu da situazioni cum'è:
1. Strainu
U più cumunu quandu u zitellu piglia una buttiglia o dopu avè principiatu una dieta variata, cù poche fibre, frutti è acqua. I feci ponu esse separati in forma di palle è assai dolore, causendu assai dolore à u mumentu di l'evacuazione.
- Cosa da fà: Offre più acqua à u zitellu è s'ellu hà digià principiatu una dieta diversificata, offre più alimenti ricchi di fibre cum'è uva è papaia, per esempiu. Un bonu cunsigliu hè di dà un fruttu à a fine di ogni pastu, cumprese colazione è stuzzichini. Scuprite quì 4 lassativi fatti in casa per i zitelli è i zitelli chì ponu ancu esse un bonu aiutu.
2. Fissura anale
Pò accade per via di stinzia, è accade quandu cumpariscenu piccule crepe in l'anu, chì sanguinanu quandu u criaturu cacca.
- Cosa da fà: U secretu hè di rende i sgabelli più morbidi perchè ùn causanu alcuna piaga quandu passanu per l'anu. Offre acqua, suchju naturale di frutti è cibi chì allentanu l'intestinu hè una bona strategia. In i casi i più gravi, quandu u zitellu ùn hè micca evacuatu per più di 5 ghjorni, un lassativu infantile, cumpostu di glicerina, pò esse introduttu per sviutà l'intestinu.
3. Allergia alimentaria
A volte i zitelli chì sò allattati à u senu ponu avè una reazione allergica à certi alimenti chì a mamma manghja, cum'è u latte di vacca è i so derivati o a soia. In questu casu, e feci ponu prisentà cù sezzioni o strisce di sangue, lascendu a caca di u zitellu più scura è cun un odore più intensu.
- Cosa da fà: U pediatricu deve esse mustratu u più prestu pussibule, è in casu di suspettu, a mamma deve smette di cunsumà latte di vacca, i so derivati è ancu tuttu ciò chì si basa à a soia. Amparate alcuni alimenti chì ponu causà o aggravà l'allergia alimentaria.
4. Rash di pannolinu
A pelle di u zitellu hè assai sensibile è l'eruzione di u pannolinu pò ancu sanguinà, fendu cumparisce chì e feces di u zitellu anu sangue, ma in questu casu u sangue sarà rossu chjaru è faciule da identificà, soprattuttu quandu si pulisce u zitellu.
- Cosa da fà: Evite di asciugà u zitellu cù asciugamani bagnati, preferendu asciugà cù un pezzu di cotone imbevutu in acqua calda. U sfruttamentu di unguentu quandu si cambia u pannolinu hè particolarmente raccomandatu quandu a pelle hè ferita, ma pò ancu esse aduprata cum'è forma di prutezzione, perchè crea una barriera chì impedisce u cuntattu direttu di e feci cù a pelle di u zitellu. Tuttavia, ùn hè micca necessariu aghjunghje una grande quantità di unguentu per chì a sensazione ùn sia micca strana. Basta chì a zona sia leggermente biancastru. Vede alcuni esempii di unguenti per arrustisce.
5. Crepa in i capezzoli di a mamma
Calchì volta u zitellu allattatu pò ingolle un pocu di sangue se i capezzoli di a mamma sò feriti. Queste piccule crepe, ancu se causanu sempre dolore è disconfortu, ùn sò micca sempre grandi, è ancu se ùn mostranu micca una grande quantità di sangue, ponu esse abbastanza per causà cambiamenti in a feci di u zitellu. In questu casu, u sgabellu diventa più scuru è puzza male.
- Cosa da fà: Pudete cuntinuvà à allattà u vostru zitellu nurmalmente, ancu perchè aiuta à guarì u capezzolu crepatu. Scuprite quì Cumu curà i Nipples Cracked per Allattà senza dolore.
6. Diarrea cù sangue
In casu di diarrea prolungata, chì dura più di 2 ghjorni, piccule irritazioni, fessure o ancu sangue in e feci di u zitellu ponu apparisce, è in casu di diarrea cù sangue in u zitellu una di e cause pussibuli pò esse infezzione da Salmonella.
- Cosa da fà: Duvete seguità l'istruzzioni di u pediatricu per piantà a diarrea, evitendu di offre alimenti chì intrappulanu l'intestinu prima di u 3u ghjornu di diarrea, perchè s'ellu hè causatu da virus o batteri, hè bè chì a diarrea nasci per eliminà sti microorganismi di l'intestinu. Ma hè impurtante evità a disidratazione, chì hè assai periculosa per i zitelli, è dunque sempre dopu à un episodiu di diarrea, un vetru d'acqua, suchju o latte deve esse offertu per mantene u zitellu in modu currettu idratatu.
7. Mini menstruazione
E zitelle appena nate ponu avè sangue in u pannolinu, ma questu ùn hè micca ligatu à e feci, ma à i cambiamenti ormonali chì si producenu in u so picculu corpu, generendu una mini menstruazione, chì passa in pochi ghjorni. Questu hè più frequente in i primi ghjorni o massimu in e prime 2 settimane. A quantità di sangue in u pannolinu hè assai bassa, è certe zone ponu diventà rosa.
- Cosa da fà: U pediatricu deve esse mustratu in modu da pudè verificà s'ellu hè veramente sta 'mini menstruazione' o se hè un altru fattore chì hà bisognu di trattamentu. Sì sta falsa menstruazione hè veramente, ùn hè micca necessariu un trattamentu specificu, è dura solu 1 o 2 ghjorni, ùn essendu micca in grande quantità, o in tutti i cambiamenti di pannolinu.
Ci sò ancu altre cause di sangue in e feci di u zitellu è dunque duvete sempre informà u pediatra chì sta accadendu, da pudè verificà s'ellu ci hè bisognu di qualchì test per scopre a causa è chì trattamentu serà necessariu. Solu u duttore chì face u diagnosticu di ciò chì causa a presenza di sangue o mucus in e feci di u zitellu hè u duttore.
I segni d'avvertimentu per andà immediatamente à u duttore
Sì malgradu chì pare avè u sangue in e feci o in l'urina di u zitellu sembra intelligente è sanu, pudete piglià un appuntamentu cù u pediatra per informà vi di ciò chì accade. Ma hè cunsigliatu di circà aiutu medicu u più prestu pussibule sì u zitellu hà sangue in u pannoliu è hà:
- Troppu pienghje, pò indicà coliche o dolore addominale;
- Nisun appetitu, ricusendu l'alimentazione o l'alimentu;
- S'ellu pare prostratu, dolce è ùn vole micca interagisce, cù un aspettu apaticu;
- Sì avete vomitu, frebba o diarrea.
In questu casu, u pediatricu deve osservà u zitellu per identificà ciò chì causa questi sintomi è indicà u trattamentu più adattu.