Cumu Un Modellu Funziona per Ghjuste Cundizioni In l'industria di a Moda
Cuntenutu
- Risicà tuttu per ciò chì crede
- E donne chì l'ispiranu
- I so cunsiglii per tutti quelli chì sò interessati à l'advocacy
- Cume Gestisce una Lista di Fate Mai Finite
- Rivista per
Dieci anni fà, Sara Ziff era un mudellu incredibbilmente successu chì travaglia in l'industria di a moda. Ma quandu hà liberatu u documentale Figurami, circa cumu i ghjovani mudelli eranu spessu trattati, tuttu cambiò.
"U film hà trattatu questioni cum'è l'abusu sessuale, u debitu di l'agenzia è e pressioni per esse estremamente magre", dice Ziff. "Ùn vulia micca solu espone abusi; Vuliu trattà è prevene chì sti prublemi accadessinu à l'altri." (FYI, assaltu sessuale affetta sia a salute mentale sia fisica.)
Ziff hà pensatu chì creà un sindicatu per i mudelli puderia esse una suluzione pussibule (avia studiatu u muvimentu di i travagliadori è studiatu a difesa di i diritti di u travagliu cum'è una bacheloru à l'Università di Columbia), ma Ziff hà scupertu chì, in qualità di cuntrattori indipendenti in i Stati Uniti, i mudelli ùn sò micca capaci di sindicà .
È cusì hè natu l'Alianza Modellu: una urganizazione di ricerca, pulitica è di difesa senza prufittu chì prumove e cundizioni di travagliu ghjusti in l'industria di a moda. Dapoi a fundazione di l'urganizazione, hà offrittu mudelli un serviziu di rapportu di lagnanza, induve ponu signalà prublemi cum'è fastidiu sessuale, assaltu, è tardi o micca pagamentu. L'alleanza mudellu hà ancu participatu à a difesa legislativa di New York è di California, sustenendu e prutezzioni di u travagliu per i ghjovani mudelli è esigendu chì l'agenzie di talentu furniscinu u talentu infurmazioni nantu à i disordini alimentari è u persecuzione sessuale.
"Ùn avemu micca aspittatu per dumandà l'autorizazione. Semu i capimachja chì avemu avutu aspittatu".
Sara Ziff, fundatrice di Model Alliance
Insemi cù l'Università di Harvard, l'Alliance Model hà collaboratu ancu à ciò chì hè cunsideratu u più grande studiu nantu à a prevalenza di disordini alimentari in l'industria di mudellazione. (Assuciatu: A publicazione di questu mudellu mostra ciò chì vole esse sparatu per via di u vostru corpu)
L'annu scorsu, l'urganizazione hà introduttu u prugramma RESPECT, chì invita i principali attori di l'industria di a moda à piglià un veru impegnu per fermà u persecuzione è altre forme d'abusu. In particulare, l'urganizazione hà inviatu una lettera aperta à Victoria's Secret, invitendu a cumpagnia à aderisce à u prugramma dopu chì i ligami di l'organizazioni cù Jeffrey Epstein sò stati rivelati.
"In u prugramma, i mudelli è i creativi chì travaglianu à a moda seranu capace di presentà lagnanze cunfidenziali chì seranu investigate indipindentamente, cun cunsequenze vere per l'abusatori", spiega Ziff. "Ci serà una furmazione è una educazione per chì tutti sanu i so diritti."
Cù tanti rializazioni sottu a so cintura è una visione chjara di ciò chì spera di ottene in u futuru, eccu cumu Ziff equilibra tuttu è resta ispiratu.
Risicà tuttu per ciò chì crede
"Quandu aghju parlatu per a prima volta nantu à l'abusi in l'industria, sò statu etichettatu cum'è denunciante. Aghju campatu bè da a modellazione, pagendu a mo strada per l'università è dopu, di colpu, quandu aghju parlatu, u telefunu hà smessu di sunà. piglià prestiti è si hè andatu in debitu.
Aghju avutu assai ritornu per u mo travagliu di difesa è ùn hè micca statu faciule. Ma hà ancu marcatu un puntu di svolta per mè, persunale è prufessiunale. Furmà l'Alleanza Modellu è tuttu ciò chì hè ghjuntu dapoi - vittorie cum'è a difesa di a legislazione di u travagliu di i zitelli è a prutizzioni di prutezzione contru l'assetamentu sessuale - hè statu assai significativu ".
E donne chì l'ispiranu
"Sò particularmente inspiratu da altre donne in u muvimentu di u travagliu: e persone cum'è Ai-jen Poo à l'Alianza Naziunale di i Travagliatori Domestici, Michelle Miller à Coworker.org, è Kalpona Akter à u Centru Bangladesh per a Solidarità di i Travagliatori".
I so cunsiglii per tutti quelli chì sò interessati à l'advocacy
"Ci hè u putere in numeru: Organizza i to pari! È sì fussi faciule, ùn seria micca divertente."
Cume Gestisce una Lista di Fate Mai Finite
"Questu veranu aghju aduttatu u mo cane di adozione, Tillie. In realtà m'hà aiutatu à esse assai più pruduttivu. Pensu chì u passu per piglià pause durante u ghjornu è andendu per caminari cun ella m'aiuti à evità u burnout ".
(Assuciatu: U Burnout Hè Ufficialmente Ricunnisciutu Cum'è una Cundizione Medica Da l'Organizazione Mondiale di a Salute)