Prova chì l'autocura era a più grande tendenza di benessere di u 2018
Cuntenutu
Autocura: un nome, un verbu, un statu d'esse. Questa nuzione di benessere, è u fattu chì duvemu tutti esse praticanti di più, hè veramente ghjunta in primu pianu versu a fine di l'annu scorsu. In fattu, più di a mità di e donne millenarii si sò autocurati a so risoluzione di u Capu d'annu 2018 - essenzialmente d'accordu chì a salute mentale merita più attenzione è s'impegna à falla una priorità maiò.
È sì pensate sempre chì l'autocura hè una "tendenza", innò. Hè tenutu forte in tuttu u 2018 è ùn mostra micca segni di rallentà. A prova si trova in i download: Apple hà appena publicatu u megliu di a lista 2018 è l'autocura hè stata a tendenza di l'applicazione di l'annu.
L'applicazioni autocurative più valutate, secondu Apple, includenu l'app per u sonnu è a meditazione Calm (chì era ancu l'app Apple di l'annu in 2017). Un'altra scelta populare era 10% Happier, una app basata annantu à u New York Times libru di bestselling chì furnisce video di ogni ghjornu è meditazioni guidate settimanale per aiutà ancu i scettichi di a meditazione à cunduce una vita più felice. Ci era ancu Shine-una app di autocura è meditazione chì furnisce testi di motivazione ogni ghjornu è affirmazioni di cinque minuti per guidà vi attraversu tuttu, da l'amicizia tossica à l'autocura in u mondu di incontri in linea.
Curiosamente, mentre l'applicazioni di autocura è di salute mentale anu fattu saltà chiaramente quest'annu, sia Apple sia Google anu introduttu ancu funzioni per incuraghjà l'utilizatori à spende menu tempu nantu à i so telefoni in nome di benessiri mentale. U Benessere Digitale di Google è u Tempu di Schernu d'Apple permettenu à l'utenti di seguità quanti minuti stanu passendu nantu à i so telefoni è in app specifiche è furniscenu strumenti destinati à aiutà à limità u tempu passatu in u vostru dispositivu in modo da pudè disconnessione è esse più presente in altre zone di a to vita. (Relativu: Pruvatu i Novi Strumenti di u Tempu di u Screen Apple per Cut Back On Social Media)
Mentre l'idea di l'autocura era certamente intornu à l'annu scorsu ancu, hà veramente splusatu quist'annu, impregnendu più industrie. Più gimnasti anu cuminciatu à incorpore a mindfulness in a so prugrammazione, offrendu meditazioni guidate, rolling di schiuma, sessioni di liberazione di punti di trigger, è altre opzioni restaurative destinate à furnisce un approcciu più equilibratu à u benessere generale. A principiu di questu annu, ClassPass hà introduttu una prugrammazione chì si concentrava nantu à u benessere è l'autocura. È quandu a marca di perdita di pisu Weight Watchers hà cambiatu sta caduta cum'è WW, ("benessere chì funziona"), si sò assuciati cù l'app di meditazione populari Headspace-nutendu chì a salute mentale hè una grande parte di ghjunghje à qualsiasi scopu di fitness o perdita di pisu. (Relativu: Headspace hà lanciatu un Podcast-Meets-Meditation Designed to Help You Sleep)
L'industria di a bellezza era un altru adattamentu naturale per u muvimentu di autocura. I marchi anu prestu à saltà annantu à l'idea cum'è u novu "si tratta di sè stessu", incuraghjendu e donne à andà avanti è à piglià quellu bagnu di bolle mentre portanu una maschera in foglia è beie un biccheri di vinu cum'è un modu per sguassà u stress è scolpisce u tempu. tù stessu in una macinazione altrimenti frenetica. (Related: Cumu fà u tempu per l'autocura quandu ùn avete micca)
E celebrità anu ancu amplificatu l'impurtanza di l'autocura publicendu i so cunsiglii in a Ghjurnata Internaziunale di l'Autocura. (Iè, hè una vera "festa" chì hè stata in realtà una cosa da u 2011 per prumove i benefici generali di l'autocura ogni ghjornu.) Rammintavanu à e persone chì l'autocura si tratta ancu di ascultà u vostru corpu è di ciò chì ne hà bisognu- sì ciò significa primurà u sonnu è a meditazione, sudà, o solu annullà i piani è dà ti permessu di ùn fà nunda.
Essenzialmente, cum'è un meme spartutu da Viola Davis hà espressu, l'autocura ùn hè micca solu una cosa - è ùn hè sicuramente micca solu di riservà una classa di fitness boutique di prezzu o trattamentu spa. L'autocura pò ancu significà andà à fà una spassighjata per piglià un pocu d'aria fresca, o infine prenotà l'appuntamentu di u duttore chì avete rimessu per sempre.
Dunque, sì simu felici ch'ella sia stata una tendenza in u 2018 (FYI ci sò avà più di 10 milioni di publicazioni nant'à Instagram cù #selfcare) ùn a classificemu guasi in a listessa categuria cum'è Jazzercise o u juice-everything-frenezy di l'anni passati. Perchè, in u so core, l'autocura hè veramente solu di piglià a pruprietà di u vostru benessere mentale è fisicu - è questu hè qualcosa chì duvemu tutti priorità. ogni annu, bagnu di bolla inclusu o micca.