Perchè Questa Storia d'Avortu di u Senatore hè cusì impurtante in a lotta per a Salute Riproduttiva
Cuntenutu
U 12 d'ottobre, u senatore di Michigan Gary Peters hè diventatu u primu senatore seduta in a storia americana per sparte publicamente una sperienza persunale cù l'abortu.
In una intervista rivoluzionaria cù Elle, Peters, un demucraticu chì hè attualmente per a rielezzione, hà dettu a storia di a so prima moglia, l'abortu di Heidi in l'anni 1980 - una sperienza impensabile "dolorosa è traumatica", Heidi stessa hà dettu in una dichjarazione à Elle.
Raccontendu l'esperienza à a rivista, Peters hà dettu chì Heidi era incinta di quattru mesi (in u so secondu trimestre) quandu a so acqua s'hè lampata di colpu, lascendu u fetu - è, pocu dopu, Heidi - in una situazione periculosa. Senza fluidu amnioticu, u fetu ùn puderia micca sopravvive, hà dettu Peters Elle. Allora, u duttore li disse di vultà in casa è "aspittà chì un abortu spontanee accade naturalmente", spiegò Peters.
Ma Heidi ùn hà mai fallutu. Quandu ella è Peters riturnavanu à l'uspidale u ghjornu dopu per più guida, u so duttore hà cunsigliatu un abortu perchè u fetu ùn avia ancu nisuna chance di sopravvivenza, secondu u contu di Peters. Elle. Malgradu sta raccomandazione, l'uspidale hà avutu una pulitica chì pruibisce l'abortu. Allora, u duttore ùn avia altra scelta ma di mandà à Heidi è Peters torna in casa per aspittà un abortu naturali. (Assuciatu: Ciò chì Ob-Gyns Vulenu chì e Donne Sapianu di a so Fertilità)
U ghjornu dopu, Heidi ùn avia ancu micca abortitu, è a so salute era rapidamente in decadenza, Peters hà dettu. Elle. Vultonu à l'uspidale torna, è u duttore hà dettu chì si Heidi ùn hà micca avutu un abortu ASAP - a prucedura stessa chì u so duttore hà dettu ch'ellu era pruibitu di fà - puderia perde u so utru. O, s'ellu hà sviluppatu una infezzione uterina, puderia mori di sepsis (una risposta estrema di u corpu à una infizzione chì pò guidà rapidamente à danni di tissuti, fallimentu d'urganu è morte).
Cù a vita di Heidi avà in ghjocu, u so duttore hà fattu appellu à u cunsigliu di l'uspidale per un'eccezione à a so pulitica chì pruibisce l'abortu. L'appellu hè statu denegatu, Peters hà dettu Elle. "Mi ricordu sempre vivamente ch'ellu hà lasciatu un missaghju nantu à a risponditrice dicendu:" Anu ricusatu di dà u permessu, micca basatu nantu à una bona pratica medica, solu basatu nantu à a pulitica. Vi ricumandemu di truvà subitu un altru medicu chì possa fà sta prucedura prestu », hà ricurdatu Peters.
Fortunatamente, Heidi hà sappiutu riceve un trattamentu salvatore in un altru hospitalu perchè ella è Peters eranu amici cù l'amministratore capu di a facilità, a rivista hà dettu. "Se ùn era micca per l'assistenza medica urgente è critica, puderia avè persu a mo vita", disse Heidi.
Allora, perchè Peters sparte issa storia avà, guasgi quattru decennii dopu? "Hè impurtante per a ghjente di capisce chì queste cose succede à a ghjente ogni ghjornu", disse Elle. "Sò sempre cunsideratu cum'è pro-scelta è credu chì e donne devenu esse capaci di piglià stesse decisioni, ma quandu a campate in a vita vera, vi rendite contu di l'impattu significativu chì pò avè nantu à una famiglia".
Peters hà dettu ch'ellu si sentia ancu obligatu à sparte sta storia avà perchè u Senatu hè attualmente à esaminà u candidatu di u presidente Donald Trump à a Corte Suprema, a ghjudice Amy Coney Barrett, chì rimpiazzà a defunta ghjudice Ruth Bader Ginsburg. Barrett, un candidatu cunservatore, hà firmatu u so nome à parechje annunzii anti-abortu, è hè chjamatu Roe v.
Questu hè tuttu per dì chì, se Barrett hè cunfirmatu per riempie u sediu di RBG, puderia annullà Roe v. Wade o, almenu, limità significativamente l'accessu à i servizii di abortu (dighjà limitati) - decisioni "chì avarà ramificazioni maiò per salute riproduttiva per e donne per decennii à vene ", hà dettu Peters Elle. "Questu hè un mumentu cruciale per a libertà riproduttiva." (Relativu: Perchè i tassi di abortu sò i più bassi chì sò stati da Roe v. Wade)
In una dichjarazione àForma, Julie McClain Downey, direttore senior di cumunicazioni per u Fondu d'Azione per a Paternità Pianificata (PPAF), hà dettu chì u PPAF hè "gratu" chì u senatore Peters hà sceltu di sparte a storia di a so famiglia. "Hè senza dubbiu putente chì u ghjornu chì u Senatu hà iniziatu l'audizione per un candidatu à a Corte Suprema ostile à Roe v. Wade, Gary Peters hà spartutu a sperienza prufonda di a so famiglia cù l'abortu", dice McClain Downey. "A so storia hè un esempiu chjaru di quantu l'accessu vitale à l'abortu hè. Ùn hè micca abbastanza chì prutegemu l'abortu legale difendendu Roe v. Wade, ma ogni famiglia meriteghja l'accessu à l'assistenza di l'abortu quandu anu bisognu - ùn importa quale sò o induve. campanu. A vita ne dipende ".
U senatore Peters face parte di i pochi membri di u Cungressu chì anu spartutu publicamente e so sperienze persunale cù l'abortu; altri includenu i Rapprisintanti di a Casa Democràtica Jackie Speier di California è Pramila Jayapal di Washington. Peters ùn hè micca solu u primu senatore sedutu in i Stati Uniti à sparte una tale storia, ma apparentemente, pare ancu esse u primu membru maschile di u Cungressu à fà la.
Fortunatamente, però, u senatore Peters ùn hè micca l'unicu omu in l'uffiziu publicu chì sustene apertamente u dirittu di a donna di sceglie. L'anzianu merre di South Bend, Pete Buttigieg, per esempiu, hà fattu ondate nant'à e rete suciale sta settimana per una dichjarazione putente ch'ellu hà fattu nantu à l'aborti "tardi" in u 2019. ICYDK, l'abortu "tardu" hè una frase spessu usata da anti- estremisti di l'abortu, ma ùn ci hè micca una definizione medica o ghjuridica precisa di u termine. "A frasa" abortu tardiu "hè medicalmente imprecisa è ùn hà micca significatu clinicu", hà dettu Barbara Levy, M.D., vicepresidente di a pulitica di salute in u College Americanu di Ostetrici è Ginecologi (ACOG). CNN in 2019. «In scienza è medicina, hè di primura aduprà a lingua cun precisione. In u gravidenza, per esse "tardi-termine" significa esse passatu 41 settimane di gestazione, o passatu a data di scadenza di un paziente. L'aborti ùn si verificanu micca in questu periodu di tempu, cusì a frasa hè contraddittoria ".
In realtà, l'aborti accadenu di solitu assai prima in a gravidanza. In 2016, u 91 per centu di l'aborti in i Stati Uniti sò stati realizati à o prima 13 settimane di gravidanza (u primu trimestre), secondu i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC). Intantu, in u stessu annu, solu 7,7 per centu di l'aborti sò stati realizati trà 14 è 20 settimane di gravidanza (u secondu trimesteru), è solu 1,2 per centu di l'aborti sò stati realizati à 21 simane o più tardi (tardi u sicondu trimesteru o principiu di u terzu trimesteru) , Sionti à WHO.
In un clip riassuntu di pocu tempu da un avvenimentu di a municipalità di Fox News 2019, Buttigieg, un candidatu presidenziale allora Democraticu, hè statu dumandatu s'ellu ci deve esse limiti à u dirittu di a donna à un abortu, indipendentemente da u stadiu di a gravidanza. Ellu hà rispostu: "Pensu chì u dialogu hè statu tantu pigliatu da induve tracciate a linea chì avemu alluntanatu a quistione fundamentale di quale pò tracciare a linea, è aghju fiducia in e donne per tracciare a linea quandu hè a so propria salute . " (Relativu: Cumu aghju amparatu à fidà u mo corpu di novu dopu un abortu)
Quandu Buttigieg hè statu pressu nantu à u numeru di donne chì ricevenu aborti in u terzu trimestru, hà rimarcatu chì tali casi sò estremamente rari in a percentuale generale di aborti in i Stati Uniti "Mettiamoci in i pelli di una donna in quella situazione", aghjunse Buttigieg. "S'ellu hè cusì tardu in a vostra gravidanza, allora guasi per definizione, vi aspettavate di purtalla à termine. Si parla di donne chì anu forse sceltu un nome. E donne chì anu compru un presepe, e famiglie chì ricevenu e nutizie mediche più devastanti di a so vita, qualcosa di a salute o di a vita di a mamma o di a viabilità di a gravidanza chì l'obbliga à fà una scelta impussibile, impensabile ".
Per terribile chì sia sta scelta, Buttigieg hà continuatu, "sta decisione ùn serà micca megliu, medica o moralmente, perchè u guvernu dicta cumu si deve piglià sta decisione".
A verità hè chì, guasi una nantu à quattru donne in i Stati Uniti avranu un abortu in a so vita, secondu l'Istitutu Guttmacher, una urganizazione di ricerca è pulitica impegnata à avanzà a salute è i diritti sessuale è riproduttivi. Questu significa milioni di l'Americani cunnoscenu à qualchissia chì hà avutu un abortu, o ne anu avutu unu stessu.
"Hè solu spartendu ste storie, u modu chì u senatore Peters è a so ex-moglia anu fattu cusì ammirabilmente, chì purtaremu l'umanità, l'empatia è a capiscitura à stu serviziu sanitariu cumunu," dice McClain Downey.