Cumu hè trattata a varicella in adulti è zitelli
Cuntenutu
U trattamentu per a varicella dura da 7 à 15 ghjorni, pò esse raccomandatu da un medicu generale o da un pediatre, in u casu di a varicella infantile, è cunsiste principalmente in l'usu di farmaci antialergici, per alleviare i sintomi di vesciche prurigine è rimedi per calà a frebba, cum'è paracetamol o sodiripirone.
Hè ancu impurtante di piglià qualchì precauzione cum'è evità di grattà e vesciche nantu à a pelle cù e unghie, per ùn causà piaghe di a pelle o causà una infezzione è duvete beie assai liquidi durante u ghjornu è bagnassi cù permanganatu di potassiu per asciugà u vesciche subitu.
Inoltre, in e persone cun sistema immunitariu indebolitu, cum'è in u casu di HIV o chì sò sottumessi à trattamentu di chimioterapia, o zitelli assai ghjovani è e donne incinte, u duttore indicerà l'usu di u medicamentu antivirale aciclovir in e prime 24 ore dopu l'iniziu di i sintomi. Durante u trattamentu hè impurtante micca d'andà à travaglià o d'andà à a scola, per evità di cuntaminà l'altri populi. Dopu, u trattamentu per a varicella pò esse fattu cù:
4. Rimedi omeopatia
U trattamentu per a varicella cù l'omeopatia aiuta à riduce u disagiu causatu da i vari sintomi di varicella è, dunque, pò esse fattu cù:
- Rhus Toxicodendron 6c: adupratu per riduce a prurite;
- Belladonna 6c: cunsigliatu in casu di frebba è di corpu;
- Risciacquà 6c: cunsigliatu per allevà prurite severu;
- Brionia 30c: adupratu per trattà a tosse secca è a frebba alta.
I rimedii omeopatichi devenu esse prescritti da un duttore omeopaticu, postu chì ogni persona hà bisognu di rimedii diversi, secondu a gravità di i sintomi.
Trattamentu per a varicella di a zitiddina
U trattamentu per a varicella zitiddina cunsiste à allevà i sintomi di a malatia, chì u sistema immunitariu propiu di u zitellu hà manere di luttà contr'à a malatia. I sintomi di a varicella in i zitelli ponu esse alleviati cù l'usu di medicinali, raccomandati da u pediatra, cume u paracetamol, per riduce u dolore, un sciroppu antiistaminicu per alleviare i pruriti è a pasta d'acqua o un unguentu curativo per aiutà à guarì i sintomi. .
I rimedii antiinfiammatori non steroidali, cum'è ibuprofene, o i rimedii à l'aspirina devenu esse evitati in u trattamentu per a varicella in a zitiddina, postu chì ponu aggravà i sintomi è causà altri prublemi di salute.
Possibili complicazioni
Una di e cumplicazioni più cumuni di a varicella hè l'infezzione di e vesciche nantu à a pelle, chì pò accade quandu l'adultu o u zitellu caccia u "conu" di a varicella è i batteri entranu in a regione, chì pò purtà à l'apparizione di un ascessu o impetigo. Scopri di più nantu à ciò chì hè l'impetigiu è chì sò i sintomi.
In certi casi, cum'è in e persone cù bassa immunità, neonati è donne incinte, a varicella deve esse trattata secondu l'istruzzioni di u duttore, perchè se lasciata senza trattamentu pò causà complicazioni cum'è pneumonia è encefalite. Dunque, hè impurtante di fà casu à i segni di peghju cum'è a frebba sopra à 38,9 ° C per più di 4 ghjorni di fila, tosse severa, rigore à u collu, difficultà à respirà o vomitu severu.