Avemu Quizzed Americani nantu à a Salute Sexuale: Ciò chì Dice Di u Statu di u Sessu Ed
Cuntenutu
- Panoramica
- Accessu à l'educazione
- Prevenzione STI
- Cuncepzioni sbagliate di contraccezione
- Cunniscenza per genere
- Definisce l'accunsentu
- Chì vene?
Panoramica
Ùn ci hè micca dubbitu chì offre informazioni consistenti è precise di salute sessuale in e scole hè impurtante.
Fornisce à i studienti queste risorse aiuta micca solu à prevene e gravidanze indesiderate è a diffusione di infezioni di trasmissione sessuale (ITS), ma pò ancu aiutà à assicurà u benessere generale di un individuu.
Eppuru u statu di l'educazione sessuale è di a sensibilizazione in alcune zone di i Stati Uniti varieghja da imprecisi medicamente à praticamente inesistenti.
Attualmente, solu 20 stati richiedenu chì l'educazione sessuale è HIV sia "medica, fattiva o tecnicamente precisa" (mentre u New Jersey hè tecnicamente u 21u statu, hè statu lasciatu fora postu chì a precisione medica ùn hè micca specificata in u statutu di u statu. Piuttostu hè richiestu da a Salute Integrale è Educazione Fisica di u NJDE).
Intantu, a definizione di ciò chì hè "medicamente precisa" pò varià secondu u statu.
Mentre alcuni stati ponu richiede l'approvazione di u curriculum da u Dipartimentu di a Salute, altri stati permettenu a distribuzione di materiali chì sò basati nantu à l'infurmazioni da fonti publicate chì sò venerati da l'industria medica. Questa mancanza di un prucessu simplificatu pò purtà à a distribuzione di informazioni sbagliate.
Healthline è u Cunsigliu di l'Infurmazione è di l'Educazione di a Sessualità di i Stati Uniti (SIECUS), una urganizazione dedicata à prumove l'educazione sessuale, anu realizatu un sondaghju chì hà studiatu u statu di salute sessuale in i Stati Uniti.
Quì sottu sò i risultati.
Accessu à l'educazione
In a nostra indagine, chì hà interrugatu più di 1,000 Americani, solu u 12 per centu di i rispondenti di 60 anni è più anu ricevutu qualchì forma d'educazione sessuale in scola.
Intantu, solu u 33 per centu di e persone trà 18 è 29 anni anu dichjaratu d'avè.
Mentre chì alcuni precedenti anu trovu chì i prugrammi d'educazione solu per l'astinenza ùn prutegenu micca da e gravidanze di l'adulescenti è da e STI, ci sò parechje zone in i Stati Uniti induve questu hè u solu tippu d'educazione sessuale prevista.
Stati cum'è Mississippi richiedenu à e scole di presentà educazione sessuale cum'è astinenza solu cum'è u modu per luttà contr'à e gravidanze indesiderate. Eppuru u Mississippi hà unu di i più alti tassi di gravidanze adolescenti, classificatu in 2016.
Questu hè in cuntrastu cù u New Hampshire, chì hà u più bassu percentuale di gravidanze adolescenti in i Stati Uniti. U statu insegna educazione sanitaria è sessuale è un curriculum dedicatu à e STI à partesi da e scole medie.
Finu à oghje, 35 stati è u Distrittu di Columbia permettenu ancu à i genitori di rinuncià à fà participà i so figlioli à l'ed.
Eppuru in un'inchiesta di u 2017, i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC) anu trovu quellu di i studienti di u liceu chì avianu dighjà impegnatu in attività sessuale.
"Quandu si tratta di prumove l'educazione sessuale, u più grande ostaculu hè sicuramente l'inclinazione culturale di u nostru paese per evità interamente e cunversazioni nantu à a sessualità, o di parlà solu di sessu è di sessualità in modi negativi o vergugnosi", spiega Jennifer Driver, Politica di Statu di SIECUS Direttore.
"Hè difficiule per assicurà a salute è u benessere sessuale di qualcunu quandu, troppu spessu, ci manca una lingua adatta, affermativa è senza vergogna per parlà di sessu in primu locu", dice.
Prevenzione STI
In 2016, quasi un quartu di tutti i novi casi di HIV in i Stati Uniti eranu cumposti da ghjovani, secondu u CDC. E persone da 15 à 24 anni custituiscenu dinò novi IST ripurtati in i Stati Uniti ogni annu.
Chì ghjè per quessa hè cuncernante chì in a nostra indagine - induve a fascia d'età da 18 à 29 anni facia quasi u 30 per centu di i nostri participanti - quandu ci hè dumandatu se l'HIV puderia esse spargugliatu in saliva, quasi 1 di 2 persone anu rispostu in modu incorrettu.
Recentemente, l'Organizazioni di e Nazioni Unite per l'Educazione, a Scienza è a Cultura (UNESCO) anu publicatu un studiu chì dichjara chì i prugrammi di educazione sessuale cumpleta (CSE) non solu anu aumentatu a salute generale è u benessere di i zitelli è di i giovani, ma anu aiutatu à prevene l'HIV è e STI ancu.
Driver cita l'Olanda cum'è un primu esempiu di i pagamenti da i prugrammi CSE. U paese offre unu di i migliori sistemi d'educazione sessuale di u mondu cù i risultati sanitarii currispundenti, in particulare quandu si tratta di prevenzione ITS è HIV.
U paese richiede un corsu d'educazione sessuale cumpletu chì parte da a scola primaria. È i risultati di sti prugrammi parlanu da per elli.
I Paesi Bassi anu unu di i tassi più bassi di HIV à 0,2 per centu di l'adulti da 15 à 49 anni.
E statistiche mostranu ancu chì l'85 per centu di l'adulescenti in u paese anu riferitu di aduprà contraccezione durante u so primu scontru sessuale, mentre chì a percentuale di gravidanze adolescenti era bassa, à 4,5 per 1000 adolescenti.
Ancu se Driver ricunnosce chì i Stati Uniti ùn ponu micca solu "aduttà ogni azzione cunnessa à l'educazione sessuale chì accade in i Paesi Bassi", ricunnosce chì hè pussibule di guardà i paesi chì piglianu un approcciu simile per l'idee.
Cuncepzioni sbagliate di contraccezione
Quandu si tratta di contraccezione, è più specificamente di contraccezione d'urgenza, a nostra indagine hà trovu chì ci sò una serie di malintesi nantu à u funziunamentu di queste misure preventive.
Un 93 per centu enorme di i nostri intervistati ùn anu pussutu risponde currettamente quanti ghjorni dopu u rapportu contraceptivu d'urgenza hè validu. A maiò parte di a ghjente hà dettu chì era efficace solu à dui ghjorni dopu avè fattu sessu.
In fattu, "pillule di a matina" cum'è u Pianu B ponu aiutà à piantà e gravidanze indesiderate se pigliatu finu à 5 ghjorni dopu u sessu cù una potenziale riduzione di 89 per centu di u risicu.
Altre malintese nantu à i contraccettivi d'urgenza includenu u 34 per centu di quelli intervistati chì credenu chì piglià a pillula di a matina pò causà sterilità, è un quartu di i rispondenti chì credenu chì pò causà un abortu.
In fattu, u 70 per centu di quelli intervistati ùn sapianu micca chì a pillula ferma temporaneamente l'ovulazione, chì impedisce a liberazione di un ovu da fecundà.
Ch'ella sia questa idea sbagliata nantu à cumu funziona a contraccezione orale hè un prublema di genere ùn hè micca chjaru. Ciò chì si capisce, però, hè chì ci hè sempre travagliu da fà.
Ancu se Driver cita l'Attu Affordable Care Act cum'è un esempiu di a spinta per un contracepzione è contracepzione gratuiti è accessibili, ùn hè micca cunvinta chì questu hè abbastanza.
"A reazione culturale, cum'è esemplificata da parechje lotte ghjuridiche è una crescita di dibattiti publichi - chì, purtroppu anu cunfluitu u cuntrollu di e nascite cù l'abortu - illustra chì a nostra sucietà ferma scomoda cun abbraccia cumpletamente a sessualità femminile", spiega.
U 93 per centu di i nostri intervistati ùn anu pussutu risponde currettamente quanti ghjorni dopu à a cuncezione contraceptiva d'urgenza d'urgenza hè validu.Cunniscenza per genere
Quandu si rompe per genere, quale hè u più espertu quandu si tratta di sessu?
A nostra indagine hà mostratu chì u 65 per centu di e femine anu rispostu currettamente à tutte e dumande, mentre chì a figura per i participanti masci era di 57 per centu.
Ancu se queste statistiche ùn sò micca intrinsecamente male, u fattu chì u 35 per centu di l'omi chì anu participatu à l'indagine credessinu chì e donne ùn puderianu micca incinta mentre stanu in i so periodi hè un'indicazione chì ci hè ancu un modu per andà - in particulare quandu si tratta di capisce a sessualità femina.
"Avemu bisognu di fà un assai di travagliu per cambià i miti diffusi, specificamente intornu à a sessualità femminile ", spiega Driver.
"Ci hè sempre una indemnità culturale per l'omi per esse esseri sessuali, mentre e donne sperimentanu doppi standard in quantu à a so sessualità. È sta malintesa di lunga data hà cuntribuitu senza dubbiu à cunfusione intornu à u corpu di e donne è a salute sessuale femminile ", dice.
Definisce l'accunsentu
Da u muvimentu #MeToo à u casu Christine Blasey Ford, hè chjaru chì creà dialogu intornu è furnisce infurmazioni nantu à l'accunsentu sessuale ùn hè mai statu più imperativu.
I risultati di a nostra indagine indicanu chì questu hè ancu u casu. Di i rispondenti di età 18 à 29, 14 per centu credenu sempre chì un altru significativu hà u dirittu à u sessu.
Questa fascia d'età specifica riprisentava u gruppu più grande cù a menu comprensione in quantu à ciò chì hè custituitu cum'è accunsentu.
In più, un quartu di tutti i rispondenti anu rispostu à a listessa dumanda in modu incorrettu, cun certi credendu chì u cunsensu hè applicabile se a persona dice di sì malgradu u bere, o se l'altra persona ùn dice micca di nimu.
Queste scoperte, quantunque cuncernevuli, ùn devenu micca stupisce. A data, solu sei stati richiedenu istruzzioni per includere informazioni nantu à u permessu, dice Driver.
Eppuru u studiu di l'UNESCO menzionatu prima cita i prugrammi CSE cum'è un modu efficace "di equipà i ghjovani cun cunniscenze è abilità per fà scelte responsabili per a so vita"
Ciò include u miglioramentu di e so "capacità analitiche, di cumunicazione, è altre abilità di vita per a salute è u benessere in relazione à ... a viulenza di genere, l'accunsentu, l'abusu sessuale è e pratiche dannose".
Di i rispondenti di età 18 à 29, 14 per centu credenu chì un altru significativu hà u dirittu à u sessu.Chì vene?
Ancu se i risultati di a nostra indagine indicanu chì ci vole à fà di più in termini di furnisce prugrammi CSE in a scola, ci sò evidenze chì i Stati Uniti si movenu in a direzzione ghjusta.
Un sundagiu di a Federazione Parenthood di l'America pianificata realizatu quist'annu hà rivelatu chì 98 per centu di i prubabili elettori sustenenu l'educazione sessuale in u liceu, mentre chì 89 per centu a sustenenu in u cullegiu.
"Semu à un minimu di 30 anni per a gravidanza involuntaria in questu paese è un minimu storicu per a gravidanza trà l'adulescenti", hà dettu Dawn Laguens, vicepresidente esecutivu di Planned Parenthood.
"L'educazione sessuale è l'accessu à i servizii di pianificazione familiale sò stati critichi per aiutà l'adulescenti à stà in bona salute è in salute - avà ùn hè micca u mumentu di marchjà in daretu quellu prugressu".
D'altronde, SIECUS prumove per e pulitiche chì creeranu u primu flussu di finanzamentu federale per l'educazione sessuale cumpleta in e scole.
Stanu travagliendu dinò per sensibilizà nantu à a necessità di aumentà è migliurà l'accessu di i giovani marginalizati à i servizii di salute sessuale è riproduttiva.
"L'educazione sessuale cumpleta basata in a scola deve furnisce infurmazioni fatti è medichi chì cumpletanu è aumentanu l'educazione sessuale chì i zitelli ricevenu da e so famiglie, gruppi religiosi è cumunitarii è prufessiunali sanitarii", spiega Driver.
"Pudemu aumentà e cunniscenze di salute sessuale per e persone di tuttu età trattendu solu cum'è qualsiasi altru aspettu di a salute. Duvemu affirmà positivamente chì a sessualità hè una parte fundamentale è normale di l'omu ", aghjusta.