3 Passi Appruvati da i Terapeuti per Ferma a 'Spirale di Vergogna à Vergogna'
Cuntenutu
- 1. Aduprate l'affirmazioni per praticà l'autocumpassione
- 2. Ritorna à u corpu
- 3. Pruvate di movesi un pocu
- Allora, cumu si sente avà?
L'autocumpassione hè una cumpetenza - è hè una chì tutti pudemu amparà.
Più à spessu quandu in "modalità terapeuta", ricordu spessu à i mo clienti chì mentre stemu travagliendu assai per svilà cumpurtamenti chì ùn ci servenu più, simu ancu travagliendu per favurizà l'autocumpassione. Hè un ingredientu essenziale per u travagliu!
Mentre pò esse faciule per alcuni di noi di pudè sente è sprimà cumpassione à l'altri, hè spessu difficiule di stende u listessu sensu di cumpassione versu u nostru stessu (invece, vecu assai vergogna, culpabilità è sentimenti di culpabilità - tutte l'uppurtunità di praticà l'autocumpassione).
Ma chì vogliu dì cun autocumpassione? A cumpassione più largamente si tratta di una cuscenza di l'angoscia chì l'altre persone stanu sperimentendu è di un desideriu di aiutà. Dunque, per mè, l'autocumpassione piglia u listessu sintimu è l'applica à sè stessu.
Ognunu hà bisognu di supportu per u so viaghju in guarigione è crescita. È perchè stu sustegnu ùn deve vene ancu da dentru?
Pensate à l'autocumpassione, allora, micca cum'è una destinazione, ma cum'è un strumentu in u vostru viaghju.
Per esempiu, ancu in u mo stessu viaghju d'amore per mè stessu, aghju sempre momenti d'ansietà quandu ùn facu micca qualcosa "perfettamente", o facciu un sbagliu chì pò inizià una spirale di vergogna.
Ricertamenti, aghju scrittu u mumentu di iniziu sbagliatu à una prima sessione cù un cliente chì m'hà fattu cumincià 30 minuti più tardi di ciò ch'elli aspettavanu. Yikes.
Dopu avè capitu questu, aghju pussutu sente u mo core affundassi in u mo pettu cù una pompa di adrenalina è una prufonda rossa di calore in e mo guance. Aghju cumplittatu tuttu ... è in più di quessa, l'aghju fatta davant'à un cliente!
Ma esse cuscente di ste sensazioni mi hà permessu allora di respirà in elle per rallentà li. Mi sò invitatu (in silenziu, benintesa) à liberà i sentimenti di vergogna è di terra in a stabilità di a sessione. Mi ricordu chì sò umanu - è hè più cà OK per chì e cose ùn andessinu secondu u pianu tuttu u tempu.
Da quì, mi sò permessu d'amparà ancu da stu snafu. Sò statu capace di creà un sistema megliu per me stessu. Aghju ancu verificatu cù u mo cliente per assicurassi chì puderia sustene li, piuttostu chè di congelassi o di calà mi in vergogna.
Si scopre, eranu bè bè, perchè mi pudianu vede prima è nanzu cum'è un essere umanu.
Allora, cumu aghju amparatu à rallentà in questi momenti? Aiutò à principià immaginendu e mo sperienze chì mi dicenu in terza persona.
Hè perchè, per a maiò parte di noi, pudemu imaginà offre cumpassione à qualcunu altru assai megliu di ciò chì pudemu noi stessi (di solitu perchè avemu praticatu u primu assai più).
Da quì, possu allora dumandassi: "Cumu offriraghju cumpassione à sta persona?"
È si scopre chì esse vistu, ricunnisciutu è supportatu eranu e parti chjave di l'equazione. Mi aghju permessu un mumentu di retrocede è riflette à ciò chì vedia in me stessu, ricunnosce l'ansietà è a culpabilità chì affaccavanu, è dopu mi sò sustenutu à piglià passi agibili per migliurà a situazione.
Dittu chistu, favurisce l'autocumpassione ùn hè micca una piccula impresa. Dunque, prima di avanzà, vogliu cumpletamente onurà quellu. U fattu chì site dispostu è apertu ancu à scopre ciò chì puderia significà per voi hè a parte più impurtante.
Questa hè a parte chì v'inviteraghju à impegnassi cun più avà cù trè semplici passi.
1. Aduprate l'affirmazioni per praticà l'autocumpassione
Parechji di noi chì luttanu cun autocompassione luttanu ancu cù ciò chì spessu chjamu u mostru di vergogna o di dubbitu di sè, chì a so voce pò spuntà in i mumenti più inaspettati.
Cù questu in mente, aghju chjamatu alcune frasi assai cumuni di u mostru di a vergogna:
- "Ùn sò micca abbastanza bonu".
- "Ùn mi sentu micca cusì".
- "Perchè ùn possu micca fà cose cum'è l'altri?"
- "Sò troppu vechju per luttà cun sti prublemi."
- "Avissi avutu [riempite u vuatu]; Puderia avè [riempie u biancu] ".
Cum'è cum'è flessendu un musculu o praticà una nova abilità, cultivà l'autocumpassione richiede di praticà "parlendu" à stu mostru vergugnosu. Cù u tempu, a speranza hè chì a vostra voce interna diventa più forte è più forte cà a voce di dubbitu di sè.
Alcuni esempi da pruvà:
- "Sò assolutamente degnu è divinamente meritu".
- "Sò permessu di sente quantunque mi sentu effing - i mo sentimenti sò validi."
- "Sò unicu in i mo modi meravigliosi mentre spartaghju sempre esperienze umane sacre interconnesse cù parechji".
- "Ùn seraghju mai troppu vechju (o troppu di qualcosa, per quessa) per cuntinuà à cultivà curiosità nantu à i mo cumpurtamenti è spazii di crescita".
- "In questu momentu sò [riempite u spaziu]; in questu mumentu mi sentu [riempie u spaziu]. "
Sì questi ùn si sentenu micca naturali per voi, va bè! Pruvate à apre un ghjurnale è scrivite alcune affirmazioni proprie.
2. Ritorna à u corpu
Cum'è terapeuta somaticu chì si concentra nantu à a cunnessione mente-corpu, truverete chì invitu sempre a ghjente à vultà in u so corpu. Hè tippu di a mo cosa.
Spessu, aduprà u disegnu o u muvimentu cum'è strumenti per l'elaborazione pò esse abbastanza utile. Hè perchè ci permettenu di sprimesi da un spaziu chì ùn simu micca sempre pienu cuscenti.
Cù questu in mente, invitatevi gentilmente à disegnà cumu si sentia di sentesi in l'affirmazioni ch'aghju offertu - forse concentrandosi nantu à una chì ti parlava profondamente. Permettite di aduprà qualsiasi culori chì risonanu cun voi è qualsiasi mezu di creazione chì risonanu cun voi. Mentre fate cusì, permette ancu à voi stessu di nutà è esse curiosu di cumu si sente in u vostru corpu di disegnà.
Notate alcune zone di tensione in u vostru corpu? Pudete pruvà à liberallu cù u vostru arte? Quantu hè duru o dolce hè pressatu cù u vostru marcatore mentre site creatu? Pudete rimarcà cumu si sente in u vostru corpu, è allora ciò chì si sente d'invità diverse variazioni di pressione nantu à a carta?
Tuttu què hè infurmazione chì u vostru corpu hà a buntà di sparte cun voi, sè stà à sente. (Ié, sò chì sona un pocu woo-woo, ma puderete esse sorpresu da ciò chì truvate.)
3. Pruvate di movesi un pocu
Benintesa, se creà arte ùn risona micca cun voi, allora vi inviteraghju ancu à sente in un muvimentu o muvimenti chì volenu o anu bisognu di esse più pienamente espressi.
Per esempiu, quandu aghju bisognu di trasfurmà emozioni, aghju qualchì yoga per andà in posa chì titranu trà apertura è chjusura chì mi aiutanu à sentemi unstuck. Unu d'elli cambia per uni pochi di giri trà Happy Baby è Child's Pose. L'altra hè Cat-Cow, chì mi permette ancu di sincronizà u mo rallentamentu finu à u mo fiatu.
A cumpassione per sè ùn hè micca sempre a più faciule da cultivà, soprattuttu quandu pudemu spessu esse u nostru peghju criticu. Dunque, truvà altri modi per accede à e nostre emozioni chì ci portanu fora di u regnu verbale pò veramente aiutà.
Quandu ci impegnemu in arti terapeuticamente, si tratta di u prucessu, micca di u risultatu. U listessu vale per u yoga è u muvimentu. Permettesi di fighjà nantu à cumu si sente u prucessu per voi, è staccassi da u so aspettu per l'altri, hè una parte di cume passemu in autocompassione.
Allora, cumu si sente avà?
Qualunque sia ciò chì sintite, ùn ci hè bisognu di ghjudicallu. Simply meet yourself where you are.
U travagliu versu a liberazione di i ghjudizii è l'aspettative pusate nantu à noi da altri ùn hè micca un travagliu faciule, ma hè un travagliu sacru. Cù u tempu pò esse una vera fonte di empowerment. Stai guarendu una ferita chì parechji ùn sò mancu cuscenti; meritate di celebrà voi stessi per tuttu.
Cù u tempu, mentre flexiate stu novu musculu, truverete chì l'autocumpassione hè una fiaccula pronta, quì per guidavvi in tuttu ciò chì vi vene.
Rachel Otis hè una terapeuta somatica, feminista intersezionale strana, attivista di u corpu, sopravvivente di a malattia di Crohn è scrittora chì si hè diplomata à l'Istitutu di Studii Integrali di California in San Francisco cù u so master in psicologia di u cunsigliu. Rachel crede à furnisce unu l'uppurtunità di cuntinuà à cambià i paradigmi suciali, mentre celebrendu u corpu in tutta a so gloria. E sessioni sò dispunibuli nantu à una scala culisante è via tele-terapia. Ghjunghje à ella per email.