Infine aghju cambiatu u mo Parlatu di Sé Negativu, Ma u Viaghju ùn era micca Bellu
Cuntenutu
- Cumu sò ghjuntu à questu locu
- U mo puntu di svolta
- U mo Viaghju Torna à Amore di sè è di corpu
- Rivista per
Aghju chjosu a porta pesante di l'albergu daretu à mè è aghju subitu cuminciatu à pienghje.
Assistia à un campu di corsa di donne in Spagna - un'occasione incredibile per fà una certa autoesplorazione mentre si registrava chilometri in una splendida è assolellata Ibiza - ma una mezz'ora prima, avemu avutu una attività di gruppu induve ci hè statu urdinatu di scrive una lettera aperta à u nostru corpu, è ùn hè micca andatu bè. In u corsu di questu eserciziu di 30 minuti, aghju lasciatu tuttu fora. Tutta a frustrazione chì aghju avutu sentendu in l'ultimi dui mesi nantu à u mo corpu è a so auto-immagine è a spirale discendente chì sentia chì ùn pudia micca cuntrullà tuttu hè surtitu nantu à carta, è ùn era micca bellu.
Cumu sò ghjuntu à questu locu
Da u sguardu fora (leghjite: Instagram), paria chì campassi a mo migliore vita à u mumentu è, in una certa misura, eru. Eru circa deci voli in u 2019, viaghjendu in tuttu u mondu da Parigi à Aspen per fà ciò chì mi piace cum'è scrittore freelance di fitness è esperti di intervista di creatore di cuntenutu, pruvà novi prudutti, travaglià è registrà podcasts. Ci sò stati ancu uni pochi di notte in Austin, un viaghju à u Super Bowl chì mi ricordu per sempre, è uni pochi di ghjorni di pioggia in Los Angeles chì sò digià sottu à u mo cinturione in u novu annu.
Malgradu u fattu di pudè mantene un flussu custante di eserciziu mentre era in muvimentu, a mo dieta era un disordine. Cioccolata calda cù gelato in u locu "must-try" in Parigi. In-n-Out Burger à l'arrivu in San Francisco u ghjornu prima di un 10K in Pebble Beach. Cene italiane adatte per una regina cù troppu cocktail Aperol spritz.
In u risultatu, u mo dialogu internu era ancu un mess. Digià frustratu di e 10 sterline, da dà o da piglià, chì mi avianu unitu in i mo viaghji, sta lettera à u mo corpu era l'ultima paglia.
Dentru quella lettera era assai rabbia è vergogna. Mi ridiculisava per avè lasciatu chì a mo dieta è u pesu sò fora di cuntrollu. Eru in furia per u numeru nantu à a scala. L'autodiscussione negativa era à un livellu chì m'hà fattu vergogna, ma mi sentu cusì impotente contru à cambià. Cum'è qualchissia chì avia persu prima 70 sterline, aghju ricunnisciutu stu dialogu internu tossicu. U livellu di frustrazione chì sentia in Spagna era esattamente cumu mi sentia u mo primu annu di università prima di perde u pesu. Eru sopraffattu è tristu. Aghju stabilitu quella notte, stancu mentale è fisicu.
U mo puntu di svolta
Quandu mi sò svegliu u lindumane, però, sapia chì devu smettermi di dì "dumane" sarebbe u ghjornu chì girerà e cose. In quellu ghjornu, u mo ultimu in Ibiza, aghju fattu una prumessa à mè stessu. Aghju impegnatu à vultà in un locu d'amore stessu.
Sapiu chì stu cambiamentu pusitivu avia da esse più cà annegà i mo sentimenti in lunghe corse di a mattina. Cusì, aghju fattu uni pochi impegni:
Impegnu # 1: Mi assicurassi di piglià u tempu in a mattina per scrive in u mo ghjurnale di gratitudine. Solu uni pochi di minuti in queste pagine era abbastanza per ricurdà di e cose in a vita chì aghju ringraziatu, è saltà sta attività facia più faciule per a conversazione tossica per ritruvà.
Impegnu # 2: Smette di beie tantu. Non solu l'alcolu era un percorsu faciule per calà e calorie, ma era ancu leggermente deprimente perchè ùn avia micca una bona ragione per perchè Mi sò trovu à beie di più. Allora, se sapia chì andaraghju cù l'amichi, aghju da beie, è poi cambiassi à l'acqua, chì m'hà permessu di esse più attenti quandu sceglite quella bevanda. In u prucessu, sò diventatu cuscente chì dì di nò à i mo soliti quattru bichjeri di Malbec ùn significava micca chì ùn pudessi passà un bellu tempu. Scopre chì m'hà aiutatu à evità ogni spirale di vergogna u ghjornu dopu è sentu più in cuntrollu di e mo decisione.
Impegnu # 3: Infine, aghju fattu u votu à u ghjurnale alimentariu. Aghju adupratu WW in l'università (chì era Weight Watchers à l'epica), è ancu se ùn aghju micca sempre seguitu cù successu u sistema di punti, aghju trovu chì l'aspettu di ghjurnale sia veramente beneficu sia per a mo perdita di pesu sia per a mo prospettiva nantu à l'alimentu. Sapendu ch'e aghju da scrive ciò chì aghju manghjatu m'hà aiutatu à fà scelte più intelligenti in tuttu u mo ghjornu è fighjulà e cose chì aghju messu in u mo corpu cum'è parte di una stampa più grande di salute. Per mè, u ghjurnale alimentariu era ancu un modu per seguità e mo emozioni. Una colazione anormale grande? Forse averaghju avutu un pocu più di sonnu a sera nanzu o eru in un funk. U seguimentu m'hà aiutatu à stà rispunsevule à u mo umore è cumu hà affettatu i mo pasti.
U mo Viaghju Torna à Amore di sè è di corpu
Quattru settimane dopu, se avessi da scrive issa lettera à u mo corpu avà, puderia leghje interamente diversu. Un pesu enorme hè statu cacciatu da e mo spalle, è, iè, aghju persu ancu qualchì pesu propiu. Ma ancu s'è nunda di mè era cambiatu fisicamente, mi sentu sempre successu. Ùn aghju micca calmatu u mo criticu internu. Piuttostu, l'aghju trasfurmata in un sistema di supportu internu più pusitivu, edificante. Ella mi apprezza per tutte e scelte chì mi facenu ciò chì sò è hè flessibile è gentile per mè quandu mi sviu da l'abitudini sani chì aghju messu in piazza.
Ella sà chì a strada per amà tuttu sè stessu ùn hè micca faciule, ma chì quandu l'andà diventa duru, sò capace di vultà.