Shop Talk di Isla Fisher & Cunsiglii di Moda da Patricia Field
Cuntenutu
- Isla Fisher hè una ragazza T-shirt è jeans cunfessata da sè, ma travaglia cù a costumista Patricia Field Cunfessioni di un Shopaholic a hà incuraghjita à piglià più risichi di moda.
- Dopu, a costumista Patricia Field offre cunsiglii di moda gratuiti, mentre Isla Fisher parla di u so stile di shopping.
- U stilista di costumi Patricia Field sparte cunsiglii di moda quandu compra u budget è splurging, mentre Isla Fisher parla di shopping.
- Rivista per
Isla Fisher hè una ragazza T-shirt è jeans cunfessata da sè, ma travaglia cù a costumista Patricia Field Cunfessioni di un Shopaholic a hà incuraghjita à piglià più risichi di moda.
Scuprite ciò chì i dui anu da dì di vestiti cun fiducia è di vede fabulosa senza gastru una fortuna.
Q: Cumu stava travagliendu cù a costumista Patricia Field nantu à u vostru armariu?
Isla Fisher: Hè incredibilmente imaginativa. Ùn hè micca maritata cù alcunu diseggiani è hà una mente aperta. Ogni sguardu cuntene una storia. Ùn sò micca fashionista. Ùn aghju micca assai sperienza in quellu mondu, ma mi sentu chì era un pocu educatu à a fine è chì ancu u mo propiu stile di moda hè avà più bravu. Mi piace assai più di vestitu.
Q: Chì hè stata a vostra ispirazione per i costumi in Confessions of a Shopaholic?
Patricia Campu: A mo ispirazione per u caratteru di Isla Fisher, Rebecca Bloomwood, era a so energia. Era un cumpratore freneticu. Ella hà tunnellate di cose è varietà. L'energia di u caratteru è l'attrice m'hà purtatu à una varietà di vestiti brillanti.
Q: Cumu descriveresti u vostru sensu di moda?
Isla Fisher: Ùn sò micca troppu in moda perchè sò più di una ragazza di jeans è T-shirt. Grazie à Patricia Field sò diventatu più sicuru di u mo modu di vestitu. Ma sò più còmode in sneakers o stivali Ugg.
Dopu, a costumista Patricia Field offre cunsiglii di moda gratuiti, mentre Isla Fisher parla di u so stile di shopping.
[header = Isla Fisher parla di shopping, mentre Patricia Field offre cunsiglii di moda.]
U stilista di costumi Patricia Field sparte cunsiglii di moda quandu compra u budget è splurging, mentre Isla Fisher parla di shopping.
Q: Chì cunsiglii avete per cumprà un budgetu?
Patricia Field: Pudete truvà cose fantastiche per micca assai soldi. Solu perchè spende per un prezzu altu ùn significa micca chì avete garantitu qualcosa di feroce è fabuloso. Avete bisognu di un bon ochju per sceglie e cose grandi à grandi prezzi. U stilu ùn dipende micca da articuli à prezzi elevati. Hè megliu pruvà à spende u minimu pussibule, ma mantene l'aspettu fabuloso.
Q: Ti piace à cumprà?
Isla Fisher: Ùn cumpru micca assai bè. I tendenu à cumprà cose chì finiscenu per ùn esse micca bè - sia un articulu di vestitu chì ùn currisponde à nunda in u mo guardaroba, o qualchì apparechju di cucina chì hè assolutamente inutile.
Q: Ci sò certi articuli chì a ghjente deve splurge?
Patricia Campu: Dipende da ciò chì vi face felice. Se vedi qualcosa è ti piace, ma forse hè un pocu più di ciò chì vulete gastru, allora cumprà. Solu ùn spende micca tantu nantu à u prossimu articulu. Hè tuttu di equilibriu. Duvete spaventassi nantu à ciò chì hè veramente speciale. Daveru sì u più impurtante, micca i vestiti.
Cunfessioni di un Shopaholic esce in DVD è Blu-Ray u 23 di ghjugnu.