Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 24 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 12 Maghju 2024
Anonim
Esophageal Cancer | Risk Factors, Pathogenesis, Signs and Symptoms, Diagnosis, Treatment
Video: Esophageal Cancer | Risk Factors, Pathogenesis, Signs and Symptoms, Diagnosis, Treatment

Cuntenutu

Quandu u cancheru esofagicu hà avanzatu finu à u so stadiu finale, u focu di cura hè nantu à u sollievu di i sintomi è a qualità di vita. Ancu se u viaghju di ogni persona hè unicu, ci sò qualchì filu cumunu chì a maiò parte di a ghjente sperimenta quandu u trattamentu di u cancheru ùn hè più fattibile.

I segni di a morte da u cancheru esofagicu includenu più difficoltà à inghiottire (disfagia), è sintomi cumuni à altri tippi di tumori, cume:

  • fatigue
  • iniziu di u dulore
  • prublemi di respirazione
  • oscilla d'umore è di cuscenza

I Medicazioni è altri trattamenti ponu aiutà à alleviare alcuni di questi sintomi di u cancru di u stadiu finale. E cure palliative devenu esse una priorità per quelli chì sperimentanu sfide à a fine di a vita.

Ùn duverete mai esità à dumandà dumande o à sparte informazioni nantu à i vostri bisogni fisichi è emotivi in ​​questu momentu.


In questu articulu, rivederemu i segni è i sintomi di u stadiu finale di u cancheru esofageu, cù opzioni di sollievu di sintomi è cure palliative.

Chì sò i primi segni è sintomi di u cancheru esofagicu?

In principiu, u cancheru esofagicu ùn hà di solitu segni è sintomi evidenti. Quand'elli cumpariscenu, u sintomu più cumunu hè a disfagia.

Manghjà rigioni, muzziconi di porzione pò fà vi senta cum'è stufa o chì qualcosa vi hè appiccicatu in gola. Pruvà morsi più chjucu è cibu più dolce, oltre à cunsumà assai liquidi, pò aiutà per un pezzu.

Altri primi segni è sintomi ponu include:

  • perdita di pesu senza spiegazione
  • dulore toracicu, brusgiatura, o pressione
  • ardore di stomacu o indigestione
  • ronca
  • tossu

Chì sò u stadiu finale (stadiu IV) segni è sintomi di u cancheru esofageu?

I sintomi esofagiali tendenu à peghju quandu a malattia progredisce è u cancheru metastasizza. A disfagia, per esempiu, pò ghjunghje à un puntu quandu una dieta solu liquida hè necessaria.


Altri signi è sintomi di u stadiu finale di u cancheru esofagicu ponu include:

  • aggravamentu di a tosse è u mal di gola
  • respirazione travagliata
  • ronchezza maiò è difficultà à parlà sopra à un sussuru
  • singuli
  • nausea è vomitu
  • osse è dolore articularu
  • sanguinamentu in l'esofago, chì pò purtà à u sangue in u trattu digestivu è in e feci
  • fatigue, chì puderia esse pruvucata da l'anemia, scatenata da a perdita di sangue; certi medicazione è trattamenti di u cancer; è un sonnu poveru per via di u dolore o di l'effetti secundarii di a medicazione

Ci hè trattamenti per allevà i sintomi di u stadiu finale di u cancheru esofagicu?

I Trattamenti per alleviare u dolore è l'inconfortu di i sintomi di a fase finale includenu medicazione è procedure chirurgiche.

Hè impurtante di discute i pro è i contra di ogni opzione, chì alcuni trattamenti ponu interferisce cù a qualità di vita di una persona o i desideri di fine di vita.

Dilatazione esofagea

Se a deglutizione diventa troppu difficiule, a dilatazione esofagea pò esse una opzione. In questa prucedura, un duttore allarga un picculu cilindru simile à un pallone in u esofago per allargà delicatamente u tessutu è allargà l'apertura per u passu di alimenti è liquidi.


Un'altra prucedura simile implica u piazzamentu di un stent in l'esofago per tenelu aperto.

Ablazione laser

I duttori ponu ancu aduprà un raghju laser destinatu à u tessutu cancerosu chì restringe l'esofago. U fasciu distrugge u tissutu, migliurendu a deglutizione è a digestione.

Tubu d'alimentazione

Se e prucedure per allargà l'esofago ùn sò micca opzioni ragionevuli o benvenute, un duttore pò esse capace di inserisce un tubu d'alimentazione.

Un tubu d'alimentazione furnisce nutrienti direttamente in un vaso sanguinu o in u stomacu o l'intestinu tenue. Questu hè fattu per prevene a malnutrizione è allargà a speranza di vita.

Ancu s’elli sò più cumuni in un uspidale o un ospiziu, certi tubi d’alimentazione ponu esse aduprati in casa. Una infermiera di cura palliativa pò furnisce istruzzioni per l'usu.

Medicazioni per u dolore

Per alleviare altri sintomi, cum'è u dolore, i duttori anu una varietà di medicinali è modi per consegnà questi medicamenti se inghjuttendu pillule, per esempiu, hè troppu difficile.

I medicazione per u dolore si classificanu in duie categorie generali:

  • opioidi
  • non-oppioidi

L'oppiacei, cum'è u fentanil è l'ossicodone, anu merituamente ricevutu una attenzione considerableu in l'ultimi anni per a so natura dipendente è e storie tragiche di e persone chì anu abusatu di sti medicamenti.

In ogni casu, quandu s'utilizanu in modu adattu è sottu a cura stretta di un duttore, l'oppiacei ponu esse trattamenti efficaci per u dolore di u cancru di a fase finale è altre condizioni. Di solitu sò prescritti quandu i dolori chì ùn sò micca oppioidi, cum'è ibuprofen (Advil) è acetaminofene (Tylenol), ùn sò micca efficaci.

Hè dulurusu di more di cancheru esofagicu?

Se una persona riceve medicazione per cuntrullà u dolore fisicu è hè furnita fluidi è nutrienti per mezu di un tubu per saltà i prublemi di ingoio, allora a fine di a vita cù u cancheru esofagicu ùn deve micca esse una sperienza dolorosa o spaventosa.

Ma perchè i medicazione aduprati per trattà u dolore sò spessu abbastanza forti, un individuu pò esse assonnatu a maiò parte di u tempu o sperimentà cunfusione.

Queste risposte sò aggravate da u rallentamentu di e funzioni di u corpu. Per esempiu, a frequenza cardiaca rallenta, vale à dì menu sangue ossigenatu ghjunghje à u cervellu. Una persona pò entrà è uscì da a cuscenza è avè prublemi à ricordà o à focalizassi.

Cambiamenti in e funzioni di u corpu portanu ancu à una respirazione più prufonda è à una perdita di u cuntrollu di a vescica è di l'intestinu.

Fighjulà un omu amatu attraversu questi cambiamenti pò esse emotivamente doloroso per l'altri, ma per l'individuu cun cancru, parechji di questi cambiamenti fisichi si verificanu senza avvisu.

Passi chì pudete fà per alleviare u cunfortu à a fine di a vita

Ci sò qualchi passi chì i membri di a famiglia è i fornitori di assistenza sanitaria ponu fà per alleviare u disagiu durante e fasi di fine di vita:

  • Chips di ghiacciu. Perchè l'inghjocu hè difficiule, dà à una persona un picculu pezzu di ghjacciu o un suppu di fluidu tenerà a bocca umida.
  • Baume à labbra. U balsamu per a labbra aiuterà à impedisce à e labre di diventà dolore è crack.
  • Coperte calde. A circulazione ridutta pò fà chì i membri si sentinu friddi, dunque avè coperte calde dispunibule pò rende a persona più comoda.

Esse pazienti è accettanu i bisogni emotivi di una persona

Ognunu saluta e so ultime stonde à a so manera. Alcune persone anu momentu di tristezza o di paura, mentre chì parechje persone sò spessu in pace, accettendu ciò chì hè in avanzu.

Sè vo site cù qualchissia chì si ne more di cancheru esofagicu, assicuratevi chì sia fisicamente cunfortu, ma offre ancu parolle di cunfortu. Puderanu vulè compie attività inachevate, cume risolve cunflitti di relazione, preoccupazioni finanziarie, o a distribuzione di pertinenze speciali.

Siate pronti à ascoltà cun pazienza è accettà tuttu ciò chì vene da un individuu in questa situazione è offre tuttu u sustegnu chì pudete à a fine.

Purtà si

I segni di morte da u cancheru esofagicu sò assai simili à quelli sperimentati da e persone cun altri tipi di cancheru. Di solitu ci hè u dulore chì pò esse riduttu cù medicazione putenti, è ancu indebulimentu generale di u corpu è un rallentamentu di tutte e funzioni corporee.

I sintomi specifici per u cancheru esofagicu, cume a difficoltà à deglutisce, peghju versu a fine, allora un tubu d'alimentazione pò esse necessariu.

Ancu se u dolore fisicu pò spessu esse cuntrullatu, e sfide emotive è spirituali sperimentate da un individuale cun cancru è i so amichi è membri di a famiglia sò à volte più difficiule da gestisce.

Focus nantu à offre supportu è piglià passi per assicurà u so cunfortu fisicu. È ùn esitate micca à parlà cun un fornitore di cure palliative per i so cunsiglii è raccomandazioni.

Articuli Per Voi

Cumu sapè se a cannabis hà passatu u so primu

Cumu sapè se a cannabis hà passatu u so primu

L'erbaccia ùn và male u modu chì un va u di mayone o di qualchì altru pruduttu alimentariu puderia, ma pò icuramente e e " pento" o ancu muffa. A vechja erbaccia...
Duvete Bevi 3 Litri di Acqua per Ghjornu?

Duvete Bevi 3 Litri di Acqua per Ghjornu?

Ùn hè un ecretu chì l'acqua hè vitale per a vo tra alute.In fatti, l'acqua cumprende 45-75% di u vo tru pe u corpu è ghjoca un rollu chjave in a alute di u core, a ge ...