Simone Biles si alluntana da Rio cum'è a più grande ginnasta di tutti i tempi
Cuntenutu
Simone Biles lasciarà i Ghjochi di Rio cum'è regina di ginnastica. A notte scorsa, u ghjovanu di 19 anni hà fattu a storia una volta di più dopu avè vintu l'oru per a finale di l'eserciziu di pavimentu, diventendu u primu ginnastica di i Stati Uniti à avè mai vintu quattru midaglie d'oru olimpichi. Hè dinò a prima donna in una generazione à piglià l'oru parechje volte, dapoi l'Exaterino Szabo di a Romania in u 1984.
"Hè statu un longu viaghju", Biles hà dettu à CBS in una entrevista. "Aghju amatu ogni mumentu di questu. Sò chì a nostra squadra hà avutu. Hè statu assai longu à competere tante volte. Hè diventatu stancu. Ma vulemu solu finisce cù una bona nota."
Malgradu un picculu oscillazione à mezu à a so rutina à tema brasilianu, Biles hà ottenutu un puntuu altu di 15.966. U so cumpagnu di squadra, Aly Raisman, hà pigliatu l'argentu cun 15.500, dendu una terza medaglia in Rio è a sesta medaglia olimpica in generale. Combinate, entrambe e donne anu raccoltu nove midaglie, a più mai fatta da Team USA à una Olimpiade.
Dopu avè vintu u mondu i campiunati trè volte - qualcosa chì nimu hà mai fattu prima, à propositu - Biles era prughjettatu di vince cinque midaglie d'oru in Rio. Sfurtunatamente, hà avutu una grande oscillazione durante a finale di l'equilibriu, rendendu impossibili sta prua. Per impedì si di cascà, hà messu e mani nantu à u fasciu chì hà purtatu à i ghjudici ancorati à 0,8 punti da a so rutina. A deduzzione hè stata guasi quant'è una caduta, ma ancu tandu, hà riesciutu à vince u bronzu. Hè cusì stupente ella hè.
Malgradu a delusione, Biles hà fattu capisce chì ùn era micca scuntentata per a medaglia, ma solu s'hè arricchita di a so prestazione in tuttu, ciò chì hè cumpletamente capibile. (Leghjite: L'olimpica Simone Biles difende a so medaglia di bronzu in u megliu modu)
A so influenza in ginnastica hè stata innegabilmente putente, rendendu difficile ancu imaginà u sport senza ella. Quale sà... cù un pocu di furtuna, pudemu avè da vede ella fà a storia di novu in Tokyo.