Simone Biles ùn hà micca fattu sta mossa di ginnastica in un decenniu-Ma hà sempre inchjucatu
Cuntenutu
Lascialu à Simone Biles per affascinà u mondu in cinque seconde piatte. A quattru volte medaglia d'oru olimpica hà spartutu un clip di ella stessa eseguendu casualmente una mossa di ginnastica chì ella dice chì ùn hà micca fattu da quandu avia 13 anni.
In particulare, Biles hà dettu ch'ella ùn hà micca fattu una doppia tuck - dui backflips cù i ghjinochje piegate è tirate à u pettu - in una dicada. Ma ella ùn hà micca fattu ghjustu fà un doppiu tuck. U video chì sfida à a gravità mostra à Biles chì faci un ibridu di mossi impressiunanti: una manu di ritornu arrotondata, seguitata da un doppiu layout (dui backflips cù u corpu cumpletamente allargatu invece di inchjuccatu), allora u doppiu tuck.
Dopu avè vulatu per l'aria, a ginnasta di 23 anni hè sbarcata cun u spinu à u tappettu, lascendu i so seguitori Twitter senza fiatu. (Arricurdatevi quand'ella hà fattu un smuntamentu di u triplu doppiu raghju, una mossa di ginnastica mai vista prima?)
Alcuni fan sò ghjunti à e risposte di Biles per sparte esattamente ciò chì face a mossa dinamica cusì impressiunante. Parechje persone anu nutatu chì un doppiu layout è un doppiu tuck sò tipicamente fatti in dui passaggi. Biles li schiacciava unu passà cum'è era NBD. (Considerendu ch'ella hè a più grande ginnasta di u mondu, qualchissia hè veramente surpresu?)
Compagni di ginnasta, cumpresi Laurie Hernandez, Maggie Nichols, è Nastia Liukin, anu spartutu a so ammirazione per Biles è questu capu di serie di mosse.
"Site INSANE ... in u megliu modu pussibule", hà scrittu Liukin cun un emoji di basgiu. Nichols accunsentì, scrivendu: "Questu hè a cosa più insane ch'e aghju mai vistu".
Intantu, Hernandez hà purtatu i LOL cun un tentativu hilarante di un backflip nantu à un fasciu, chì hà finitu in a so cascata da u fasciu.
In quantu à Biles, hà adupratu u so tempu in quarantena per inizià a furmazione per l'Olimpiadi di Tokyo, chì sò stati posticipati finu à lugliu 2021 per via di a pandemia di coronavirus (COVID-19). Ella hà dettu pocu tempu Vogue ch'ella avia da rinfurzà tutta a so rutina, eventualmente si stalla in una seria di sessioni di furmazione Zoom cù i so allenatori prima di vultà à a so facilità di ginnastica lucale una volta riapertura.
Eppuru, Biles hà ammissu chì l'adattazione à un novu modu di vita ùn hè micca statu faciule. "Pensu chì per l'atleti, hè difficiule per noi di esse fora di u nostru elementu per un periodu cusì longu", disse. Vogue. "Questu tipu tira tuttu u vostru equilibriu. Perchè andate à travaglià è liberate endorfine. Avete qualchissia rabbia. Hè u tippu di a nostra oasi. Senza quessa, site bluccatu in casa cù i vostri penseri. Aghju un tipu di lasciassi campà in quelli pinsamenti, per leghje più profondamente in elli. À a palestra, hè una grande distrazione, cusì ùn aghju mai veramente vive cù i mo pinsamenti ".
Da u latu bellu, Biles hà sviluppatu uni pochi di rituali di salute mentale chì l'aiutanu à stà motivata. Recentemente hà participatu à un live-stream MasterClass chì stà focalizzata è calma andendu à a terapia, ghjurnali, è ascultendu musica.
Mentre chì a maiò parte di a ghjente ùn puderà mai fà un doppiu tuck fora di un doppiu layout (o, sapete, ancu solu unu di quelle mosse), pigliamu assolutamente note annantu à i so solidi cunsiglii d'autocura.