Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 28 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Sittembre 2024
Anonim
Sindrome di a pelle scaldata: chì hè, cause è trattamentu - Salute
Sindrome di a pelle scaldata: chì hè, cause è trattamentu - Salute

Cuntenutu

U sindrome di a pelle scaldata hè una malattia contagiosa chì consiste in una reazione di a pelle à una infezione da alcune spezie di batteri di u genere Staphylococcus, chì liberanu una sustanza tossica chì prumove a buccia di a pelle, lasciandula cù l'aspettu di a pelle brusgiata.

I neonati è i zitelli sò più suscettibili à stu sindrome perchè u so sistema immunitariu ùn hè ancu ben sviluppatu. Tuttavia, pò apparisce ancu in i zitelli maiò o in l'adulti, in particulare quelli chì anu una funzione renale debule o un sistema immunitariu.

U trattamentu cunsiste in l'amministrazione di antibiotici è analgésichi è l'applicazione di creme idratanti chì acceleranu a ripresa di a pelle.

Principali sintomi

I sintomi di sta sindrome cumincianu cù l'apparizione di una ferita isolata, chì apparisce u più spessu in a zona di u pannolinu o intornu à u restu di u cordone umbilicale, in u casu di i zitelli, in faccia, in i casi di zitelli maiò, o ancu in ogni parte di u corpu, in u casu di l'adulti.


Dopu à 2 o 3 ghjorni, u situ d'infezzione cumencia à mustrà altri segni cum'è:

  • Rossu intensu;
  • Dolore intensu à u toccu;
  • Peeling di a pelle.

Cù u tempu, se l'infezzione ùn hè micca trattata, a tossina continua à sparghjesi in tuttu u corpu, cuminciendu à influenzà altre parti di u corpu è diventendu più visibile in i lochi di frizione cum'è e natiche, i pieghi di a pelle, e mani o i pedi, per esempiu. .

Durante stu prucessu di aggravamentu, u stratu superiore di a pelle cumincia à sfasciarsi in pezzi, lascendu passà à una pelle d'aspettu brusgiatu, cù bolle d'acqua chì si rompenu facilmente, causendu dinò sintomi cum'è febbre, brividi, debolezza, irritabilità, perdita di appetitu , cunghjuntivite o ancu disidratazione.

Chì causa a sindrome

Sta malatia hè causata da alcune sottuspezie di u batteriu Staphylococcus, chì entranu in u corpu per un tagliu o una ferita è liberanu tossine chì impediscenu a guarigione di a pelle è a so capacità di mantene a struttura, pruvucendu u stratu superficiale à cumincià à sbuchjassi, simile à una brusgiata.


Queste tossine ponu sparghje in u restu di u corpu attraversu u sangue è ghjunghjenu à a pelle di tuttu u corpu, è ponu ancu causà una infezione generalizzata è grave, cunnisciuta cum'è septicemia. Vede chì sintomi di setticemia anu da guardà.

Tuttavia, batteri di u tippu Staphylococcus sò sempre prisenti nantu à a pelle, senza causà nisun tipu d'infezzione in persone sane. Cusì, u sindrome di a pelle scaldata hè di solitu solu à risicu per e persone cun sistemi immunitarii indeboliti, cum'è in u casu di i zitelli o di l'adulti chì stanu attraversendu una malatia grave o dopu a chirurgia, per esempiu.

Cumu hè fattu u trattamentu

Generalmente u trattamentu cunsiste in l'amministrazione di antibiotici per via endovenosa è dopu per via orale, analgésichi cum'è paracetamol è creme idratanti per prutege a nova pelle chì si forma. In u casu di i neonati affettati da stu sindrome, sò generalmente tenuti in un incubatore.

U stratu superficiale di a pelle hè rapidamente rinuvatu, guarendu in circa 5 à 7 ghjorni dopu à l'iniziu di u trattamentu. Tuttavia, se ùn hè micca trattata in modu puntuale, sta infezzione pò causà pneumonia, cellulite infettiva o ancu infezzione generalizata.


Populari

Alimentazione per a fibrosi cistica: chì manghjà è cumu cumplementà

Alimentazione per a fibrosi cistica: chì manghjà è cumu cumplementà

A dieta per a fibro i ci tica deve e e ricca in calorie, proteine ​​è gra i, per a icurà una bona cre cita è viluppu di u zitellu. Inoltre, hè ancu cumunu aduprà upplementi di...
: chì hè, sintomi è trattamentu

: chì hè, sintomi è trattamentu

U Gardnerella mobiluncu hè un tipu di batteri chì, cum'è u Gardnerella vaginali p., abita nurmalmente a regione genitale feminile di gua i tutte e donne. Tuttavia, quandu ti batteri...