Sindrome di Riduzzione Genitale (Koro): chì hè, sintomi principali è cumu hè u trattamentu
Cuntenutu
A Sindrome di Riduzzione Genitale, chjamata ancu Sindrome di Koro, hè un disordine psiculogicu in u quale una persona crede chì i so genitali si diminuiscenu in dimensioni, ciò chì puderebbe resultà in impotenza è morte. Stu sindromu pò esse ligatu à disordini psicotichi è culturali, chì ponu purtà à cunsequenze, cume amputazioni è suicidiu.
U sindrome di riduzzione genitale hè più cumunu in l'omi di più di 40 anni, cù bassa autostima è una tendenza à a depressione, ma pò accade ancu in e donne, chì credenu chì u so senu o e so grande labbra spariscenu.
Principali sintomi
I sintomi di a Sindrome di Koro sò strettamente ligati à l'ansietà è a paura di a sparizione di l'organu genitale, i sintomi principali essendu:
- Agitazione;
- Irritabilità;
- Bisognu à misurà spessu l'urganu genitale, dunque ci hè una ossessione per u righjunu è e nastri di misurazione;
- Distorsione di l'immagine di u corpu.
Inoltre, e persone chì anu stu sindromu ponu soffre cunsequenze fisiche per via di l'usu di pietre, stecche, fili di pesca è corda, per esempiu, per impedisce chì l'organu diminuisca.
U sindrome di riduzzione genitale hà un avviu subitu è hè più frequente in i ghjovani single, di livellu socioeconomicu bassu è più vulnerabile à e pressioni socioculturali chì imponenu dimensioni ideali per i genitali, per esempiu.
U diagnosticu di u sindrome di riduzione genitale hè fattu per mezu di l'osservazione clinica di u comportamentu ossessivu compulsivu presentatu da u sughjettu.
Trattamentu di a Sindrome di Riduzzione Genitale
U trattamentu hè fattu per mezu di un monitoru psiculugicu, chì implica sessioni di psicoterapia, causendu a regressione di i sintomi è u riajustamentu emotivu di a persona. I medicazione cum'è antidepressivi ponu esse aduprati in u trattamentu se u psichiatra u cunsidereghja adattu.