Sindrome di Loeffler: chì hè, sintomi è trattamentu
Cuntenutu
U sindrome di Loeffler hè una cundizione carattarizata da a grande quantità di eosinofili in u pulmone chì di solitu hè causata da infezioni parassitarie, principalmente da u parassita Ascaris lumbricoides, pò ancu esse causatu da una reazione allergica à certi medicamenti, da u cancheru o da un'ipersensibilità à qualcosa chì hè stata inalata o ingerita, per esempiu.
Stu sindromu ùn solitu micca causà sintomi, ma pò esse una tosse secca è una mancanza di fiatu progressiva, postu chì l'eccessi di eosinofili in u pulmone ponu causà danni à l'organi.
U trattamentu varieghja secondu a causa, è pò esse solu per mezu di a sospensione di u medicamentu chì causa a sindrome o l'usu di antiparassiti, cum'è Albendazole, per esempiu, secondu cunsiglii medichi.
Principali sintomi
I sintomi di a Sindrome di Loeffler cumpariscenu trà 10 è 15 ghjorni dopu l'infezzione è di solitu spariscenu 1 à 2 settimane dopu l'iniziu di u trattamentu. Stu sindromu hè di solitu asintomaticu, ma alcuni sintomi ponu apparì, cume:
- Tosse secca o pruduttiva;
- Mancanza di fiatu, chì s'aggrava progressivamente;
- Febbra bassa;
- Tussendu sangue;
- Sibilante o sibilante in u pettu;
- Dolore musculare;
- Perda di pesu.
Stu sindromu hè principalmente causatu da l'infezzione da parassiti chì portanu una parte di u cicculu biologicu in i pulmoni, cume Necator americanus hè u Ancylostoma duodenale, chì causanu hookworm, Strongyloides stercoralis, chì provoca strongyloidiasis è Ascaris lumbricoides, chì hè un agente infettivu di ascariasis è hè principalmente responsabile di u sindrome di Loeffler.
Oltre à infezioni parassitarie, u sindrome di Loeffler pò nasce in cunsequenza di neoplasie o di una reazione di ipersensibilità à e droghe, per esempiu, chì pò purtà à un aumentu di eosinofili in u sangue chì vanu à u pulmone è secretanu citochine chì causanu danni pulmonari. Amparate più nantu à eosinofili è e so funzioni.
Cumu hè fattu u diagnosticu
U diagnosticu di u sindrome di Loeffler hè fattu per mezu di a valutazione clinica da u duttore è di a radiografia di u torace, in cui hè osservatu un infiltratu pulmonariu. Inoltre, hè dumandatu un conteggio di sangue cumpletu, in u quale sò verificati più di 500 eosinofili / mm³, chì pò currisponde à trà 25 è 30% di eosinofili leucociti totali, quandu u normale hè trà 1 è 5%.
L'esame parasitologicu di e fece hè solu pusitivu circa 8 settimane dopu l'infezzione, postu chì prima u parassita si sviluppa sempre è ùn hè micca in forma di larve, senza liberazione d'ove. Quandu sò pusitivi, innumerevuli ovi di u parassita chì provoca u sindrome sò verificati.
Cumu hè u trattamentu
U trattamentu si face secondu a causa, vale à dì, se u sindrome di Loeffler hè causatu da una reazione à una droga, u trattamentu generalmente cunsiste à suspende a droga.
In casu di parassiti, l'usu di anti-parassiti hè raccomandatu per eliminà u parassita è evità alcune manifestazioni tardive di a malattia causata da u parassita, cum'è diarrea, malnutrizione è ostruzione intestinale. I farmaci di solitu indicati sò vermifugi cum'è Albendazole, Praziquantel o Ivermectin, per esempiu, secondu u parasite chì causa u sindrome di Loeffler è secondu cunsiglii medichi. Vede chì sò i principali rimedii per u vermu è cumu piglià.
Oltre à u trattamentu cù farmaci antiparassiti, hè impurtante, in questi casi, di fà casu à e cundizioni igieniche postu chì i parassiti sò di solitu in leia cù e cundizione sanitarie povere. Dunque hè impurtante lavà e mani spessu, tene e unghie tagliate è lavà i vostri alimenti prima di preparalli.