Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 13 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Dicembre 2024
Anonim
Guglielmo da Ockham e la fine della Scolastica
Video: Guglielmo da Ockham e la fine della Scolastica

Cuntenutu

A Sindrome di Incarcerazione, o Sindrome Chjuccatu, hè una malattia neurologica rara, in cui si verifica a paralisi in tutti i musculi di u corpu, eccettu per i musculi chì controllanu u muvimentu di l'ochji o di e palpebre.

In questa malattia, u paziente hè "intrappulatu" in u so corpu stessu, incapace di muvimentu o di cumunicà, ma rimane cusciente, rimarcendu tuttu ciò chì accade intornu à ellu è a so memoria rimane intatta. Stu sindromu ùn hà micca rimediu, ma ci sò prucedure chì ponu aiutà à migliurà a qualità di vita di a persona, cum'è un tipu di casco chì pò identificà ciò chì a persona hà bisognu, in modu da pudè esse assistitu.

Cumu sapè se hè questu sindromu

I sintomi di a Sindrome di Incarcerazione ponu esse:

  • Paralisi di i musculi di u corpu;
  • Incapacità di parlà è masticà;
  • Braccia è gambe rigide è stese.

Generalmente, i pazienti sò solu capaci di spostà l'ochji in su è in giù, cume ancu i muvimenti laterali di l'ochji sò compromessi. A persona sente ancu u dulore, ma hè incapace di cumunicà è dunque ùn pò micca spiegà nisun muvimentu, cum'è s'ellu ùn sintessi nisun dulore.


U diagnosticu hè fattu basatu annantu à i segni è i sintomi presentati è pò esse cunfirmatu cù esami, cume a risonanza magnetica o a tomografia computerizzata, per esempiu.

Chì causa sta sindrome

E cause di a Sindrome di l'Incarcerazione ponu esse traumatiche ferite cerebrali, dopu un colpu, effetti collaterali di farmaci, sclerosi laterale amiotrofica, ferite à a testa, meningite, emorragia cerebrale o morsu di serpente.In questu sindrome, l'infurmazioni chì u cervellu manda à u corpu ùn sò micca pienamente catturate da e fibre musculari è dunque u corpu ùn risponde micca à l'ordini inviati da u cervellu.

Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu di a Sindrome di l'Incarcerazione ùn guarisce micca a malatia, ma aiuta à migliurà a qualità di vita di a persona. Attualmente, per facilità e tecnulugie di cumunicazione sò aduprate chì ponu traduce per mezu di signali, cume u stintu, ciò chì a persona pensa in parolle, permettendu à l'altra persona di capì. Un'altra pussibilità hè di aduprà una spezia di tappu cù l'elettrodi nantu à a testa chì interpreta ciò chì a persona pensa è pò esse assistitu.


Un picculu dispositivu pò ancu esse adupratu chì hà elettrodi incollati à a pelle chì sò capaci di prumove a cuntrazione musculare per riduce a so rigidità, ma hè difficiule per a persona di recuperà u muvimentu è a maiò parte di elli morenu in u primu annu dopu a malatia hè natu. A causa più cumuna di morte hè dovuta à l'accumulazione di secrezioni in e vie aeree, chì accade naturalmente quandu a persona ùn si move.

Cusì, per migliurà a qualità di vita è evità sta cumulazione di secrezioni, hè cunsigliatu chì a persona sia sottumessa à fisioterapia motoria è respiratoria almenu 2 volte à ghjornu. Una maschera d'ossigenu pò esse aduprata per facilità a respirazione è l'alimentazione deve esse fatta da un tubu, chì richiede l'usu di pannolini per cuntene urina è feci.

A cura deve esse uguale à quella di una persona incusciente à u lettu è se a famiglia ùn furnisce micca stu tipu di cura a persona pò more per infezioni o accumulazione di secrezioni in i pulmoni, chì ponu causà pneumonia.


A Nostra Scelta

Strava Avà Hà una Funzione Rapida di Custruisce a Ruta ... è Cumu Ùn Era Dighjà Una Cosa?

Strava Avà Hà una Funzione Rapida di Custruisce a Ruta ... è Cumu Ùn Era Dighjà Una Cosa?

Quandu ite in viaghju, decide di una trada di cor a pò e e un dolore. Pudete dumandà à un lucale o pruvate à cartografià qualco a da è te u, ma empre ci vole un pocu forz...
Cumu fà un Sumo Deadlift (E Perchè hè un Must-Do Move)

Cumu fà un Sumo Deadlift (E Perchè hè un Must-Do Move)

Ci hè qualco a nantu à a pu izione allargata è ligeramente diventata punta di u umo deadlift chì facenu chì ta mo a di ollevamentu i enti uper putente. Hè unu di i mutivi...