Migliori Esercizii per Guarisce a Sindrome di Corti Mortu
Cuntenutu
- 5 esercizii per rinfurzà i vostri culi
- 1. Squat
- 2. forbici
- 3. Ponte di spalle
- 4. Clam
- 5. Ascensori per e gambe
- Quale pò avè stu sindrome
- Cumu identificà u sindromu di u culo mortu
- Cunsiquenze per a salute
- Altre forme di trattamentu
- Cumu evità stu sindrome
I migliori esercizii per curà a Sindrome di u Culu Mortu sò quelli chì rinfurzanu u gluteu mediu, postu chì si tratta di un musculu chì hè indebulitu, purtendu à l'apparizione di dulore pugnalante in l'anca quandu si corre, per esempiu.
U sindromu di u culu mortu hè una cundizione, chjamata scientificamente sindrome gluteale mediu o in inglese Sindrome di Culu Mortu, chì accade per via di a mancanza di esercizii cù i glutei. I glutes sò furmati da 3 musculi diversi: u gluteus massimu, mediu è minimu. In questa sindrome, ancu se u gluteus maximus pò esse forte, u gluteus medius hè assai più debule di ellu, purtendu à un sbilanciamentu di e forze musculari. Di conseguenza, a persona pò avè una infiammazione in u tendinu di u gluteus medius chì si manifesta per mezu di u dolore localizatu in u fiancu durante a corsa o u sessu, per esempiu.
5 esercizii per rinfurzà i vostri culi
Questa seria cuntene 5 esercizi eccellenti chì rinfurzanu i glutei, specificamente u gluteus mediu. Queste esercitazioni devenu esse effettuate in 3 serie di 6 à 8 ripetizioni à a volta, è ponu esse eseguite 3 à 5 volte à settimana.
1. Squat
Siparate e so ghjambe à a larghezza di i vostri fianchi è cù a spina eretta, squat, piegendu i ghjinochji finu à chì site 'sedutu' in una sedia imaginaria. Fate casu chì i vostri ghjinochji ùn superanu micca a linea di i vostri ditti.L'ubbiettivu hè di sente u travagliu di i glutei è dunque ùn duverete micca appoghja u vostru corpu in avanti per facilità u muvimentu.
2. forbici
Stenditi nantu à u vostru spinu è alzate e duie gambe piegate finu à chì formanu un angulu di 90º. Mantene e gambe leggermente separate è riduce u vostru ventre purtendu u to ombelicu vicinu à u vostru spinu. L'eserciziu cunsiste à mette un pede à volta à u pianu, è mentre un pede cresce l'altru scende.
3. Ponte di spalle
Chjamate nantu à u vostru spinu è mantene e gammi piegati cù i vostri ghjinochji è i pedi vicinu. Cù e to mani duvete pudè tuccà u calcagnu. L'eserciziu cunsiste à alzà u fustu da u pianu, mantene a cuntrazione di e natiche per alzà u corpu da u pianu u più pussibule. Quandu ghjunghjite à u puntu massimu, cuntate finu à 3 è poi scendite. Per rende più difficiule, pudete alzà u fustu da u pavimentu ogni volta, allungà una gamba versu u tettu è poi vultà à a pusizione di partenza.
4. Clam
In questu eserciziu duvete stà nantu à u vostru latu è piazzà u vostru bracciu chì sustene a testa, e to gambe devenu esse piegate. U spinu deve esse alliniatu bè è l'eserciziu cunsiste à apre a gamba chì hè sopra, mantenendu i pedi in cuntattu. Ci vole à fà casu à ùn lascià girà u troncu in daretu è ancu se l'apertura di a ghjamba ùn hè micca assai grande, ciò chì conta hè di sente u gluteu travagliatu.
5. Ascensori per e gambe
Mentri chjinatu da u vostru latu, duvete tene e gambe ben allungate è u vostru corpu ben alliniatu, induve pudete guardà in basso è vede solu i cunsiglii di i vostri dita. L'eserciziu cunsiste à alzà a gamba superiore finu à l'altezza di l'anca è poi alzà a gamba inferiore in modo da esse uniti à u livellu di l'anca. Tandu e duie zampe unite devenu esse calate.
Quale pò avè stu sindrome
A debbulezza di u gluteu mediu pò influenzà chiunque sia sedentariu è spende più di 8 ore à ghjornu sedendu, senza esercitassi. Tuttavia, stu sindromu pò ancu influenzà e persone chì praticanu attività fisica regolarmente, cume i corridori chì li piace à corre da soli, senza monitoru prufessiunale è senza rinfurzà altri gruppi musculari.
Cusì, hè più faciule per un corridore chì eserciteghja da per ellu sviluppà sta debbulezza di u gluteu mediu di quelli chì praticanu u triathlon, per esempiu, perchè a variazione di l'esercizii aiuta à rinfurzà parechji gruppi musculari, essendu benefica per u corpu.
Cumu identificà u sindromu di u culo mortu
Per identificà a debbulezza di u gluteu mediu, a persona pò stà è sustene u pesu di u corpu nantu à una perna. Quandu stu musculu hè debule o infiammatu, u dulore in l'anca hè cumunu; dulore à e natiche durante a palpazione, è hè cumunu di mantene l'anca ben pusizionata è una bona postura in quella pusizione. U dulore pò ancu manifestassi quandu a persona si trova di fiancu è alza a gamba tesa finu à l'anca o sopra, quandu corre o passa più di 30 minuti à pusà.
Cunsiquenze per a salute
A debbulezza di u gluteu mediu pò dà l'infiammazione di u tendinu di stu musculu, chì provoca un dolore intensu, cume in a forma di una punta in a regione di l'anca quandu si stà per parechje ore, scalendu scale o sedendu in una sedia dura. Di conseguenza, ci pò ancu esse dolore in a spina lombare chì diventa frequente in i ghjinochji per via di u sindromu di attritu di a banda iliotibiale è aumenta a possibilità di una distorsione di caviglia durante una corsa.
Sì sti sintomi sò prisenti, duvete andà à l'ortopedistu per esse in gradu di fà testi chì ponu identificà sta malattia è assicurassi chì ùn si tratta micca di altre malatie cum'è l'osteomielite o a bursite, per esempiu. Normalmente, l'esami ùn sò micca necessarii è solu certe forme di palpazione è pusizioni specifiche, chì sò testi ortopedici, sò abbastanza per ghjunghje à u diagnosticu.
Altre forme di trattamentu
Quandu a debbulezza di u gluteu mediu causa un intensu dulore è incapacità di pusà per un bellu pezzu, l'ortopedista pò raccomandà di piglià medicinali antiinflamatori cum'è Ibuprofen o Naproxen è aduprà un unguentu cum'è Cataflan per passà u situ di u dolore. Tuttavia, l'eserciziu è a fisioterapia sò essenziali per mantene i gruppi musculari currettamente equilibrati. U massaggio gluteale prufondu aiuta ancu à guarisce l'infiammazione è à riduce l'allenamenti, diminuisce a frequenza è u tempu hè ancu impurtante per curà stu sindrome più rapidamente.
Cumu evità stu sindrome
U megliu modu per evità u sindromu di u culu mortu hè di esercitassi cù diversi gruppi musculari. Ciò indica chì principalmente i corridori anu ancu da rinfurzà i musculi gluteali è addominali durante a so furmazione. Queste esercitazioni devenu preferibilmente esse guidate da un prufessiunale in educazione fisica, un furmatore persunale o un fisioterapeuta chì travaglia cun Pilates, per esempiu.