Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 15 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
Cum'è Parente Unicu, ùn aghju micca avutu u lussu di trattà a depressione - Salute
Cum'è Parente Unicu, ùn aghju micca avutu u lussu di trattà a depressione - Salute

Cuntenutu

Illustrazione di Alyssa Kiefer

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Mi hè venutu u più spessu di notte, dopu chì a mo zitellina era in lettu. Hè ghjuntu dopu chì u mo urdinatore hè statu chjosu, dopu chì u mo travagliu sia statu alluntanatu, è chì e luci sianu spente.

Hè tandu chì l’onde suffucate di dolu è di sulitudine toccanu u più forte, venendu à mè sempre è torna, minaccendu di tirammi sottu è annegami in e mo lagrime.

Avia trattatu a depressione nanzu. Ma in a mo vita adulta, questu era sicuramente u scontru u più implacabile chì aghju avutu.

Benintesa, sapia perchè eru depressu. A vita era diventata dura, cunfusa è spaventosa. Un amicu avia pigliatu a so vita, è tuttu u restu spirale falatu da quì.


E mo relazioni parianu tutte esse staccate. Vechje ferite cù a mo famiglia eranu ghjunti à a superficia. Qualchissia chì aghju cridutu ùn mi lasciarà mai solu sparitu. È tuttu què s’hè accatastatu sopra à mè cum’è stu pesu ch’ùn suppurtava più di purtà.

S'ellu ùn era statu per a mo figliola, chì stava in terra davanti à mè mentre l'onde minacciavanu sempre di tirami, ùn sò micca sinceramente sicuru d'avè supravvivutu.

Ùn supravvivere ùn era micca una opzione, però. Cum'è mamma sola, ùn aghju micca avutu u lussu di cascà à pezzi. Ùn avia micca l'opzione di rompe.

Aghju spintu a depressione per a mo figliola

Sò per quessa chì a depressione m'hà toccu u più a notte.

Durante u ghjornu, aghju avutu qualcunu chì s'appoghja cumpletamente nantu à mè. Ùn ci era nisun altru genitori chì aspittava in l'ale per ripiglià mentre travagliava per u mo dulore. Ùn ci era nimu altru da marcà si avessi avutu una gattiva ghjurnata.

C'era ghjustu sta zitelluccia, chì amu più chè tuttu o chiunque altru in stu mondu, chì contava nantu à mè per mantene la inseme.


Allora aghju fattu u mo megliu. Ogni ghjornu era una battaglia. Aviu avutu energia limitata per qualsiasi altru. Ma per ella, aghju spintu ogni once di forza chì aghju avutu à a superficie.

Ùn credu micca di esse a migliore mamma in quelli mesi. Ùn eru certamente micca a mamma ch'ella meritava. Ma mi sò furzatu à esce da u lettu ghjornu dopu ghjornu.

Sò ghjuntu in terra è aghju ghjucatu cun ella. Ci aghju pigliatu per l'aventure di mamma-figlia. Aghju luttatu per mezu di a nebbia per prisentà mi, torna è torna. Aghju fattu tuttu què per ella.

In certi modi, pensu chì esse una mamma sola mi puderia salvà da u bughju.

A so poca luce luciava di più in più ogni ghjornu, ricurdendusi di perchè era cusì impurtante di luttà per u male chì mi sentia.

Ogni ghjornu, era una lotta. Chì ùn ci sia dubbitu: ci hè statu una lotta.

Ci era furzatu à ritruvà mi in una terapia regulare, ancu quandu truvà l'ore per fà si sentia impussibile. Ci era una battaglia ogni ghjornu cun mè per cullà nantu à u tapis roulant, l'unica cosa per sempre capace di schiarì a mo mente - ancu quandu tuttu ciò chì vulia fà era piattassi sottu à i mo fogli. C'era u compitu straziante di ghjunghje à l'amici, ammettendu quantu eru cascatu, è ricustruisce pianu pianu u sistema di supportu chì aviu involuntariamente demolitu in a mo foschia.


Questa hè forza

Ci era una tappa di criaturu, è era dura. In tanti modi era più difficiule perchè eru mamma.

U tempu per l'autocura paria ancu più limitatu di ciò chì era statu prima. Ma ci era ancu quella voce chì sussurava in a mo testa, chì mi ramintava chì sta zitelluccia chì sò cusì benedetta di chjamà a mo mia cuntava nantu à mè.

Questa voce ùn era micca sempre gentile. Ci sò stati mumenti quandu u mo visu era bagnatu di lacrime è aghju guardatu in u spechju solu per sente quella voce chì dice: "Questa ùn hè micca forza. Questa ùn hè micca a donna chì vulete chì a vostra figliola veda ".

Logicamente, sapiu chì a voce era sbagliata. Sapiu chì ancu e migliori mamme si sfondanu à volte, è chì hè bè chì i nostri figlioli ci vedenu luttà.

In u mo core, però, vulia solu esse megliu.

Vuliu esse megliu per a mo figliola, perchè e mamme single ùn anu micca u lussu di rompe. Quella voce in u mo capu era sempre rapida per ricurdami quant'è profondamente stavu fallendu in u mo rolu ogni volta chì aghju permessu à quelle lacrime di cascà. Per esse chjaru: aghju passatu una bella quantità di tempu in terapia parlendu solu di quella voce.

Linea di fondu

A vita hè dura. Se mi aviate dumandatu un annu fà, vi averia dettu chì l'avia tuttu capitu. Vi averia dettu chì i pezzi di a mo vita s'eranu riuniti cum'è i pezzi di un puzzle, è chì tuttu era cusì idilliacu cumu avaria pussutu imaginà.

Ma ùn sò micca perfettu. Ùn saraghju mai. Aghju campatu ansietà è depressione. Mi cascu quandu e cose diventanu dure.

Per furtuna, aghju ancu a capacità di tirami fora di quelle trappule. Aghju fattu prima. Sò chì sì sò trascinatu di novu sottu, a faraghju dinò.

Mi tiraraghju per a mo figliola - per noi dui. A faraghju per a nostra famiglia. U fondu: Sò una mamma sola, è ùn aghju micca u lussu di rompe.

Leah Campbell hè un scrittore è editore chì vive in Anchorage, Alaska. Hè una mamma sola per scelta dopu una seria serendipitosa di eventi hà purtatu à l'adopzione di a so figliola. Leah hè ancu l'autore di u libru "Unica Femmina Infertile»È hà scrittu assai nantu à i temi di l'infertilità, di l'adopzione è di a parentela. Pudete cunnette vi cù Leah via Facebook, ella situ web, è Twitter.

Vi Cunsigliemu Di Leghje

Flurbiprofen, Compressa Orale

Flurbiprofen, Compressa Orale

A compre a orale Flurbiprofen hè di punibile olu cum'è medicamentu genericu. Ùn hà micca una forma di marca.Flurbiprofen vene cum'è una compre a orale è cum'&...
Ié, Girls Fart. Tuttu u mondu!

Ié, Girls Fart. Tuttu u mondu!

1127613588E donne fartenu? Beninte a. Tutte e per one anu ga u. L'anu urtita da u o i tema fartendu è burpendu. Ogni ghjornu, a maiò parte di e per one, cumpre e e donne:pruduce da 1 ...