Principali sintomi di candidiasi maschile
Cuntenutu
I sintomi di candidiasi in l'omi si presentanu soprattuttu in u pene è includenu prublemi cum'è urinazione ardente, uscita biancastra o disagiu durante u cuntattu intimu, per esempiu.
Dunque, se pensate chì pudete avè stu prublema, selezziunate i vostri sintomi per scopre chì sò e probabilità di avè candidiasi:
- 1. Pruritu intensu in a regione genitale
- 2. Rossu è gonfiore in a zona genitale
- 3. Placche bianche nantu à a vagina o nantu à a testa di u pene
- 4. Scaricamentu bianchicciu, cumuli, simile à u latte scavatu
- 5. Dolore o ardenti quandu urinate
- 6. Disconfort o dolore durante u cuntattu intimu
Cosa da fà in casu di suspettu
Quandu pensate chì pudete avè candidiasi, hè assai impurtante vede un urologu per cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu cù un unguentu antifungale. Tuttavia, per alleviare i sintomi in casa, mentre aspetta a cunsultazione, l'area intima deve esse tenuta assai pulita è secca, oltre à evità l'usu di vestiti sintetici o assai stretti, per lascià respirà a pelle.
In i casi induve a candidiasi hè assai frequente o persistente, è in assenza di altri fattori cum'è ansietà, stress o raffreddori, hè cunsigliatu per l'omu di fà un test di sangue per valutà a pussibilità di avè una malattia chì danneghja u sistema immune. , cum'è a diabetes o ancu una infezzjoni da HIV.
Cume trattà a candidiasi in l'omi
U trattamentu per a candidiasi in l'omi pò esse fattu in casa cù l'ingestione di rimedii antifungali, cum'è Fluconazole, è / o l'usu di un unguentu antifungicu, cum'è Nistatina, per circa 7 à 10 ghjorni. Vede un elencu più cumpletu di unguenti aduprati per trattà a candidiasi.
Inoltre, durante u trattamentu hè ancu impurtante evità u cunsumu di fonti dolci, zuccherati o di carboidrati, postu chì favurizeghjanu u sviluppu di u fungu Candida. Scuprite questu è altri cunsiglii per cumplettà u trattamentu di candidiasi naturalmente.