Sintomi di cervicite è cause principali
Cuntenutu
A cervicite hè una infiammazione di u cervice, a parte inferiore di l'utru chì si attacca à a vagina, allora i sintomi più cumuni sò di solitu scariche vaginali, urinazioni dolorose è sanguinamenti fora di u periodu mestruale.
Se pensate chì pudete avè cervicite, selezziunate ciò chì sentite per scopre chì probabilità sò d'avè in realtà cervicite:
- 1. Scaricamentu vaginale giallu o grisgiu
- 2. Sanguinamentu frequente fora di u periodu menstruale
- 3. Sanguinamentu dopu u cuntattu intimu
- 4. Dolore durante u cuntattu intimu
- 5. Dolore o ardenti quandu urinate
- 6. Vulintà frequente di urinare
- 7. Rossu in a regione genitale
Cumu cunfirmà u diagnosticu
Per cunfirmà a presenza di cervicite, hè assai impurtante d'andà à u ginecologu per fà testi cum'è testi di pap, chì permettenu à u duttore di valutà a presenza di cambiamenti in u cervice. Inoltre, durante u friscalettu di pap, se si sospetta cervicite, u ginecologu pò sfregà un picculu tampone di cotone chì serà dopu valutatu in laburatoriu per valutà a presenza di una infezzione.
Durante a cunsultazione, hè ancu pussibule per u duttore di fà una valutazione di l'abitudini di a donna cum'è u numeru di partenarii, u tipu di contraccezzione ch'ella adopra o s'ella adopra un tipu di pruduttu d'igiene intima, per esempiu.
Cumu trattà
U trattamentu per a cervicite hè generalmente fattu in casa solu cù l'ingestione di farmaci antibiotici, cume l'azitromicina, chì aiutanu à luttà contr'à una pussibile infezzione. Tuttavia, in i casi induve a donna sente assai disagiu, e creme vaginali ponu ancu esse aduprate.
Durante u trattamentu hè raccomandatu chì a donna ùn abbia un cuntattu intimu è u so cumpagnu deve cunsultà un urologu per valutà s'ella hè stata ancu infetta. Vede più nantu à u Trattamentu di Cervicite.