Sintomi di Mancanza di Vitamina B5
Cuntenutu
A Vitamina B5, chjamata ancu acidu pantotenicu, hè impurtante per u corpu perchè participa à attività cum'è a produzzione di colesterolu, ormoni è globuli rossi, chì sò e cellule chì portanu l'ossigenu in u sangue. Vede tutte e so funzioni quì.
Questa vitamina si pò truvà in alimenti cum'è carni fresche, cavolfiore, broccoli, cereali integrali, ova è latte, è a so carenza pò causà sintomi cum'è:
- Insonnia;
- Sensazione di brucia in i pedi;
- Stanchezza;
- Malatie neurologiche;
- Crampi di ghjambe;
- Bassa pruduzzione d'anticorpi;
- Nausea è vomitu;
- Dolori è crampi addominali;
- Aumentatu l'infezioni respiratorii.
Tuttavia, cume sta vitamina si trova facilmente in vari alimenti, a so carenza hè rara è di solitu si presenta in gruppi di risicu, cume l'usu eccessivu di bevande alcoliche, l'anziani, prublemi intestinali cum'è a malattia di Crohn è e donne chì piglianu pillole di cuntrollu di nascita.
Vitamina B5 in eccessu
L'eccessu di vitamina B5 hè raru, postu chì hè facilmente eliminatu da l'urina, accadendu solu in e persone chì utilizanu supplementi di vitamina, è sintomi cume a diarrea è u risicu aumentatu di sanguinamentu ponu apparì.
Inoltre, hè impurtante ricurdà chì l'usu di supplementi di vitamina B5 pò interagisce è riduce l'effettu di l'antibiotici è di i farmaci per trattà l'Alzheimer, è duveria esse raccomandatu da u duttore o nutrizionista.
Vede a lista di l'alimenti ricchi in vitamina B5.