Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 5 Maghju 2025
Anonim
AWS re:Invent 2020: From complexity to clarity: The strategic value of AWS
Video: AWS re:Invent 2020: From complexity to clarity: The strategic value of AWS

Cuntenutu

L'apparizione di macchie rosse nantu à u pettu è l'addome, perdita di pesu, malessere generale, mal di testa è diminuzione di l'appetitu pò esse indicativa di infezione da i batteri Salmonella typhi, rispunsevule di a frebba tifuida.

A frebba tifuida pò esse acquistata per via di u cunsumu d'acqua è di cibu contaminatu cù feci o urina da e persone cun questu batteriu, dunque hè impurtante tene e mani pulite è esse attenti quandu si manipula è si prepara l'alimentu.

Principali sintomi

I primi sintomi di a febbre tifoidea sò lievi, chì u periodu d'incubazione per i batteri hè di 1 à 3 settimane, è pò peghju dopu à quellu periodu. I sintomi principali di a febbre tifoidea sò:

  • Febbra alta;
  • Macchi rossi nantu à a pelle, in particulare nantu à u pettu è l'addome;
  • Pena in corpu;
  • Mal di testa;
  • Malessere generale;
  • Prublemi gastrointestinali, cum'è vomitu, diarrea o stinzia;
  • Fegatu è milza ingrandati;
  • Perdita di l'appetite è u pesu;
  • Diminuta a frequenza cardiaca;
  • Gonfiore di u ventre;
  • Tosse secca;
  • Depressione.

A febbre tifuida pò esse trasmessa per cuntattu direttu cù e mani, secrezioni o vomitu di una persona malata o purtatrice di a batteria, è pò ancu esse acquistata per mezu di l'ingestione d'acqua o di alimenti contaminati da feci o urina di e persone cù Salmonella typhi. Amparate più nantu à a febbre tifoidea.


Cumu hè fattu u diagnosticu

U diagnosticu di a febbre tifoidea hè fattu da un medicu di malattie infettive o da un medicu generale basatu annantu à i sintomi presentati da a persona è abitudini di vita è di igiene. Inoltre, analisi di sangue, feci è urine sò effettuate per identificà l'infezione da i batteri, è testi microbiologichi, cume a co-cultura è a sangue-cultura, chì si facenu quandu u paziente hè ricoveratu, chì aiuta à definisce quale hè u megliu antibioticu per trattà a malatia.

Trattamentu per a febbre tifoidea

U trattamentu per a febbre tifoidea pò esse fattu cù antibiotici, riposu è assunzione di fluidi per chì u paziente rimanga idratatu è, in casi gravi, l'uspitalizazione pò esse necessaria.

A prevenzione di a febbre tifoidea pò esse fatta attraversu u vaccinu, l'assistenza igienica quotidiana, a raccolta frequente di rifiuti, a preparazione curretta di l'alimentu, l'ebollizione o a filtrazione di l'acqua prima di esse ubriacu è di pulisce u cisterna d'acqua ogni 6 mesi. Scuprite cumu si face u trattamentu è a prevenzione di a febbre tifoidea.


Articuli Novi

Telehealth

Telehealth

Telehealth hè l'u u di e tecnulugia di cumunicazione per furni ce l'a i tenza medica da una di tanza. Que te tecnulugie ponu include urdinatori, fotocamere, videoconferenza, Internet, ...
Stridoru

Stridoru

tridor hè un onu di re pirazione anormale, acutu, mu icale. Hè cau atu da un bloccu in a gola o a ca ella vocale (laringe). i ente più pe u quandu i re pira.I zitelli ò in più...