8 sintomi di gravidanza prima di u ritardu è cumu sapè se hè a gravidanza
Cuntenutu
Nanzu à u ritardu menstruale hè pussibule chì alcuni sintomi chì ponu esse indicativi di gravidanza, cume petti dolori, nausea, crampi o dolore addominale lieve è stanchezza eccessiva senza ragione apparente, ponu esse rimarcati. Tuttavia, questi sintomi ponu ancu esse indicativi chì u periodu mestruale hè vicinu.
Per cunfirmà chì i sintomi sò veramente indicativi di a gravidanza, hè impurtante chì a donna vada à u ginecologu è faci analisi di urina è sangue per identificà l'hormone legatu à a gravidanza, beta-HCG. Amparate più nantu à l'ormone beta-HCG.
Sintomi di gravidanza prima di u ritardu
Alcuni di i sintomi chì ponu appare prima di u ritardu mestruale è sò indicativi di gravidanza sò:
- Dolore in i seni, chì accade per via di a produzzione aumentata di ormoni, chì porta à a crescita di e ghiandole mammarie;
- Oscuramentu di l'areole;
- Sanguinamentu rosa, chì pò accade finu à 15 ghjorni dopu a fecundazione;
- Bloating è u dolore abdominal;
- Stanchezza eccessiva senza ragione apparente;
- A frequenza aumentata di urinazione;
- Stinzia;
- Nausea.
I sintomi di a gravidanza prima di u ritardu menstruale sò cumuni è si verificanu per via di cambiamenti ormonali chì si verificanu dopu l'ovulazione è a fecundazione, principalmente ligati à u progesterone, chì cresce pocu dopu l'ovulazione per cunservà l'endometriu per permette l'implantazione in l'utru è u sviluppu di a gravidanza.
Per d 'altra banda, sti sintomi ponu ancu appare in u periodu premenstruali, ùn esse micca indicative di gravidanza. Dunque, sì questi sintomi apparenze, hè megliu aspettà chì u ritardu mestruale sia cunfirmatu è chì si realizanu testi per cunfirmà a gravidanza.
Cumu sapè se hè a gravidanza
Per esse più sicuri chì i sintomi presentati prima di u ritardu sò di gravidanza, hè impurtante chì a donna sia attenta à u so periodu ovulatoriu, chì in questu modu hè pussibule di verificà s'ellu ci hè una probabilità d'ovulazione è di fecundazione da u sperma . Capite ciò chì hè l'ovulazione è quandu accade.
Inoltre, per sapè se i sintomi sò di gravidanza, hè impurtante chì a donna vada à u ginecologu è fessi testi chì permettenu d'identificà a presenza di l'hormone beta-HCG, chì hà a so concentrazione aumentata in gravidanza.
Un esame chì si pò fà hè u test di gravidanza in farmacia, chì hè indicatu da u primu ghjornu di ritardu di a menstruazione è hè fattu cù un campione d'urina. Siccomu i testi di farmacia anu una sensibilità diversa, hè raccomandatu chì a donna ripeti l'esame dopu à 3 à 5 ghjorni se continua à presentà sintomi di gravidanza, ancu se u risultatu hè statu negativu da u primu esame.
U test di sangue hè di solitu u test raccomandatu da u duttore per cunfirmà a gravidanza, chì pò informà se a donna hè incinta è indicà a settimana di gestazione secondu a concentrazione di l'hormone beta-HCG chì circula in u sangue. Questa prova pò esse fatta 12 ghjorni dopu u periodu fertili, ancu prima di l'iniziu di a menstruazione. Amparate più nantu à i test di gravidanza.
Per cunnosce u periodu fertile è, cusì, per sapè quandu hè pussibule di fà u test di sangue, basta inserisce i dati in a calculatrice sottu: