Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Nuvembre 2024
Anonim
8 Signs Of A Heart Attack In Women That You Should Not Ignore
Video: 8 Signs Of A Heart Attack In Women That You Should Not Ignore

Cuntenutu

I sintomi di l'infartu miocardicu acutu apparenze quandu ci hè un bloccu o un bloccu di un vaso sanguinu in u core per via di l'apparizione di placche di grassu o di coagulu, impedendu u passaghju è causendu a morte di e cellule cardiache.

L'infartu pò accade à chiunque, indipendentemente da età è sessu, tuttavia accade più spessu in persone di più di 45 anni, chì fumanu, anu sovrappesu, anu pressione alta, diabete o colesterolu altu, per esempiu.

Malgradu i sintomi sopra menzionati essendu u principale è u più cumunu in ogni persona, l'infartamentu pò ancu apparì cun alcune caratteristiche particulari in alcuni gruppi. Alcuni esempi di questu sò:

1. Sintomi di attaccu di core in donne

E donne ponu avè sintomi chì varienu leggermente da l'omi, chì ponu esse più lievi, cume u disagiu di u torace, u sintimu di malessere, i battiti irregulari di u core o a pesantezza in un bracciu. Cum'è questi sintomi ùn sò micca specifici, questu pò esse confusu cù altre situazioni cum'è una povera digestione o indisposizione, per esempiu, è questu pò ritardà a diagnosi.


E donne anu un risicu più bassu di attaccu di core chè l'omi, tuttavia stu risicu cresce assai dopu a ménopause, postu chì durante stu periodu diminuiscenu i livelli di estrogeni, chì hè un ormone assuciatu à u core, postu chì stimula a dilatazione di i vasi è facilita u flussu di sangue. Dunque, ogni volta chì i sintomi sò persistenti è, soprattuttu, se aggravanu dopu u sforzu, u stress o manghjendu, hè assai impurtante cercà assistenza d'urgenza per una valutazione medica. Scuprite più infurmazioni nantu à i sintomi di l'attacu di core in e donne.

2. Sintomi di infartu in i ghjovani

I sintomi d'infartamentu in i ghjovani ùn sò micca assai sfarenti di i sintomi principali, cù u dolore di u pettu o a strettezza, zinghje in u bracciu, nausea, sudore freddu, pallore è vertigini prevalenti. A particularità hè in u fattu chì i ghjovani sò più propensi à avè un attaccu cardiacu massiccia, quellu chì si manifesta di colpu è chì pò spessu causà a morte di a vittima prima ch'ella sia vista da u duttore. Questu accade perchè, à u cuntrariu di l'anziani, i ghjovani ùn anu ancu u tempu di sviluppà a cosiddetta circulazione collaterale, chì hè incaricata di irrigà u core cù e arterie coronarie, riducendu l'impattu di a mancanza di circulazione in u core.


L'infartu tende à apparisce in l'omi di più di 40 anni è in e donne in più di 50 anni, perchè i rischi cum'è u colesterolu in eccessu, l'obesità, a pressione alta è a diabete causanu danni à i vasi sanguini, in silenziu, per parechji anni, è in questa gamma l'età più vechja hè chì e conseguenze cum'è l'attaccu di core è u colpu accadenu più spessu.

Tuttavia, alcune persone di menu di 40 anni ponu avè un attaccu di core, è di solitu hè dovutu à cambiamenti genetichi, chì causanu cambiamenti metabolichi in u sangue. Stu risicu diventa aumentatu quandu u ghjovanu porta una vita malsana, cù obesità, fumà, cunsumu eccessivu di bevande alcoliche è mancanza d'attività fisiche. Capite di più nantu à cume identificà è trattà un attaccu di core massiccia.

3. Sintomi di infartu in l'anziani

L'anziani ponu avè una probabilità più bona d'avè un infartu silenziu, perchè cù l'anni a circulazione pò sviluppà vasi sanguini chì facenu a circulazione collaterale, aiutendu i coronarii à piglià u sangue in core. Cusì, i sintomi ponu esse più lievi è persiste per parechji ghjorni, cume sudazione eccessiva, mancanza di respiru, pallore, cambiamenti di battiti cardiaci o discomfort torace, per esempiu.


Tuttavia, questu ùn hè micca una regula, è ci pò esse un dulore da lieve à severu, accumpagnatu da una sensazione di pesantezza o di strettezza in u pettu. U dulore pò cumparisce ancu in l'addome superiore, chì pò esse cunfusu per gastrite o reflux.

L'anziani sò in più risicu di sviluppà malatie cardiovascolari, cum'è attaccu di core è colpu, postu chì u corpu hà cambiamenti in a circulazione sanguigna, in a cunduzione di battiti è in a capacità di u core, ciò chì li rende più favurèvule à sviluppà ste cumplicazioni. Tuttavia, u risicu hè riduttu se a persona anziana hà abitudini di vita sani, cum'è una dieta ricca di verdure è bassa in carboidrati è grassu, mantenendu u so pesu sottu cuntrollu è svolgendu attività fisiche.

Quandu andà à u duttore

Quandu a persona hà un dolore intensu trà a bocca è u ombelicu chì dura più di 20 minuti è hà altri sintomi chì sò ligati à l'infartamentu, deve circà un ospedale o chjamà 192 per chjamà SAMU, soprattuttu in casi di storia di diabete , pressione alta, obesità è colesterolu altu.

Inoltre, per aiutà à alleviare u dolore è à migliurà a circulazione, e persone chì ùn anu mai avutu un attaccu di core ponu piglià 2 compresse d'aspirina mentre aspettanu l'ambulanza.

Sè site prisente in casu d'infartamentu cù perdita di cuscenza, idealmente, un massaggio cardiacu deve esse effettuatu mentre aspetta chì l'ambulanza ghjunghji, postu chì aumenta e possibilità di sopravvivenza di a persona. Vede cumu fà un massaggio cardiacu guardendu stu video:

Vede più cunsiglii in Primu aiutu in infartu di miocardiu acutu.

Cunsigliemu

Darifenacin

Darifenacin

Darifenacin hè adupratu per trattà una ve cica iperattiva (una ituazione in cui i mu culi di a ve cica i contraggenu incontrollabilmente è cau anu urinazioni frequenti, nece ità ur...
Test di stringa

Test di stringa

Un te t di tringa implica ingolle una tringa per uttene un campione da a parte uperiore di l'inte tinu tenue. U campione hè allora te tatu per circà para iti inte tinali.Per fà ta p...