7 Principali Sintomi di Ebola
Cuntenutu
I sintomi iniziali di Ebola apparsu intornu à 21 ghjorni dopu l'esposizione à u virus è i principali sò febbre, mal di testa, malessere è stanchezza, chì ponu esse facilmente cunfunditi cù una semplice influenza o raffreddore.
Tuttavia, cume u virus si multiplica, altri segni è sintomi ponu apparì chì sò più specifici per a malattia, cume:
- Malatia di mare;
- Mal di gola;
- Tosse persistente;
- Vomitu frequente, chì pò cuntene sangue;
- Diarrea frequente, chì pò cuntene sangue;
- Sanguinamentu in l'ochji, nasu, gengive, arechja è parti intime.
- Macchie di sangue è vesciche nantu à a pelle, in varie parti di u corpu.
L'infezione da Ebola deve esse suspettata quandu a persona hè stata recentemente in Africa o in cuntattu cù altre persone chì eranu in quellu cuntinente. In questi casi, u paziente deve esse ricusatu in ospedale è tenutu sottu osservazione per fà analisi di sangue per cunfirmà chì hè infettu da u virus Ebola.
Ebola hè una malattia altamente contagiosa chì si trasmette per cuntattu cù u sangue, urina, feci, vomitu, sperma è fluidi vaginali di e persone infette, oggetti contaminati, cume i vestiti di u paziente, è da u cunsumu, manipulazione o cuntattu cù i fluidi di i malati. animali. A trasmissione accade solu quandu i sintomi si presentanu, durante u periodu di incubazione di virus ùn ci hè trasmissione. Scuprite cumu hè natu l'Ebola è chì tippi.
Cumu hè fattu u diagnosticu
U diagnosticu di Ebola hè difficiule, postu chì i sintomi iniziali di a malatia sò inespecifici, perciò hè impurtante chì a diagnosi sia basata annantu à u risultatu di più di un test di laboratorio. Cusì, si dice chì u risultatu hè pusitivu quandu a presenza di u virus hè identificata attraversu più di un test di laburatoriu.
In più di i testi, hè impurtante chì u diagnosticu tene contu di i segni è di i sintomi presentati da a persona è di l'esposizione à u virus almenu 21 ghjorni prima di l'iniziu di i sintomi. Hè impurtante chì subitu dopu à l'apparizione di i sintomi iniziali o à a fine di u diagnosticu, a persona sia mandata à l'uspidale per l'isulamentu in modu chì u trattamentu adattatu pò inizià è a trasmissione à l'altri pò esse impedita.
Cumu trattà Ebola
U trattamentu di Ebola deve esse fattu in isolamentu di l'ospedale è cunsiste à alleviare i sintomi di u paziente attraversu l'usu di medicinali per a febbre, vomitu è dolore, finu chì u corpu di u paziente sia capace di eliminà u virus. Inoltre, i livelli di pressione è ossigenu sò monitorati per prevene possibili danni cerebrali.
Malgradu esse una malatia grave, cun un elevatu tassu di mortalità, ci sò pazienti chì sò stati infettati da Ebola è chì sò stati guariti, diventendu immuni à u virus. Tuttavia, ùn si sà ancu esattamente cumu succede questu, ma sò fatti studii per truvà una cura per l'Ebola. Vede più nantu à u trattamentu Ebola.