Autore: Christy White
Data Di Creazione: 3 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 2 Aprile 2025
Anonim
EBOLA: il virus spiegato in 2 minuti e mezzo
Video: EBOLA: il virus spiegato in 2 minuti e mezzo

Cuntenutu

I sintomi iniziali di Ebola apparsu intornu à 21 ghjorni dopu l'esposizione à u virus è i principali sò febbre, mal di testa, malessere è stanchezza, chì ponu esse facilmente cunfunditi cù una semplice influenza o raffreddore.

Tuttavia, cume u virus si multiplica, altri segni è sintomi ponu apparì chì sò più specifici per a malattia, cume:

  1. Malatia di mare;
  2. Mal di gola;
  3. Tosse persistente;
  4. Vomitu frequente, chì pò cuntene sangue;
  5. Diarrea frequente, chì pò cuntene sangue;
  6. Sanguinamentu in l'ochji, nasu, gengive, arechja è parti intime.
  7. Macchie di sangue è vesciche nantu à a pelle, in varie parti di u corpu.

L'infezione da Ebola deve esse suspettata quandu a persona hè stata recentemente in Africa o in cuntattu cù altre persone chì eranu in quellu cuntinente. In questi casi, u paziente deve esse ricusatu in ospedale è tenutu sottu osservazione per fà analisi di sangue per cunfirmà chì hè infettu da u virus Ebola.

Ebola hè una malattia altamente contagiosa chì si trasmette per cuntattu cù u sangue, urina, feci, vomitu, sperma è fluidi vaginali di e persone infette, oggetti contaminati, cume i vestiti di u paziente, è da u cunsumu, manipulazione o cuntattu cù i fluidi di i malati. animali. A trasmissione accade solu quandu i sintomi si presentanu, durante u periodu di incubazione di virus ùn ci hè trasmissione. Scuprite cumu hè natu l'Ebola è chì tippi.


Cumu hè fattu u diagnosticu

U diagnosticu di Ebola hè difficiule, postu chì i sintomi iniziali di a malatia sò inespecifici, perciò hè impurtante chì a diagnosi sia basata annantu à u risultatu di più di un test di laboratorio. Cusì, si dice chì u risultatu hè pusitivu quandu a presenza di u virus hè identificata attraversu più di un test di laburatoriu.

In più di i testi, hè impurtante chì u diagnosticu tene contu di i segni è di i sintomi presentati da a persona è di l'esposizione à u virus almenu 21 ghjorni prima di l'iniziu di i sintomi. Hè impurtante chì subitu dopu à l'apparizione di i sintomi iniziali o à a fine di u diagnosticu, a persona sia mandata à l'uspidale per l'isulamentu in modu chì u trattamentu adattatu pò inizià è a trasmissione à l'altri pò esse impedita.

Cumu trattà Ebola

U trattamentu di Ebola deve esse fattu in isolamentu di l'ospedale è cunsiste à alleviare i sintomi di u paziente attraversu l'usu di medicinali per a febbre, vomitu è ​​dolore, finu chì u corpu di u paziente sia capace di eliminà u virus. Inoltre, i livelli di pressione è ossigenu sò monitorati per prevene possibili danni cerebrali.


Malgradu esse una malatia grave, cun un elevatu tassu di mortalità, ci sò pazienti chì sò stati infettati da Ebola è chì sò stati guariti, diventendu immuni à u virus. Tuttavia, ùn si sà ancu esattamente cumu succede questu, ma sò fatti studii per truvà una cura per l'Ebola. Vede più nantu à u trattamentu Ebola.

Posti Interessanti

8 grassi sani per aghjunghje à a vostra insalata

8 grassi sani per aghjunghje à a vostra insalata

Recentemente, ricercatori di l'Univer ità Purdue anu publicatu un tudiu chì hà mo tratu perchè u gra u hè una parte e enziale di qual ia i in alata. Hanu u tinutu chì...
Questa Donna Mette Glitter In Abs per Pruvà Ogni Corpu hè una Opera d'Arte

Questa Donna Mette Glitter In Abs per Pruvà Ogni Corpu hè una Opera d'Arte

Facemu una co a dritta: Ùn vivemu più in una età induve u più grande marcatu di " ana" è "fit" i mette in un ve titu di taglia 0. Grazie Diu. A cienza ci h...