è cumu trattà
Cuntenutu
U Escherichia coli, chjamatu ancu E. coli, hè un batteriu chì si trova naturalmente in l'intestini di e persone senza chì i sintomi sianu rimarcati, quantunque quandu hè prisente in grande quantità o quandu a persona hè infettata da un tipu diversu di E. coli, hè pussibule chì i sintomi intestinali possinu apparisce, cum'è diarrea, dolore addominale è nausea, per esempiu.
Malgradu infezioni intestinali da Escherichia coli essendu cumunu, stu batteriu provoca ancu infezioni urinarie, chì ponu esse rimarcate per via di u dolore o di a brusgiata quandu urina è di l'odore più forte di pipì, essendu più frequente in donne.
Sintomi di infezzjoni da E. coli cumpariscenu circa 3 à 4 ghjorni dopu u cuntattu cù i batteri per via di u cunsumu di cibu è acqua contaminati o per via di l'arrivu di i batteri in e vie urinarie per via di a vicinanza trà l'anu è a vagina, in u casu di e donne. Cusì, i sintomi di l'infezzione varienu secondu u situ interessatu:
Infezzione intestinale da E. coli
Sintomi di infezzione intestinale da E. coli sò listessi à una gastroenterite causata da virus, per esempiu, i sintomi principali sò:
- Diarrea constante;
- Sgabelli sanguinosi;
- Dolore addominale o crampi frequenti;
- Nausea è vomitu;
- Malessere generale è stanchezza;
- Febbra sottu à 38 ° C;
- Perda di l'appitittu.
Se i sintomi ùn spariscenu micca dopu à 5 à 7 ghjorni, hè impurtante andà à u duttore per esaminà per identificà i batteri. Se l'infezzione da E. coli hè cunfirmata, u duttore deve indicà l'usu di antibiotici, ancu di riposu, cibu leggeru è assai liquidi.
Infezzione di e vie urinarie E. coli
Infezzione urinaria causata da E. colihè più cumunu in e donne per via di a vicinanza di l'anu à a vagina, rendendu più faciule per i batteri a trasmissione da un locu à l'altru. Per prevene questu, e donne devenu beie assai acqua, evità l'usu continuu di douches in a zona vaginale è pulisce questa zona da a vagina à l'anu.
Alcuni di i sintomi principali di l'infezzione di e vie urinarie di E. coli sò:
- Dolore è ardenti quandu urinate;
- Febbra bassa persistente;
- Sensazione di ùn pudè svuotà cumpletamente a vescica;
- Urina torbida;
- Presenza di sangue in l'urina.
U diagnosticu di l'infezzione di e vie urinarie Escherichia coli hè fatta da u duttore secondu i sintomi presentati da a persona è u risultatu di u test di urina di tipu 1 è di a cultura di l'urina, chì indicanu s'ellu ci hè una infezzione è quale hè u megliu antibioticu da trattà.
Per sapè s'ellu ci hè a pussibilità d'avè una infezzione urinaria Escherichia coli, selezziunate i sintomi in u test seguente:
- 1. Dolore o sensazione di brusgiu quandu urina
- 2. Urge frequente è improvvisu di urinare in piccule quantità
- 3. Sensazione di ùn pudè sviutà a vostra vescica
- 4. Sensazione di pesantezza o di cunfortu in a regione di a vejiga
- 5. Urina turbia o sanguinosa
- 6. Febbre bassa persistente (trà 37,5º è 38º)
Cumu hè fattu u trattamentu
Trattamentu di l'infezzione da Escherichia coli si face secondu u tippu d'infezzione, l'età di a persona è i sintomi presentati, cù u riposu è l'usu di antibiotici, cum'è Levofloxacin, Gentamicin, Ampicillin è Cephalosporin, per esempiu, da 8 à 10 ghjorni o secondu u duttore cù u raccomandazione di u duttore.
In u casu di E. coli pruvucà una diarrea severa cù u sangue in e feci, pò esse ancu indicatu di aduprà serum per prevene a disidratazione. Inoltre, secondu a gravità di i sintomi, u duttore pò ricumandà medicazione chì allevia u dolore è l'inconfortu, cum'è Paracetamol, per esempiu.
Hè impurtante chì durante u trattamentu di l'infezzione da Escherichia coli a persona hà una dieta ligera, dendu preferenza à u cunsumu di frutti è ligumi, in più di beie assai liquidi per aiutà à l'eliminazione di i batteri, in casu d'infezzione urinaria, è per prevene a disidratazione, in u casu di l'intestinali infezzione. Amparate più nantu à u trattamentu per E. coli.